Jupiler Pro League 2021-2022

Verdiend? Is de eerste bal tussen de palen van Cercle, Cercle heeft NIETS gedaan heel de match.
True, maar het is nu ook niet zo dat Brugge zo fantastisch stond te voetballen. En ge hebt dan al een fikse waarschuwing gehad met die misser twee minuten eerder, maar dat was blijkbaar niet genoeg.

Die 1-1 had daarvoor ook al kunnen vallen als Utkus niet faalde. 'k zag het weer van ver aankomen dat ze 't deksel op hun muil gingen krijgen.

Tjah, als er gewoon de terechte penal + rood gefloten wordt dan eindigt die match 5-0. Maar dat mag ik niet zeggen zeker want dan steek ik alles op de arbiter.

Mitrovic is toch een pak minder dan Odilon, Diatta missen we eigenlijk ook nog altijd. En dat middenveld tja, dan toch onbegrijpelijk dat we de Cuyper uitlenen, met Vanaken is normaal beter maar zo zeker lijkt me dat ook niet. Ik begrijp echt niet niet wat we in godsnaam aan het doen zijn en waar we op wachten, niets kopen en onze jeugd krijgt op aanvallende plekken geen kans.

Hahahaha 1-1 VS Cercle

Sorry, not sorry 5 Kasteelbier rouge en 2 Duivels later
Dit gaat zoveel pijn doen als wij op onze bek gaan tegen Seraing :unsure:

5 op 9 tegen eupen, union, cercle :sop:
Twee thuis matchen met publiek overigens, dus dat fabeltje dat Club zogezegd het publiek nodig heeft mag ook eindelijk de vuilbak in.

Nuja, tis al beter dan vorig seizoen en Clement heeft natuurlijk wel gezegd dat het eerste echte zwaartepunt qua vorm voor de CL zou moeten komen, dat is wel nog ff en zo is het vorig jaar ook wel gegaan natuurlijk, dus echt panikeren doe ik nog niet, gezien de concurrenten het zeker niet beter doen.

Los van dat mogen we niet blind zijn dat we geen match kunnen afmaken, maar dat is niets nieuws uiteraard.

Het is gewoon zo dat Club nog veel werk heeft met transfers. Maar er lijkt weinig schot in de zaak te komen. Vaak doen ze ook moves op het einde van de transfermarkt.

Ik hoop het toch, want het is echt wel nodig. 3e jaar voor een trainer is toch dikwijls gevaarlijk, dus toch benieuwd hoe Clément daar verder met omgaat.

Terug
Bovenaan