Général Zantas
Well-known member
We gaan winnen vandaag, ik voel het aan mijne kleinen teen.
BEERSCHOT PO2 #HEREWEGOOOOOO
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Raar, ik wil altijd winnen. Maakt niet uit of het Club Brugge is of een rondje kaarten.Eerlijk punten verlies in de competitie begint mij minder te boeien, zo lang je gewoon bij die eerste 4 zijt zit ge goed. Genk heeft vorig jaar bewezen dat van die po's alles nog kan.
Nu veel uit matchen voor de boeg en paar lastige...
7 minuten later ....We gaan winnen vandaag, ik voel het aan mijne kleinen teen.
7 minuten later ....
Vandenbergh had beter de 0-1 laten slikken. Domme tackle...Ik weet het niet meer gast, ik weet het echt niet meer. Week na week hetzelfde. Ik hoop da Bartje voldoende flikken naar het Kiel heeft gestuurd alleszins.
Laatste man en tackle langs achter zonder de bal te raken. Gepakt op snelheid valt niets op aan te merken.Terecht rood?
Ja, eigenlijk wel. Je kan misschien discussieren dat het te vroeg was voor een rode kaart, maar feit is feit, Jan van den Bergh controleert de bal slecht, Eupen spits wil profiteren en Jan stopt hem foutief af. Niet opzichtig, niet smerig, maar wel foutief.Terecht rood?
Storck stond hoog op de lijst maar vroeg naar het schijn te veel geld. Jammer, degradatie kost nog meer.Vandenbergh had beter de 0-1 laten slikken. Domme tackle...
Nu ja als de coach enkel Spaans kan. Dan is dit een mismanagement want dat heb je nu juist niet nodig. Je hebt een people manager nodig die veel individueel gaat spreken met de spelers om vertrouwen te geven enz.
Zoals die kaart van Standard tegen Anderlecht vermoed ik?
Ik vind een rode kaart voor zoiets echt zever. Geef een penalty en een gele kaart. Dan hebben ze hun kans om te scoren terug en is er toch een straf geweest. Bij een rode kaart is de match om zeep.
Niet in de zestien is altijd rood. Laatste man en je ontneemt de tegenstander een 100% kans. Anders heb je zonder geel achter je naam altijd een vrijbrief om iemand die weg is neer te halen.Zoals die kaart van Standard tegen Anderlecht vermoed ik?
Ik vind een rode kaart voor zoiets echt zever. Geef een penalty en een gele kaart. Dan hebben ze hun kans om te scoren terug en is er toch een straf geweest. Bij een rode kaart is de match om zeep.
Genk heeft vorig jaar toch juist niets bewezen, behalve het tegendeel van wat je nu zegt imo? Wij zijn net kampioen geworden door doorheen de competitie beter te doen dan de concurrentie.Eerlijk punten verlies in de competitie begint mij minder te boeien, zo lang je gewoon bij die eerste 4 zijt zit ge goed. Genk heeft vorig jaar bewezen dat van die po's alles nog kan.
Nu veel uit matchen voor de boeg en paar lastige...
Soit, de ratten zijn volledig de pedalen kwijt. Op deze manier eindigt ge zelfs niet meer met tien. Stop met zagen en houd u bezig met uw voetbal, hier wint ge dus gewoon niks mee.