Jupiler Pro League 2021-2022

Kijk, ik veroordeel een steen gooien naar een bus, want dat kan dramatische gevolgen hebben. Als Genk-supporter zou ik wel ook gewoon pissed off zijn na zo een wedstrijd en het zoveelste gekloot. Maar ik zal hier een paar dagen wegblijven en terugkomen als ik wat afgekoeld ben.

Heb gisteren ook eens de reactie gelezen en je hebt gelijk groot deel moet vdv niet meer en vdb.
Heb het al een paar keer gezegd, het was te vroeg om VDV te bombarderen tot 1e keeper. Ze hadden die beter uitgeleend om te zien of hij het niveau had. Als hij dan fouten maakt is het cru gezegd ook niet het probleem van Genk. Sinds Vukovic weg is zit Genk ook gewoon met drie keepers zonder ervaring. Zo werkt het niet.

Who cares man?
Als ge u als volwassen vent niet kunt inhouden om met stenen te gooien naar een bus omdat "ze aan het uitdagen waren" kunt ge best thuis blijven ipv naar de voetbal te gaan.
Of voetballer worden..
Dan komt ge ook relatief goed weg (aan de twee kanten van het verhaal)

Los van dat alles... Wanneer gaan alle ploegen eens streng optreden tegen mensen zich te goed voelen om een mondmasker te dragen op het voetbal?
Stoer allemaal zo zonder, maar wel komen wenen als we weer niet mogen gaan zeker?

Wat een achterlijk volk er rond loopt op dat voetbal, mannekes lief.

Daar geef ik u gelijk in. Die steen moet maar eens in iemands gezicht vliegen. Maar toen ik dat filmke zag had ik wel even een moment van: 'Tja, dit krijgt ge met u idioot gedoe'.

Wat kan iemand in een rijdende bus nu gedaan hebben dat u zo kwaad maakt dat ge ne steen gooit? Ge hoort niet eens wat ze zeggen. Hell, tzijn West-Vlamingen in Limburg, zelfs mocht ge ze horen zou ge ze wss niet eens verstaan...

Los van dat alles... Wanneer gaan alle ploegen eens streng optreden tegen mensen zich te goed voelen om een mondmasker te dragen op het voetbal?
Stoer allemaal zo zonder, maar wel komen wenen als we weer niet mogen gaan zeker?

Wat een achterlijk volk er rond loopt op dat voetbal, mannekes lief.
Is toch weinig verrassend als je het gemiddelde volk ziet dat naar het voetbal gaat kijken...
Maar moeten stewards tegen al die losers gaan zeggen van "mondmasker op"?

Is dat zo? Hij mag de match wel stilleggen voor wanorde in de tribunes, imo kan je daar het niet naleven van de mondmaskerplicht onder laten vallen.

Is toch weinig verrassend als je het gemiddelde volk ziet dat naar het voetbal gaat kijken...
Maar moeten stewards tegen al die losers gaan zeggen van "mondmasker op"?
Heb je dan ook over uw eigen? Kijk eens op sociale media. Genoeg mensen die kritiek geven op de maatregelen. Veel mensen zijn het gewoon allemaal wat beu. Dat heeft niks met het soort volk of voetbal te maken. Ik verschoot er eigenlijk van dat voetbal met volledige capaciteit van supporters nog mocht doorgaan

Heb je dan ook over uw eigen? Kijk eens op sociale media. Genoeg mensen die kritiek geven op de maatregelen. Veel mensen zijn het gewoon allemaal wat beu. Dat heeft niks met het soort volk of voetbal te maken. Ik verschoot er eigenlijk van dat voetbal met volledige capaciteit van supporters nog mocht doorgaan
Euhm, nee? Ik zaag niet over de maatregelen en ik doe braaf mijn mondmasker op waar het moet.
Voetbal trekt nu eenmaal deels een platter publiek aan, zijn vaak de eerste om hun voeten te vegen aan de maatregelen.
Type dat bommetjes gooit, pinten gooit, racistische geluiden maken. Gaat heus wel een deel hand in hand.

Zoals Blekkie zegt, een deel verkloot het voor de rest. Hetzelfde met die pinten gooien. 1 kerel gooit een pint en heel de club is marginaal.

Ik weet het niet, maar het gaat niet lang duren hoor zo. De mensen die wel normaal kunnen doen zijn daar weeral de dupe van.
Het is maar wat ge normaal wilt noemen zeker?? Voor mij is dat zonder masker en zonder CST naar de voetbal, café, ... kunnen gaan.

Al die paniekzaaierij hele dagen mag echt wel eens beginnen stoppen. Der is ergens nen nieuwe variant opgedoken en de mensen worden manu militari van een vliegtuig gepakt en in een hotel (lees: gouden kooi) gestopt. En wat blijkt nu? Volgens de eerste berichten worden mensen er minder ziek van. 🤦‍♂️

Het is maar wat ge normaal wilt noemen zeker?? Voor mij is dat zonder masker en zonder CST naar de voetbal, café, ... kunnen gaan.

Al die paniekzaaierij hele dagen mag echt wel eens beginnen stoppen. Der is ergens nen nieuwe variant opgedoken en de mensen worden manu militari van een vliegtuig gepakt en in een hotel (lees: gouden kooi) gestopt. En wat blijkt nu? Volgens de eerste berichten worden mensen er minder ziek van. 🤦‍♂️
Zonder masker snap ik nog. Maar wat is er mis met dat CST? Dat gaat even snel als uw ticket tonen..
En zelfs dat masker, met dit weer staan er vele met een sjaal voor het gezicht van de kou.

Ge kunt nu toch niet verwachten dat ze die mensen zomaar laten lopen zonder alle informatie? Maar hiervoor is het Corona topic

On topic: Frank heeft gezegd dat het GEEN penalty was voor Anderlecht, te licht contact (zegt de man die zelfs fouten floot voor onbestaand contact)
Maar de VAR had niet mogen ingrijpen!

Ja, dat is wat ik bedoel met "normaal" :wtf:
En over al de rest ga ik zelfs de moeite niet doen om te reageren, zucht.

Als een mondmasker en CST het mogelijk maken dat uw ploeg gedurende het seizoen de vocale steun kan genieten van een legioen supporters, zou ik maar flink m'n mondmasker ophouden. Want anders zal het weer snel voor lege tribunes te doen zijn.

Terug
Bovenaan