Maar dat is het hem nu net. Als voetbalsupporter of liefhebber zou je toch compleet tegen het gedrag van Eupen moeten zijn? Maar hier, omdat het Club is, wordt nu plots schande gesproken omdat er 10 minuten bijkwamen. Terwijl elke neutrale kijker toch zou moeten denken "welbesteed, die van Eupen deden gewoon belachelijk".
Ik erger mij zeker aan unfair spel, maar dan moet je het consequent toepassen.
En bovendien kan je het veel beter aanpakken dan nu 10 (+nog eens 3) te laten overspelen
Maar stop aub met klagen en zagen over Eupen want ik lees vooral dit:
Heris blijft liggen na tik van Dost : Blessure. Hier kan je toch niemand iets verwijten ?
VAR-fase: strafschop voor Club Brugge. Wat kan Eupen hier aan doen ? Deze fase is in het voordeel van Club zelfs, zijt blij dat hij tussenkomt.
Brugge viert openingsgoal: Serieus ? Dit bijtellen ? Wat een grap
Eupen viert gelijkmaker: Zie hierboven
Communicatieprobleem bij scheidsrechter: Again, waar is dit de fout van Eupen ?
Twee wissels Eupen + wissel Club Brugge. 30 seconden per wissel, lijkt me logisch
Eupen viert de 1-2: Dit tel je toch niet bij hé. Doe ff normaal. Haal anders nog wat meer alle emotie uit het voetbal. Gewoon scoren en aftrappen.
Wissels Eupen. Opnieuw. 30 seconden
Opstootje tussen Lang, Perez en Beck: Ik weet niet wie de aanstoker hier van was, maar Lang zat er ook tussen, ander krijg je geen opstootje dus waarom deze tijd bijtellen. Als Lang slimmer is doet hij zo niet en wilt hij zo snel mogelijk voetballen.
Keeper Eupen heeft krampen en trekt handschoenen uit: Dit is hoogstwaarschijnlijk tijdrekken en kan je bijtellen.
Dit bovenstaande verzin ik niet hé, dit komt van die link van Sporza waarom de 10 minuten gerechtvaardigd waren.
Zoals ik het zie is er dus maar 2m50 tijdgerokken door de keeper van Eupen. Al de rest zijn toch wedstrijdfases en horen bij het spel.
Dus waarom die aanvallen op Eupen ?
Elke ploeg speelt naar zijn mogelijkheden en als Club ooit 0-1 voorstaat in de CL op ManCity en tijd probeert de stelen gaan jullie allemaal op de barricades staan omdat de ref nog maar zou durven om 5 minuten te laten overspelen.