Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd die raakt de bal nog, anders duidelijk buitenspel.Enige mogelijkheid is dat de verdediger die de sliding inzet, de bal nog raakt. Zeer vreemd wel.
Maakt toch al enkele jaren niet uitJa, maar zonder CDK die buitenspel loopt maakt hij die tackle niet.
Ja? Een speler die een own goal maakt onder druk van een aanvaller die buitenspel staat dan is het toch ook offside?Maakt toch al enkele jaren niet uit
Ik heb de bewuste fase nog niet gezien maar als ik dit zo lees dan lijkt het een geval van het opheffen van buitenspel als de verdediger de bal bewust raakt bij een pas/lange bal.Enige mogelijkheid is dat de verdediger die de sliding inzet, de bal nog raakt. Zeer vreemd wel.
De fase zelf was vreemd omdat het offside zo duidelijk was en het contact zo miniem. Ik had het dus niet op de regel.Ik heb de bewuste fase nog niet gezien maar als ik dit zo lees dan lijkt het een geval van het opheffen van buitenspel als de verdediger de bal bewust raakt bij een pas/lange bal.
Niks vreemd aan, gewoon het reglement hoor boys. Denk maar aan Lukaku tegen de Russen.
Idem i.v.m. stroompannes en spelen.

Zirkzee!!!!!
Nmecha zal teveel geleerd hebben van KompanyZeer voorbarig uiteraard, maar lijkt voorlopig zelfs een completere spits dan Nmecha. Die toch vooral in zijn positiespel voor doel nog wat werkpunten had.
Bij deze hoop ik echter wel dat die even fit kan blijven dan Nmecha bij ons.
Ondertussen is Nmecha trouwens geblesseerd bij Wolfsburg, nadat hij bij ons zowaar geen enkele match miste.