Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Antwerp plakt altijd 90 min een man op hemHans "de onzichtbare" Vanaken.
Sinds wanneer verwachten we enige vorm van redelijkheid op en rond het veld?Wat er bij mij niet ingzat:
je ziet duidelijk een fout van een Club speler, en toch is het publiek woedend? Ik vraag me dan af dat het publiek de spelregels wel kent…
Tackle langs achter en geen bal, is correct. Wel zuur als je ploegmaats schoppen zonder kaart en jij krijgt de eerste voor iets dat niet vuil is.En hier geeft hij wel geel voor, dat vond ik dan weer niet nodig.
Wat er bij mij niet ingzat:
je ziet duidelijk een fout van een Club speler, en toch is het publiek woedend? Ik vraag me dan af dat het publiek de spelregels wel kent…
is dat dan een soort reflex om direct boe te roepen? ik snap het niet
Amen, ik vind dat dus het ergelijkste aan een publiek he, fout is fout .Wat er bij mij niet ingzat:
is dat dan een soort reflex om direct boe te roepen? ik snap het niet
Toch nog een serieus verschil met wat Haroun mag uitvreten he.Mechele die ook ongestraft de marginaal mag uithangen.
Zijt blij dat Haroen geen 2x geel heeft hahahaWereldgoal!![]()