Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nsoki. Straks krijgen we het deksel nog op de neus.
Zit dien in die mascottepak ?Wel een berematch van Balanta.
Licht geblesseerd maar het aanvalsspel van Club trok op niks meer na de inbreng van Dost. Gedaan met combineren naar voor en gewoon doelloos slechte voorzetten trappen naar Dost.Dost al naar de kant lol
KV Mechelen bewezen dat het geen degradatie kandidaat is... Diesel dat op gang aan het komen is, aangename wedstrijd. Van beide kanten, Vanzeir blijft echt een lust voor het oog, eigenlijk dé ideale schoonzoon. Ik snap dat het een emotionele gebeurtenis is voor Mazzu en veel sterkte aan kennissen en familie. Maar om dan geen interviews te kunnen afleggen? Ik snap niet goed wat het één met het ander te maken heeft eigenlijk, dan had em ook niet op de bank moeten gaan zitten he.
Ik ben benieuwd of dat in Frank zijn spreekbeurt gaat zitten!Hoe hoog op iemand been moet je gaan staan tegen dat je de rode kaart krijgt ? Ricca toch zuiver rood soit voor ons goed maar moest altijd rood zijn natuurlijk

Tja dat stond al vast van de eerste match! Waar je nu nog mee afkomt...Als dat geen rood was. Brugge krijgt echt veel mee dit seizoen.
Communicatieke uitsturen via zijn advocaatNooit verwacht dat Charles DK tot zijn recht ging komen op de 9 eigenlijk
On a side note, waarschijnlijk weer zo een getelefoneerde publieke schuldbekentenis van Antwerp/Radja vandaag.. cringe
'T zou hem sieren als hem gewoon zei:
Mannen, regelkes zijn voor de plebs. Voor de rest veeg ik overal mijn kloten aan en zal ik da ook blijven doen, want ik verdien bakken geld, jooee.