Jupiler Pro League 2021-2022

Tgohja, dat ga ik nu toch niet komen beweren :p

Maar dit dus vooral, met het nodige geluk, en het moet beter, maar er was ten minste nog de wil, niet de enorme gelatenheid.
Genk uiteindelijk toch geen hol laten zien? 0.1xG id eerste helft. Flater Mignolet en wereldgoal uit de 2e lijn. Voor de rest…

Maar bon, al het slechte bij ons ook niet vergete . Vormer moet in de ploeg, Ricca ook. Hopelijk is Lang terug vertrokken en kan Clement het hoofd koel houden.

Maar qua vechtlust al dag en nacht verschil.

Genk uiteindelijk toch geen hol laten zien? 0.1xG id eerste helft. Flater Mignolet en wereldgoal uit de 2e lijn. Voor de rest…

Maar bon, al het slechte bij ons ook niet vergete . Vormer moet in de ploeg, Ricca ook. Hopelijk is Lang terug vertrokken en kan Clement het hoofd koel houden.

Maar qua vechtlust al dag en nacht verschil.
How gij, Trésor tot 2x toe vlak langs de paal.

Tegen alle verwachtingen in, ik zag het niet meer goedkomen na de rode kaart.
Maar al bij al heeft Genk nu ook niet zo veel bij elkaar gevoetbald, 2 nipte missers van Trésor, een kopbal van Ugbo en die doelpunten van Hrosovsky waarvan Mignolet bij eentje in de fout gaat en bij de andere een vluchtschot dat (prachtig) binnenvliegt maar evengoed het stadion uit kon zijn.

Woensdag gaat een belangrijke match zijn voor Van den Brom, denk ik

xG is ook een vrij nutteloze stat als je naar individuele wedstrijden gaat kijken, snap niet dat ze dat elke keer weer in beeld brengen.

Haal Lang van die micro vandaan.
"Ik heb geen problemen. Ik doe wat ik wil".

In de auto zitten met Andy van der Meijde heeft hem geen goed gedoen, ne franke teut gekregen.

Haal Lang van die micro vandaan.
"Ik heb geen problemen. Ik doe wat ik wil".

In de auto zitten met Andy van der Meijde heeft hem geen goed gedoen, ne franke teut gekregen.
Aard van het beestje, waarom denk je dat hij bij ajax weg moest ondanks zijn goede prestaties in de voorbereiding vorig jaar.

Zo winnen is toch genieten, gewoon een leuke match, ook. al mag Genk dit natuurlijk nooit meer weggeven.
Spelers waren veel gretiger en Clement zowaar met bepalende wissels. Zonder N'soki en Sowah, scheelt toch een pak ergernissen. Met 11 tegen 11 toch zeer gelijkopgaand vandaag dus bekermatch wordt ook spannend, voordeel is dat we weten dat we niet moeten panikeren bij een achterstand.

Zo winnen is toch genieten, gewoon een leuke match, ook. al mag Genk dit natuurlijk nooit meer weggeven.
Spelers waren veel gretiger en Clement zowaar met bepalende wissels. Zonder N'soki en Sowah, scheelt toch een pak ergernissen. Met 11 tegen 11 toch zeer gelijkopgaand vandaag dus bekermatch wordt ook spannend, voordeel is dat we weten dat we niet moeten panikeren bij een achterstand.
Dit gaan we niet elke keer recht trekken hé.

De overwinning is leuk, maar het realisme in mij zegt dat we hier hoerenchance gehad hebben, eigenlijk op de rand van de crisis stonden, en dat het allemaal niet zo geweldig was als het achteraf lijkt. De overwinning verdoezeld toch redelijk wat.

Woensdag moet de bevestiging er komen, dan wil ik nog eens evalueren, want Genk gaat zich geen twee keer zo laten pakken vermoed ik.

Dit gaan we niet elke keer recht trekken hé.

De overwinning is leuk, maar het realisme in mij zegt dat we hier hoerenchance gehad hebben, eigenlijk op de rand van de crisis stonden, en dat het allemaal niet zo geweldig was als het achteraf lijkt. De overwinning verdoezeld toch redelijk wat.

Woensdag moet de bevestiging er komen, dan wil ik nog eens evalueren, want Genk gaat zich geen twee keer zo laten pakken vermoed ik.
Die rode kaart helpt ook niet natuurlijk. We komen pas in de problemen van zodra we met 10 vallen. Het lijkt me eerder dag Genk hun moment gemist heeft en ons woensdag met het mes op de keel zal ontvangen.

Die rode kaart helpt ook niet natuurlijk. We komen pas in de problemen van zodra we met 10 vallen. Het lijkt me eerder dag Genk hun moment gemist heeft en ons woensdag met het mes op de keel zal ontvangen.
Akkoord, we kwamen echt wel in de match toen.
Maar onze organisatie is toch nog altijd veel te wankel en we slikken zoooo gemakkelijk goals pfft

Terug
Bovenaan