Domme rode kaart jammer zaten heel goed in de match dat moment.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is toch puur omdat de overduidelijke beslissingen aan de andere kant niet worden gegeven, Thorstvedt trapt puur op Hendry zijn knie en er is niet eens een gele kaart. De volgende fase doet hij een schaar en trapt hij nog eens door op de arm van De Ketelaere zonder geel te krijgen. Tuurlijk trek je het dan in het belachelijke bij de scheidsrechter.Dat zit er toch al weken aan te komen.
Hij is nog jong, maar speelt precies ook met veel frustratie in zich.
En hoe lang mag Vanaken blijven mekkeren tegen de refs? Het begint stilaan belachelijk te worden hoor, zelfs bij overduidelijke beslissingen nog beginnen zagen
Aha, van beste ploeg naar minst slechte. We maken toch al vorderingen zie ik.Kondigt ge uw grapjes aan of wat bedoelt ge met uw eerste zin? Ik vond ons inderdaad oprecht de minst slechte ploeg. Meeste drive naar voor kwam van ons. De non-penalty's en de terecht afgekeurde goal waren daar ook een gevolg van. Hoogstaand was het bij geen van beide, maar we waren toch wel de minst slechte. Ik kon wel leven met een gelijkspel gezien we het aan de 16 enorm onzuiver aanpakten, maar als er iemand niet verdiende achter te staan...
Nu Tresor eraf, Bongonda centraal en Paintsil op links. We kunnen nu wat snelheid gebruiken.

Jij doet gewoon alsof Genk er met kop en schouders bovenuit steekt en ze alweer de pech hebben om tegen de mindere ploeg achter te komen. Terwijl de rest gewoon zegt dat het een evenwichtige match is.Alle. De fcb'ers zijn weer de neutrale en die eenzaat van Genk ziet het uiteraard weer fout. Waarom blijf ik die fout toch keer op keer herhalen hierDat zal me leren van niet te drinken tijdens een match. Anders bezoek ik nooit forums tijdens matchen.
Blijkbaar iets met Clement zijn vrouw te maken.Ik vraag mij echt af wat Ricca fout doet op training ofzo. Die krijgt quasi 0 kansen, mag telkens opdraven wanneer het fout gaat. Zet die toch gewoon eens een paar weken in de basis zeg.
Haar Latin lover?Blijkbaar iets met Clement zijn vrouw te maken.