Jupiler Pro League 2021-2022

Laat die competitie met 12 maar komen. Ben dat soort ploegen echt kotsbeu. En ik draag OHL normaal gezien nochtans een warm hart toe.
Hoe hard zijn jullie ook afgegleden na vorig seizoen? Zo slecht ingekocht na het vertrek van Henry en Sowah?
Quasi alle transfers in de laatste dagen van augustus gedaan, en dan nog voornamelijk spelers die eigenlijk niet volledig wedstrijdfit zijn. Aan de andere kant 80% van de doelpuntenproductie verloren met Henry en Sowah en 2e seizoenshelft ook gewoon al serieus aan het afzakken qua niveau.

Dat uw ploeg dan gewoon wat beter voetbalt, ipv het altijd bij de kleine ploeg te leggen. :sarcastic:

Moet toch sarcastisch zijn, dit?
Dat Clement wat minder moet zagen en dat wij beter moeten afwerken heb je gelijk in.
Maar OHL een machine? :rofl:
Ja hoe wil je het anders noemen?
Het was geen anti voetbal, het was gewoon spelen naar eigen kunde en daar blonk OHL gewoon in uit. In de competitie met 12 zou OHL trouwens ook gewoon staan.

Ge kunt zeggen van Brys wat ge wilt maar is tactisch uitmuntend. Met eender welke kern, elke keer opnieuw.

Quasi alle transfers in de laatste dagen van augustus gedaan, en dan nog voornamelijk spelers die eigenlijk niet volledig wedstrijdfit zijn. Aan de andere kant 80% van de doelpuntenproductie verloren met Henry en Sowah en 2e seizoenshelft ook gewoon al serieus aan het afzakken qua niveau.

Dat uw ploeg dan gewoon wat beter voetbalt, ipv het altijd bij de kleine ploeg te leggen. :sarcastic:
Ach kom, dat tijdrekken en dat constante theater van minuut 1 tot affluiten. Hoort dat ook gewoon bij "we staan voorlaatste"?
Dat betonvoetbal tot daar toe maar al dat gedoe errond kots ik gewoon van.

En ge moet inderdaad goed zot zijn om tegen een voorlinie Sowah - Lang - De Ketelaere de deur open te zetten. Dan stappen we vandaag gewoon met forfaitcijfers de bus op.

Wij zitten in een situatie waar we dringend elk punt nodig hebben, zeker omdat Beerschot volgend weekend op bezoek komt. Als ge vandaag verliest en Beerschot wint morgen van Eupen (ge weet nooit), dan is het verschil ineens maar drie punten. Dat soort stress kunnen we missen als kiespijn.

Ach kom, dat tijdrekken en dat constante theater van minuut 1 tot affluiten. Hoort dat ook gewoon bij "we staan voorlaatste"?
Dat betonvoetbal tot daar toe maar al dat gedoe errond kots ik gewoon van.
Ik wil het wel eens zien als Brugge binnen een dikke maand (of twee) in Manchester of Parijs staat te spelen. Alsof die dan niet elke gelegenheid gaan proberen gebruiken om het tempo eruit te halen, zeker als ze al toevallig op voorsprong zouden komen.

Schitterend , gewoon koek van eigen deeg zoals wij gisteren :p
gratz Puni
Behalve dat jullie gisteren zo goed als geen enkele kans bij elkaar gespeeld hebben en wij 400 ofzo.
Hoe was dit trouwens een koek van eigen deeg? Parkeren wij ook de bus als we voor staan?

Bah, ik ga uitloggen. Frustratie is te groot. Excuses @puni

Ik wil het wel eens zien als Brugge binnen een dikke maand (of twee) in Manchester of Parijs staat te spelen. Alsof die dan niet elke gelegenheid gaan proberen gebruiken om het tempo eruit te halen, zeker als ze al toevallig op voorsprong zouden komen.

Hebben we tegen Real vorig jaar toch ook niet gedaan?

En om af te sluiten: Ik snap dat ge gefrustreerd zijt, en dat dat niet aangenaam is om tegen te voetballen. Maar kijk dan toch maar vooral naar uw eigen ploeg die vandaag gewoon veel te weinig op te mat gelegd heeft.

Tis ok, ik vergeef u Schellie!

