Jupiler Pro League 2021-2022

Wist niet dat er ook al fanfictie geschreven werd over de JPL.
Ik zie dat zo gebeuren. In andere landen is de communicatie duidelijk. Hier bij ons die mengelmoes van Frans en Nederlands.
Als ze evengoed communiceren als het referee department dan zit het er zelfs boenk op

Mja, alsof een Antwerpenaar nen Oilsjtenaer zou verstaan ;)

Nu, in Zwitserland hebben ze zelfs 4 officiële landstalen. Hoe moeilijk moet het dan daar niet zijn?

Beschamende opstelling van Clement zeg.

Een 352 met Mitrovic, Nsoki en Mechele achterin en dan op 't middenveld Rits, Balanta en Vormer... Het almachtige Cercle komt op bezoek natuurlijk.

Beschamende opstelling van Clement zeg.

Een 352 met Mitrovic, Nsoki en Mechele achterin en dan op 't middenveld Rits, Balanta en Vormer... Het almachtige Cercle komt op bezoek natuurlijk.
Het trio Mitrovic- Mechele- N'soki daar hou ik mijn hart voor vast, niet bepaald veel snelheid werden tegen Union ook veel in onze rug gepakt.

Pff zo hard onverdiend.
Goh ja onverdiend. Ergens wel, ergens ook gewoon terecht. Wat een slappe bedoening weer. Je moet hier gewoon altijd doordrukken tot 2/3-0 en dan is het gewoon klaar. Nu roepen ze het gewoon over zichzelf af.

Wordt een plezant seizoen weer op deze manier. Kan wel eens het seizoen te veel worden voor Fluppe.

Terug
Bovenaan