Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mijn vrouw is supporter van Genk, dus die matchen worden wel gekeken bij onsIk volg Sportingboy , ik volg eigenlijk alleen RSCA , soms zap ik wel is naar een Europese match en als je dan het beeld krijgt dat Brugge 0-3 achterstaat dan blijf ik wel is hangen
Ik ben dan weer gene Hans hater maar een Noa Lang op zen bek zien gaan vind ik dan weer heerlijk .
Gent /Genk boeit me dan weer helemaal niet .
Antwerp keek ik soms wei is toen Dieu er nog speelde ( nog altijd een van men favoriete spitsen )

Gene tv in de keuken ?Mijn vrouw is supporter van Genk, dus die matchen worden wel gekeken bij ons![]()

Nieuwe man hier. Koken doe ik of tis niet te vretenGene tv in de keuken ?![]()

Bas Nijhuis is een heerlijke kerel. Zowel qua fluiten (die laat fijn veel doorspelen) als qua optredens in TV-shows.
Dat is nog zacht uitgedrukt.Onze reporters zijn ook gewoon van een veel lager niveau.
Idd het zijn ook maar mensen dat vergeten veel supporters, ik ben ook wel eens kwaad op de ref maar het zou wel helpen als ze na de match een menselijke uitleg geven.Kom zeg JPL doe dit ook gewoon. Je ziet tenminste ook eens de mens achter de ref. Kan alleen maar het respect en begrip doen verhogen.
Toont ook dat refs ook pissed kunnen zijn na hun fouten, maar beïnvloed worden door het moment.
Dit zou door werkelijk elke voetbalsupporters moeten gezien worden.
Hij zei dat hij zich niet laat doen door dit soort zaken. Hij doet waar hij zin in heeft zei hij op Veronica Inside. Hij gaat toch altijd in tegen die regeltjes van die scheidsrechtsbazen in Zeist.Het is nu ook wel niet al positief van Bas, want hij mag geen internationale wedstrijden meer fluiten omdat hij af en toe op Veronica Inside komt. Dus het is geweldig om naïef te zijn (ben ik ook) maar wat levert het op? Als het aan de top rot is, dan is het overal rot.
Hij is ook financieel onafhankelijk van zijn 'job' als scheidsrechter, dat helpt wel.Hij zei dat hij zich niet laat doen door dit soort zaken. Hij doet waar hij zin in heeft zei hij op Veronica Inside. Hij gaat toch altijd in tegen die regeltjes van die scheidsrechtsbazen in Zeist.
Niet alleen in de voetbalsector is dat zoTop van de scheidsrechters is inderdaad zo rot als iets, overal. In heel de voetbalsector zijn het bovenaan quasi telkens mensen met de juiste kennissen, niet de juiste kennis.
Ja maar in de voetbalsector worden het vastgeroeste monumenten. In een defftig bedrijf kom je op hoog niveau deels via je netwerk, maar als je niet kan deliveren vlieg je al snel.Niet alleen in de voetbalsector is dat zo