Behalve dat jullie gisteren zo goed als geen enkele kans bij elkaar gespeeld hebben en wij 400 ofzo.
Hoe was dit trouwens een koek van eigen deeg? Parkeren wij ook de bus als we voor staan?

Bah, ik ga uitloggen. Frustratie is te groot. Excuses @puni

Hebben we tegen Real vorig jaar toch ook niet gedaan?
geen kans bijeengespeeld , kom overdrijf nu ni man
ik heb het niet over de bus parkeren , met jullie kern moeten jullie ze gewoon overklassen

Clement én Club hebben toch al genoeg bewezen dat zoiets zo goed als nooit gaat gebeuren?

Tja als elke ploeg in Brugge de bus parkeert en alles 2x dichtmetst... Weet je toch op voorhand als je Club ruimte geeft dan is het game over.
Klopt. En ik verwijt hier ook de tegenstander of Brys niet hierin, want dat is hun volste recht.

Maar zo'n ploegen moet je van in het begin gewoon naar de keel grijpen. Zeker als je dan nog eens start met je beste elftal. Nu beginnen ze weer op wandeltempo en schieten ze pas in gang als het veel te laat is. Plus er was totaal geen plan B vandaag. Leuk dat je Dost inbrengt om dan ballen beginnen te pompen, maar daarmee speel je zo'n ploegen gewoon mee in de kaart.

Clement én Club hebben toch al genoeg bewezen dat zoiets zo goed als nooit gaat gebeuren?
Kan, we zullen wel zien. Is ook niet echt vergelijkbaar omdat in de CL vierde eindigen de facto geen bal uitmaakt. In België is laatste eindigen een doodsvonnis.

Idd, ik vind al dat gezeur over tijdrekken ook zeer flauw. Het is een legitieme strategie om punten te pakken, zeker voor kleinere clubs. Brugge heeft dit seizoen bijna 50 miljoen euro aan transfers uitgegeven, zij spelen financieel in een andere klasse dan OH Leuven. En dan zouden we allemaal verontwaardigd moeten zijn dat Leuven het spelletje oneerlijk speelt door tijd te rekken. Serieus blijven, he.

De pandoering tegen Gent is duidelijk niet lang onthouden. Gewoon weer hetzelfde probleem als ervoor. Heb het echt gehad met Clement, tactisch weer een dikke 0 en motiveren lukt alleen nog tegen europese topclubs. Onze taktiek = bal naar lang of cdk en die moeten het dan maar doen tegen 5 verdedigers want middenveld niet te zien. Constant het gevoel dat wij met een man minder stonden. Voorzetten en corners ook opnieuw een ramp. En momenten dat we volk voorin hebben willen ze precies de bal in de goal lopen, enorm onrealistisch voetbal. Ik vraag mij echt af of wij op ook maar iets van taktiek trainen.
Ja, ohl was extreem onsportief maar daar ligt ons puntenverlies niet aan toch.
Edit: 14 corners voor ons volgens sporza app...

Laatst bewerkt:
Verontwaardiging is op zich wel een vrij normale reactie op oneerlijk gedrag.
Wat is daar oneerlijk aan? Alsof tijdrekken al niet jaar en dag een deel van voetbal uitmaakt.

En de insinuatie dat wij van minuut een tijd hebben staan rekken zoals een bende dwazen is ook wel overdreven. In de 2e helft absoluut wel, lijkt mij ook gewoon logisch als je ziet hoe Club uit de kleedkamer komt en met wat voor druk we af te rekenen kregen. En Romo had inderdaad geel mogen krijgen. Maar dat had geen jota invloed gehad op het resultaat.

Weet ge wat vandaag het probleem was van Brugge? Dat ge meer als dertig pogingen op doel hebt, maar ik kan de grote kansen op een hand tellen. Hell, als wij het vandaag iets beter uitspelen denk ik dat we er meer hebben dan jullie. Gewoon compleet verkeerd aangepakt, ons schromelijk onderschat, en Clement die eigenlijk inderdaad geen plan B heeft als zijn lichte brigade het niet gedaan krijgt.

Wat is daar oneerlijk aan? Alsof tijdrekken al niet jaar en dag een deel van voetbal uitmaakt.

Ik heb het spel van OHL niet oneerlijk genoemd, hé. Dat was StevenFM. Ik zeg alleen dat verontwaardiging wel op zijn plaats is als er effectief oneerlijke dingen gebeuren.

Terug
Bovenaan