Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat excuus van dat uw hele as weg is of ge een heel nieuwe ploeg moet inpassen, dat kan toch deels de vuilbak in me dunkt.
Akkoord dat nieuwe spelers inpassen tijd vraagt, maar zit dan ook niet her en der spelers te huren die je het seizoen erop toch al weer kwijt bent. Dan ligt het mijn inziens meer aan het (korte termijn denkende) transferbeleid dan aan het inpassen van een nieuwe ploeg.
Ja en nee vind ik, zo'n mannen worden anders ook wel weggekochtDat excuus van dat uw hele as weg is of ge een heel nieuwe ploeg moet inpassen, dat kan toch deels de vuilbak in me dunkt.
Akkoord dat nieuwe spelers inpassen tijd vraagt, maar zit dan ook niet her en der spelers te huren die je het seizoen erop toch al weer kwijt bent. Dan ligt het mijn inziens meer aan het (korte termijn denkende) transferbeleid dan aan het inpassen van een nieuwe ploeg.
Ik was net aan het denken, lijken wel voorzetten op z'n Amuzu'sSchandalig hoe zwak die voorzetten van Club zijn. Ze vliegen ver in de zestien van Anderlecht.

T is een bubbel van 888 daarSame old club, komen al paar keer enorm goed weg. En mag dat publiek nu al zo bij elkaar kruipen?

Als dat vol gaat zittenZalig stadion imho

Dan zit ik daar altijdAls dat vol gaat zitten![]()
tis altijd genieten bij onsEn idd, is ne goeie. Normaal gezien Vanzeir ook, maar heeft nog ni echt zijn beste vorm te pakkenIk volg Union niet echt, maar is die Undav altijd zo goed? Zal rap bij een G5 ploeg zitten anders.