Jupiler Pro League 2021-2022

Zaterdag naar Xander De Rycke gaan kijken in de Lottoarena, ook met mondmasker op, ging perfect hoor, rondom mij ook gewoon iedereen netjes mondmasker op. Moet in een voetbalstadion dan toch ook kunnen.

Er staat nergens in het reglement geschreven of er is nog geen protocol voorzien dat een scheidsrechter moet optreden of ingrijpen wanneer het publiek zich niet (gedeeltelijk of volledig) aan de mondmaskerplicht houdt. En dat zal de KBVB ook niet direct aan de refs overlaten lijkt mij. Vanaf wanneer moeten ze dan stopzetten of ingrijpen? Wanneer ze 2, 10, 50 of 100 personen tellen? Kan je daar een aantal op plakken? Als je sancties wil voorzien, laat dat aan de clubs met de camera's over maar echt populair zullen ze daarmee niet worden vrees ik. De enigen die hun mondmasker mogen afdoen zijn oa de vips die binnen zitten na of voor het dineren, toch ook onlogisch als je het mij vraagt.
Conclusie: laat de arbitrage zich maar focussen op die 22 acteurs op het veld, dat is al moeilijk genoeg. Een virus is nog iets anders dan noodweer, pyrotechnisch materiaal, veldbestormingen, etc waar wel reglementen/protocollen zijn voorzien.

Als een mondmasker en CST het mogelijk maken dat uw ploeg gedurende het seizoen de vocale steun kan genieten van een legioen supporters, zou ik maar flink m'n mondmasker ophouden. Want anders zal het weer snel voor lege tribunes te doen zijn.
Alez, we zullen er gemakkelijkheidshalve maar van uitgaan dat ik dat CST bullshit vind en weiger om een mondmasker te dragen. :angry:
Mijn oplossing is veel simpeler: ongevaccineerden krijgen enkel nog vrije bedden op IC en moeten zelf plaats maken als het bed nodig is voor iemand voor gewone zorg of zo.

Maar zoals hier al aangehaald: dit is geen discussie die hier thuis hoort.

Ik heb het ook niet voor dat waanabee taaltje en gedrag, maar die jongen kan echt goed voetballen. Benieuwd wat ervan zou geworden zijn indien die niet op een bal kon trappen :unsure:
Weet niet of dat echt wannabe is van hem, maar maakt op zich niet uit. Ik ben er grote fan van, maar zelf ik kan niet negeren dat het toch maar een speciaal karakter is waar ik irl sowieso spel mee zou hebben. :lol:

Trouwens er zijn leuke beelden waar de mascotte van genk naar brugge spelers ween bewegingen maakte bij 2-1 en dan zag je hem vooruit gebogen staan toen het 2-3 was :)

Hebben ze stenen gegooid naar die mascotte? Lijkt me toch uitdagen.
Vraag mijn nog steeds oprecht af waarvan die haat tov ons vandaan komt, laatste jaren is dat niet gezond meer.
Van ploegen als antwerp ken ik de voorgeschiedenis, gent gewoon opdat er veel Club supporters uit gent komen, rsca is onze natuurlijke vijand sportief gezien.

Vraag mijn nog steeds oprecht af waarvan die haat tov ons vandaan komt, laatste jaren is dat niet gezond meer.
Van ploegen als antwerp ken ik de voorgeschiedenis, gent gewoon opdat er veel Club supporters uit gent komen, rsca is onze natuurlijke vijand sportief gezien.
Die komt er door het succes van Club de laatste jaren.
Vroeger was Anderlecht de meest gehate club, nu worden die gewoon uitgelachen met hun belabberd niveau. Iets wat Club Brugge ook te wachten zal staan als ze ooit in slechtere papieren zouden komen.

Terug
Bovenaan