Babaluna
Well-known member
Jullie middenveld is spoorloos .Kelk bodem, jawadde zeg. Dikke schande gewoon, haal er bij de rust maar een paar af, match is toch gedaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie middenveld is spoorloos .Kelk bodem, jawadde zeg. Dikke schande gewoon, haal er bij de rust maar een paar af, match is toch gedaan.
Clement heeft toch niets speciaal gedaan? Trekt gewoon op niets wat de spelers presterenWat is dat toch met coaches die altijd denken dat zege voetbal opnieuw moeten uitvinden. Dit is 100% Clement zijn fout.
Journalist: Clement? Waarom staan jullie 3-0 achter bij de rust?Hoe voetballen bij een dubbele achterstand. Is al een goeie oefening voor in de CL. Clement heeft dat goed gezien.
Elk duel verliest Brugge , constant onder druk .... tjaZie toch liever Rits daar, al doet Balanta dat niet per se slecht. Gewoon hard gepakt op gretigheid en alertheid, vorige week live viel het me toch op dat Lang bijna niet stilstaat en de rest constant staat te gapen. Had een reactie verwacht met CL loting en wat concurentie...
Mbamba zou ik wel gestart hebben, Van den Brempt is het probleem en doordat hij die met Mata gewisseld heeft komt die er ook niet meer uit.Gent veel gretiger, hebben niks getoond eerste helft. Zou persoonlijk deze match ook nie met die jonge gasten vanachter gestart zijn. Hopen op een snelle aansluitingstreffer en er nog een match van maken.
Neeje, ni alleen vandaagKan Lang vandaag iets anders dan zagen?

Geen idee hoe wij een goal gaan maken.Nu ja het vel van de beer niet verkopen voor ie geschoten is hé.
Ik herinner nog de stoere krijgers van Anderlecht, toen ze zo fier als een gieter 0-3 voor stonden tegen Werder Bremen.
Uiteindelijk gingen ze nog roemloos ten onder met 5-3. (In 1993 in de CL)