Jupiler Pro League 2021-2022

Wishful thinking bruh, wij zijn de twee zwaksten tot dusver. Bij jullie is nog eens Henry weg en bij ons blijven ze maar talentjes uit het buitenland binnenhalen die er pas over 3-6 maanden gaan staan. Alsof ze niet doorhebben dat als we degraderen, die talentjes hun waarde ook keldert.
OHL heeft nog nen trainer die iets meer kan met een verzwakte kern. Zie ze ook niet snel panikeren bij OHL.

Allen naar de Cegeka arena.
Luminus arena bekte toch wat beter. 't Zal gewenning zijn zeker.
Oei 5G, nog meer autisten in dat stadion.

Als we hier iets zeggen over de flagrante scheidsrechterlijke bevoordeling van enkele clubs staat hier alles op zijn kop. Maar even een hele supporters groep als autisten benoemen, gaan we zelfs grappig vinden.

Tja.

Starspike, ik vind u ne lieve jongen maar ik ben al 10 jaar samen met een Siciliaanse furie die in Genk is geboren en die pakt zo een grapje beter op dan u. En ik ben vandeweek bijna een oog verloren omdat ik lachte met hoe slecht zij de afwasmachine inlaadt.

Zo'n stadionnaam wordt eigenlijk toch alleen in de media gebruikt, bij de meeste clubs heeft men het onder supporters toch gewoon over "het stadion" of niet-officiële benamingen die al decennialang in de volksmond gebruikt worden (Sclessin, Astridpark, 't Lisp).

Uiteindelijk hebben we sinds de bouw van ons "nieuw" stadion in Genk altijd commerciële namen gehad. Want zelfs de supporters die weemoedig terugdenken aan "Fenixstadion", vergeten eigenlijk dat die naam ook gewoon komt van een groot commercieel en multifunctioneel complex (genre U-place) uit de jaren negentig dat er nooit gekomen is, uitgezonderd dan het stadion.

Laatst bewerkt:
Starspike, ik vind u ne lieve jongen maar ik ben al 10 jaar samen met een Siciliaanse furie die in Genk is geboren en die pakt zo een grapje beter op dan u. En ik ben vandeweek bijna een oog verloren omdat ik lachte met hoe slecht zij de afwasmachine inlaadt.

En vermoedelijk zou ik dit grapje ook heel anders opnemen op het forum van Genk of binnen mijn vriendenkring :D Mes excuses dan, maar ge kunt me niet HELEMAAL verwijten dat ik die achtergrond niet weet en het wat serieuzer opneem dan het geval was. Maar ik zal het voortaan onthouden als het van u komt ;) Ik ben hier na het seizoensbegin en de furie die er toen was gewoon wat gefrustreerd met hoe het op het voetbalforum aantoe gaat, waardoor ik veel te veel mensen onder dezelfde noemer schakel. Ik zal er wat beter op letten. Maar soms gaat dat nu eenmaal beter dan anders...

Komt wel net zoals KRC Genk van de mijnbouw :p

Domste gele kaart ooit van Jantje. Steengoeie voetballer maar toch ook niet het scherpste mes in de schuif.

Domste gele kaart ooit van Jantje. Steengoeie voetballer maar toch ook niet het scherpste mes in de schuif.

Slimme gast hoor, geeft daar vaak blijk van in de interviews. Is gewoon heel agressief en ziet rondom zich natuurlijk hoe slecht zijn collega's zijn. Dieje Shankland is ook weer een miljoen in de vuilbak, is hetzelfde niveau als onze spitsen die we al hadden en hij lost natuurlijk niet ons probleem op en dat was aanvoer naar de spitsen.

Terug
Bovenaan