D
Deleted member 14
Guest
Maskers buiten hebben geen nut, punt.
We wachten nog altijd op de superpandemie van de 300K man in Leuven.
on-topic please, voor discussie over mondmaskers hebben we andere plaatsen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maskers buiten hebben geen nut, punt.
We wachten nog altijd op de superpandemie van de 300K man in Leuven.
Hij heeft groot gelijk. Jammer voor de casual fan maar die gaan toch al minder naar de match en moeten ook maar toekijken hoe elke match tot in geweld en wangedrag uitmondt.Marc Van Ranst pleit voor wedstrijden zonder publiek
Deze man.
Omdat er een paar marginale kernen zich aan totaal geen enkele regels houden moet het hele voetbal weer op de knieën.

Benieuwd of we dan weer via het werk gratis mogen gaan kijken in het uitvak![]()
Pro League reageert met verbod: "Geen bezoekende supporters meer in alle wedstrijden" | sporza
De raad van bestuur van de Pro League heeft zich vanochtend over de zware incidenten in Antwerpen en Luik gebogen en er een streng gevolg aan gegeven. "Tot het einde van dit kalenderjaar zijn er geen bezoekende supporters meer toegelaten in alle wedstrijden van de Pro League." Het gaat om de...sporza.be
En het waren steeds de Thuis supporters die amok maakten![]()

Maar, maar als er niemand meer is om ruzie mee te maken, dan gaan ze toch ook geen ruzie meer maken![]()
Pro League reageert met verbod: "Geen bezoekende supporters meer in alle wedstrijden" | sporza
De raad van bestuur van de Pro League heeft zich vanochtend over de zware incidenten in Antwerpen en Luik gebogen en er een streng gevolg aan gegeven. "Tot het einde van dit kalenderjaar zijn er geen bezoekende supporters meer toegelaten in alle wedstrijden van de Pro League." Het gaat om de...sporza.be
En het waren steeds de Thuis supporters die amok maakten![]()

Als ik Walter Damen daarnet enkel die ene supporter met de vuurpijl met de vinger wees moest ik wel eens deftig fronsen. Op de beelden waarop je de man de vuurpijl ziet gooien zie je het grootste deel van het vak hem aanmoedigen. Die zijn dus zeker onderdeel van het probleem.Altijd iedereen straffen i.p.v. individuen. Ze leren het ook nooit.
Marc Van Ranst pleit voor wedstrijden zonder publiek
Deze man.
Omdat er een paar marginale kernen zich aan totaal geen enkele regels houden moet het hele voetbal weer op de knieën.
makelaars zijn geen keurige heren, ook al hebben ze een maatpak aanIk zat gisteren in de loges op Anderlecht, en naast mij een tiental keurige heren die daar gewoon zonder mondmasker zaten.
In de tweede helft er wel op gewezen door een steward.
Om maar te zeggen dat er in alle lagen van de bevolking mensen zijn die de regels aan hun laars lappen.

![]()
goed begin. Met dank aan de marginalen van Beerschot en Standard.
Volledig mee eens.Goed begin? Deze straf is toch totaal naast de kwestie? Antwerp-fans gedroegen zich niet slecht bv, en Charleroi-fans voor zover ik gelezen heb, gedroegen zich ook niet abnormaal. Het zijn tweemaal thuissupporters die zich buitensporig gedragen hebben, zonder uitgelokt/geprovoceerd te zijn door bezoekende supporters. Dus waarom de bezoekende supporters geviseerd worden, is me een raadsel. Nu kan de Jonas volgende week niet naar Jan Breydel gaan, omdat ze in Luik en Antwerpen wat marginaal gedaan hebben.
Straf gewoon de betrokken clubs, punt aan de lijn. Waar er problemen zijn, daar dien je te straffen. Waar er geen problemen zijn, hoef je niet te straffen. Zo simpel is het toch? Bij Beerschot was het de eerste keer dit seizoen, dus geef je 1 match zonder publiek. Bij Standard is het onderhand al de 3e keer denk ik? Dan kan je al 3 wedstrijden achter gesloten deuren gaan spelen, en moesten omwille van Covid-maatregelen fans niet meer toegelaten worden, dan wordt de straf opgeschort tot wanneer fans weer toegelaten zijn.
Ik snap echt niet wat daar zo moeilijk aan is. Als mijn zoon stout is, ga ik niet al mijn kinderen straffen met geen TV maar enkel mijn zoon.
Op dit moment vind ik het eigenlijk geen straf dat ik niet naar Gent kan.Nu straffen ze vooral rsca, genk, brugge. Binnen twee weken Club- rsca die gasten neem je nu ook een topper af. Genk naar gent zonder supporters..... belachelijke maatregel op zich