Jupiler Pro League 2021-2022

Dat ze een financieel gezonde structuur hebben is natuurlijk al uitzonderlijk en toe te juichen. Kan me precies ook geen dure (paniek)aankopen voor de geest halen, behalve Hagi. Of zie ik er over het hoofd?

Hagi doet het niet slecht in Glasgow en is daar zeer geliefd. Maar daar heeft die bvb wel genoegen genomen met regelmatig een plaats aan de zijkant van het veld, terwijl hij dat hier (nog) niet zag zitten. Maar ja, in een club die voor 40.000 man speelt en constant bovenaan meedraait (ook al is het de schotse competitie) aanvaardt ge al meer dan in een club die slecht draait.
Ik blijf het jammer vinden alvast.

ne creme van ne gast maar wel aan de coke en de drank. Mijn definitie van "ne creme van ne gast" is dan precies toch iets anders.
Mwoah, ge kan nog steeds ne creme van ne gast zijn als ge af en toe een lijntje snuift en een paar pintjes zuipt.

Maar als ge als ne scheefgesnoven zot bengaals vuur op mensen gaat smijten zijt wel wel gewoon nen achterlijke marginaal imo.

Alé, bij ons in Genk dus effectief een 100% drank- en eetverbod. Ik had gehoopt dat er tenminste buiten nog drankkramen mochten open zijn voor de match. Toch wel dikke bummer, het is nu ook niet dat ons stadion in een omgeving met veel horca ligt :unsure:

Hoe zat dat in andere stadions dit weekend, iemand ervaring mee?

Alé, bij ons in Genk dus effectief een 100% drank- en eetverbod. Ik had gehoopt dat er tenminste buiten nog drankkramen mochten open zijn voor de match. Toch wel dikke bummer, het is nu ook niet dat ons stadion in een omgeving met veel horca ligt :unsure:

Bij Club ook niets open hoor zaterdag.

Compleet krankzinnig trouwens dat de vuurwerkman een stadionverbod heeft gekregen van 3 maand. Das het equivalent van vanuit een tribune je middelvinger opsteken richting het uitvak he mannekes... D'accord, hij gaat hier ook voorgeleid worden enzo, maar dat is toch het foute signaal? Geef die gewoon levenslang, punt.

Die drie maanden stadionverbod is sowieso niet het enige hoor dat hij krijgt, supporters die op heterdaad betrapt worden voor bepaalde feiten krijgen wel vaker standaard drie maanden in afwachting van een verdere straf. (en dan heb ik het enkel over de straf ivm voetbalwet, dat staat dus nog los van z'n correctionele vervolging). Die kerel gaat niet vlug nog een stadion langs de binnenkant zien hoor.

Op Beerschot ook alles dicht. Stadion ligt wel midden in een woonwijk met verscheidene cafes tegenover het stadion, dus tijdens de match werden er gewoon pinten besteld die dan door loopjongens door de hekken heen gegeven werden aan de supporters en die konden dan op die manier nog zuipen int stadion.

Ik zie nu mensen in de media ijveren om het Engelse model te volgen m.b.t. hooliganisme, maar dan vergeten ze daar natuurlijk bij te vermelden dat een groot deel van de fans uit het stadion geprijsd is geweest. Volledig akkoord met strengere straffen voor bv. veldbestorming of geweld, maar laat ons asjeblieft hun voorbeeld niet volgen als het gaat over prijzen, drank in de tribune of staand supporteren. De Premier League is qua sfeer grotendeels dood en begraven en is in een toeristische attractie veranderd.

Bernd Storck volgt John op.
Ik ben niet ontevreden. Genk haalt toch altijd iemand buiten de G6 of een onbekende trainer. Daar is altijd commentaar op. Wij hebben zeker nog niet die status van een Club Brugge die een Clement bij onze kampioenenploeg kan wegpikken of zoals Anderlecht in het verleden (met Antheunis bij ons). Wij zitten daar toch onder.

Er circuleerden de namen van Blessin en Vrancken en ook met die twee had ik kunnen leven omdat die wel iets hebben bewezen. Storck heeft ondertussen ook al wat bewezen in België. Een trainer is bij ons altijd een gok, maar hij krijgt zeker het voordeel van de twijfel.

Ik zie nu mensen in de media ijveren om het Engelse model te volgen m.b.t. hooliganisme, maar dan vergeten ze daar natuurlijk bij te vermelden dat een groot deel van de fans uit het stadion geprijsd is geweest. Volledig akkoord met strengere straffen voor bv. veldbestorming of geweld, maar laat ons asjeblieft hun voorbeeld niet volgen als het gaat over prijzen, drank in de tribune of staand supporteren. De Premier League is qua sfeer grotendeels dood en begraven en is in een toeristische attractie veranderd.
Tegenwoordig zit het vol met toeristen brengt veel op, die mannen kopen meestal een truike enz en goedkoop is het daar niet den goedkoopste abonnee is daar soms +500€

Radja Nainggolan over Noa Lang: "Puur qua kwaliteit vind ik hem zelfs een van de betere spelers. Maar hoe goed hij ook mag zijn, ik kan hem niet uitstaan, Altijd maar gesticuleren met z'n handen en protesteren. Iedereen de mond snoeren nadat hij vijf matchen onzichtbaar was. Dat zijn dingen waar ik niet mee kan leven..."

Wel heerlijk dat iemand gewoon de waarheid durft zeggen.

Terug
Bovenaan