Jupiler Pro League 2021-2022

Ik lees/hoor toch overal dat het de burgemeester is die de match afgelast. Weliswaar omdat Verlinden niet tot een vergelijk komt met de politie, maar het is wel degelijk de burgemeester die vindt dat de veiligheid niet kan worden gewaarborgd.

Intussen is er nog steeds geen akkoord gevonden, waardoor Luiks burgemeester Willy Demeyer (PS) de veiligheid niet kon garanderen - zeker gezien de spanningen tussen de supporters en het bestuur van de Rouches.

Wat is eigenlijk het probleem? Er mogen toch geen Beerschot supporters aanwezig zijn?

Ze zijn in Luik ook nie zo marginaal dat ze met elkaar op de vuist gaan hè (hoop ik)

Ik lees/hoor toch overal dat het de burgemeester is die de match afgelast. Weliswaar omdat Verlinden niet tot een vergelijk komt met de politie, maar het is wel degelijk de burgemeester die vindt dat de veiligheid niet kan worden gewaarborgd.

stond eerst anders op sporza :)

Ondanks dat we dit onverdiend gaan verliezen, beste match van het seizoen voor mij van beide ploegen. Aantrekkelijk aanvallend voetbal van beide ploegen. We geven het wel kinderlijk weg, maar Mechelen vecht voor elke morzel grond.
Jammer, deze hadden we altijd moeten winnen, kansen genoeg om 6-7 goals te maken.

Is 't ook plezant in tweede klasse?

Januari gaat de belangrijkste maand worden voor ons, spelen quasi tegen al onze directe concurrenten. Al heb ik er niet veel geloof in.

Is 't ook plezant in tweede klasse?

Januari gaat de belangrijkste maand worden voor ons, spelen quasi tegen al onze directe concurrenten. Al heb ik er niet veel geloof in.
Dury zal zijn konijnepoot weer uithalen, paar matchkes winnen, seizoen gered. en iedereen, in de tribune is weer tevree.
hoempa hoempa frankytje dury :sick:

Niet verwacht dat we gingen winnen tegen Gent met onze halve B-ploeg, hoewel een gelijkspel (of misschien zelfs de winst voor gent als je naar de kansen keek) terechter was geweest

Maar voor matchen zoals deze ga je naar het stadion

Terug
Bovenaan