Agony
Well-known member
En dan verschieten dat het toch zonder publiek zal zijnOHL reuzendoder!
Ze kunnen een rookvrij stadion niet eens rookvrij maken, wat zouden ze iedereen zijn mondmasker kunnen laten aanhouden![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan verschieten dat het toch zonder publiek zal zijnOHL reuzendoder!
Ze kunnen een rookvrij stadion niet eens rookvrij maken, wat zouden ze iedereen zijn mondmasker kunnen laten aanhouden![]()
Gewoon een strontmatch tegen een strontploeg.De druk van de herfstkampioen

Leuven staat wel gewoon onder z'n waarde geklasseerd, hebben al vaak goeie wedstrijden gespeeld zonder daarvoor beloond te worden.Gewoon een strontmatch tegen een strontploeg.
Commentatoren zeggen dan dat het een masterplan van tacticus Marc Brys is geweest. Mijn analyse is eerder: OHL had hoerenchance dat die handsballen geen penalty veroorzaakt hadden. Dat was de 2-2 geweest. Ook komen ze in de 2de helft 1 keer aan de overkant en is het meteen goal door de risico's die wij toen al namen...
Tja de chance die we hadden tegen Gent is nu dus al gecompenseerd![]()
Laat kvm maar winnenZW en cercle gaan best punten pakken dit weekend. Seraing 2 0 voor tegen stvv
en beerschot ook.Kvm laat mooie rangschikking liggenLaat kvm maar winnenen beerschot ook.
Deees was toch geen geel ? Puur onbekwame arbiter imoDat was toch hands nee?

don' t jinx it !!!Tis weer zover. Ik zie Anderlecht het weeral helemaal weggeven...
Da's een win-win he. Verbrodden ze het nog, heb ik gelijk. Heb ik ongelijk, dan winnen wedon' t jinx it !!!

Yves ontslagen bij Cercle nadat ze oververdiend wonnen tegen KVM![]()