starspike
Well-known member
Toch spijtig dat er met tradities gebroken wordt in Genk en dat Pier Denier niet overneemt voor een tijdje.
Vorige keer waren het ook Olivieri en Ribeiro.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch spijtig dat er met tradities gebroken wordt in Genk en dat Pier Denier niet overneemt voor een tijdje.
DIT IS MIJN GENK NIET MEER.
All kidding aside, wel vreemd dat Genk toch echt nooit eens een paar seizoenen op rij aan de top kan blijven.
Je kan er steeds geld op inzetten dat na een titel er altijd een paar seizoenen miserie gaat zijn. Vreemd.

Maar als je kijkt naar de resultaten per seizoen:De tweede plaats vorig seizoen + beker was inderdaad maar pover.
Nu loopt het allesbehalve lekker, maar op zich staan ze in theorie maar 5.5punten achter op Club? Kan eigenlijk nog alle kanten op... Het is niet dat het voetbal continu archislecht is, in tegendeel...
Als Riddersholm de focus kan terugbrengen in het team (in bijzonder de verdedigers) en Onuachu van zijn "kwaaltjes" verlost is, kan het nog interessant worden.
Positief denken![]()
Klopt, maar wat ik dan wel weer knap vind aan Genk is dat ze (in de laatste 10 jaar, sinds ik kijk dus), tenminste nooit echt volledig tenonder gaan gelijk andere uit de G6 wel al hebben gehad. Ze zitten altijd wel rond playoff 1 (tenzij 1 jaar met Mario Been als ik het mij goed herinner) of toch via playoff 2 europees halen.DIT IS MIJN GENK NIET MEER.
All kidding aside, wel vreemd dat Genk toch echt nooit eens een paar seizoenen op rij aan de top kan blijven.
Je kan er steeds geld op inzetten dat na een titel er altijd een paar seizoenen miserie gaat zijn. Vreemd.
True. Toch benieuwd of ze ooit die stap gaan zetten zoals Club die ondertussen wel gezet heeft.Klopt, maar wat ik dan wel weer knap vind aan Genk is dat ze (in de laatste 10 jaar, sinds ik kijk dus), tenminste nooit echt volledig tenonder gaan gelijk andere uit de G6 wel al hebben gehad. Ze zitten altijd wel rond playoff 1 (tenzij 1 jaar met Mario Been als ik het mij goed herinner) of toch via playoff 2 europees halen.
True. Toch benieuwd of ze ooit die stap gaan zetten zoals Club die ondertussen wel gezet heeft.
bij jullie zit er toch nog min of meer een consistentie in, bij ons is het op dat vlak helemaal dramatischmaar de grootste stap die nog gezet moet worden, is het beter verenigen van een stabiele visie op ons voetbal en welke trainers dat volwaardig kunnen brengen. Daar heb ik dikwijls nog het "hak op de tak" gevoel bij bij ons.
Ik vind de resultaten van Genk toch bijzonder matig voor een club met zo'n jeugdopleiding en ondertussen serieuze budgetten. Weinig consistentie.Klopt, maar wat ik dan wel weer knap vind aan Genk is dat ze (in de laatste 10 jaar, sinds ik kijk dus), tenminste nooit echt volledig tenonder gaan gelijk andere uit de G6 wel al hebben gehad. Ze zitten altijd wel rond playoff 1 (tenzij 1 jaar met Mario Been als ik het mij goed herinner) of toch via playoff 2 europees halen.
5,5 punt als ge nog de top-4 haalt.De tweede plaats vorig seizoen + beker was inderdaad maar pover.
Nu loopt het allesbehalve lekker, maar op zich staan ze in theorie maar 5.5punten achter op Club? Kan eigenlijk nog alle kanten op... Het is niet dat het voetbal continu archislecht is, in tegendeel...
Als Riddersholm de focus kan terugbrengen in het team (in bijzonder de verdedigers) en Onuachu van zijn "kwaaltjes" verlost is, kan het nog interessant worden.
Positief denken![]()
Helemaal correct. En dit wordt weerspiegeld in alle facetten. Van de regeling met de bussen tot de transfers, tot de communicatie. Op heel vlakken nog steeds amateuristisch. Thorup buitengooien (en vervangen door Boloni) is nog steeds 1 van de grootste fouten de afgelopen jaren:bij jullie zit er toch nog min of meer een consistentie in, bij ons is het op dat vlak helemaal dramatisch
Ze leken eindelijk een nieuwe moderne weg gevonden te hebben onder Thorup en Verbeke, maar nu zijn we terug in het Ottenstadion qua beleid

Te triest voor woordenIn de GvA staat er een artikel over de vuurpijlengooier op Beerschot van afgelopen weekend. Volgens vrienden is het buiten het voetbal een creme van een gast, en ligt de schuld bij foute vrienden uit de harde kern en cocaine + alcohol mix tijdens wedstrijden.
Beerschot-fans die op de FB-pagina kritische opmerkingen plaatsen, worden afgedreigd door andere leden van die harde kern om hun bek te houden.
Gezellig boeltje toch altijd.
Dat klopt, ik doelde er meer op dat het bij Genk nooit 3 seizoenen aan een stuk ondermaats is, meestal zitten er wel wat uitschieters tussen. Maar het klopt dat consistentie wel mag met de financiën en jeugdopleiding van Genk.Ik vind de resultaten van Genk toch bijzonder matig voor een club met zo'n jeugdopleiding en ondertussen serieuze budgetten. Weinig consistentie.
Dat ze een financieel gezonde structuur hebben is natuurlijk al uitzonderlijk en toe te juichen. Kan me precies ook geen dure (paniek)aankopen voor de geest halen, behalve Hagi. Of zie ik er over het hoofd?Dat klopt, ik doelde er meer op dat het bij Genk nooit 3 seizoenen aan een stuk ondermaats is, meestal zitten er wel wat uitschieters tussen. Maar het klopt dat consistentie wel mag met de financiën en jeugdopleiding van Genk.
ne creme van ne gast maar wel aan de coke en de drank. Mijn definitie van "ne creme van ne gast" is dan precies toch iets anders.In de GvA staat er een artikel over de vuurpijlengooier op Beerschot van afgelopen weekend. Volgens vrienden is het buiten het voetbal een creme van een gast, en ligt de schuld bij foute vrienden uit de harde kern en cocaine + alcohol mix tijdens wedstrijden.
Beerschot-fans die op de FB-pagina kritische opmerkingen plaatsen, worden afgedreigd door andere leden van die harde kern om hun bek te houden.
Gezellig boeltje toch altijd.
Misschien trakteert hij graag?ne creme van ne gast maar wel aan de coke en de drank. Mijn definitie van "ne creme van ne gast" is dan precies toch iets anders.