Jupiler Pro League 2021-2022

Inderdaad, ik kijk niet naar Belgische matchen op Europees niveau. Brugge vs Leipzig of City - PSG... keuze is snel gemaakt als neutrale kijker.
En al zeker zo Gent - Famagusta etc, who cares?
Gewoon uw eigen club volgen is al voldoende :)

Nu ben ik niet voor een Belgische club, maar ik ben gewoon voor elke club als het goed is voor mijn eigen club. Dus ik "supporter" voor elke Nederlandse ploeg Europees omdat dat alleen maar goed is voor Ajax. Uiteraard ook voor elke Belgische ploeg omdat ik Belg ben. Wat niet wilt zeggen dat ik elke match live kijk. Ik ben wel geen "fan" van elke ploeg in de Belgische competitie.

Ik volg Sportingboy , ik volg eigenlijk alleen RSCA , soms zap ik wel is naar een Europese match en als je dan het beeld krijgt dat Brugge 0-3 achterstaat dan blijf ik wel is hangen ;)
Ik ben dan weer gene Hans hater maar een Noa Lang op zen bek zien gaan vind ik dan weer heerlijk .
Gent /Genk boeit me dan weer helemaal niet .
Antwerp keek ik soms wei is toen Dieu er nog speelde ( nog altijd een van men favoriete spitsen )

Ik volg Sportingboy , ik volg eigenlijk alleen RSCA , soms zap ik wel is naar een Europese match en als je dan het beeld krijgt dat Brugge 0-3 achterstaat dan blijf ik wel is hangen ;)
Ik ben dan weer gene Hans hater maar een Noa Lang op zen bek zien gaan vind ik dan weer heerlijk .
Gent /Genk boeit me dan weer helemaal niet .
Antwerp keek ik soms wei is toen Dieu er nog speelde ( nog altijd een van men favoriete spitsen )
Mijn vrouw is supporter van Genk, dus die matchen worden wel gekeken bij ons :laugh:

Door zo een communicatie gaan supporters sommige dingen kunnen plaatsen, nu weten wij nooit van iets enkel frankske die met ne hoop gelul afkomt.

Kom zeg JPL doe dit ook gewoon. Je ziet tenminste ook eens de mens achter de ref. Kan alleen maar het respect en begrip doen verhogen.

Toont ook dat refs ook pissed kunnen zijn na hun fouten, maar beïnvloed worden door het moment.

Dit zou door werkelijk elke voetbalsupporters moeten gezien worden.

Kom zeg JPL doe dit ook gewoon. Je ziet tenminste ook eens de mens achter de ref. Kan alleen maar het respect en begrip doen verhogen.

Toont ook dat refs ook pissed kunnen zijn na hun fouten, maar beïnvloed worden door het moment.

Dit zou door werkelijk elke voetbalsupporters moeten gezien worden.
Idd het zijn ook maar mensen dat vergeten veel supporters, ik ben ook wel eens kwaad op de ref maar het zou wel helpen als ze na de match een menselijke uitleg geven.
Ik zeg niet dat ze elke fase moeten uitleggen maar soms begrijpen we er niks van vb zondag penalty voor rsca vrij licht naar mijn mening en dan komt frank af dat het geen penalty is maar dat de VAR niet mag ingrijpen sorry daar begrijp ik niks van.

Het is nu ook wel niet al positief van Bas, want hij mag geen internationale wedstrijden meer fluiten omdat hij af en toe op Veronica Inside komt. Dus het is geweldig om naïef te zijn (ben ik ook) maar wat levert het op? Als het aan de top rot is, dan is het overal rot.

Het is nu ook wel niet al positief van Bas, want hij mag geen internationale wedstrijden meer fluiten omdat hij af en toe op Veronica Inside komt. Dus het is geweldig om naïef te zijn (ben ik ook) maar wat levert het op? Als het aan de top rot is, dan is het overal rot.
Hij zei dat hij zich niet laat doen door dit soort zaken. Hij doet waar hij zin in heeft zei hij op Veronica Inside. Hij gaat toch altijd in tegen die regeltjes van die scheidsrechtsbazen in Zeist.

Hij zei dat hij zich niet laat doen door dit soort zaken. Hij doet waar hij zin in heeft zei hij op Veronica Inside. Hij gaat toch altijd in tegen die regeltjes van die scheidsrechtsbazen in Zeist.
Hij is ook financieel onafhankelijk van zijn 'job' als scheidsrechter, dat helpt wel.

Top van de scheidsrechters is inderdaad zo rot als iets, overal. In heel de voetbalsector zijn het bovenaan quasi telkens mensen met de juiste kennissen, niet de juiste kennis.

Terug
Bovenaan