Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik had al van termen zoals een papegaai (pils met limonade) en mazout (pils met cola) gehoord, en ook Rodenbach met grenadine of Hoegaarden met citroensap ken ik (geen idee of dat een naam heeft), maar Duvel met Fristi? Noem je dat niet beter een Kotsy ofzo?

Vade retro satanas!

Ik had al van termen zoals een papegaai (pils met limonade) en mazout (pils met cola) gehoord, en ook Rodenbach met grenadine of Hoegaarden met citroensap ken ik (geen idee of dat een naam heeft), maar Duvel met Fristi? Noem je dat niet beter een Kotsy ofzo?

Vade retro satanas!
Met grenadine is nen tango.

Vade retro satanas!

Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat Duvel met Fristi een welgekend fenomeen was hoor.
Maar dan eerder een welgekend fenomeen zoals kakseks: we weten allemaal wel dat het bestaat en dat er dus mensen zijn die dat lekker vinden, maar het is en blijft retegoor en zeker niet aan mij besteed.

Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat Duvel met Fristi een welgekend fenomeen was hoor.
Maar dan eerder een welgekend fenomeen zoals kakseks: we weten allemaal wel dat het bestaat en dat er dus mensen zijn die dat lekker vinden, maar het is en blijft retegoor en zeker niet aan mij besteed.
Nu ik erover nadenk, ik denk dat ze in een jeugdhuis in de buurt ook een "melkske" hadden, melk met pils. Dat en die Duvel/Fristi combinatie kan toch enkel uitgedacht zijn door zo'n jeughuisgangers die na een overschot van pinten dachten dat ze zo wel indruk zouden maken op wat bakvissen?

Vade retro satanas!
Er is nu wel een bier dat Papegaei noemt ook van 8%. Zou wel eens verkeerd kunnen uitpakken dan. :unsure:

Duvel met Fristi dronken de mannen van de Chiro hier vroeger in het jeugdhuis als het 3u 's nachts was en ze eigenlijk niet meer beseften wat ze nog dronken, denk ik. In ieder geval pure verkrachting van het bier.

Spavela drank wordt voornamelijk gedronken door oudere mensen, omdat het water het bier verdunt zonder de kleur ervan te wijzigen. Tijdens het carnaval wordt het ook regelmatig gedronken om minder snel dronken te worden. Spavela kan met elke variant van bier gemaakt worden, op voorwaarde dat het een licht bier is.

ik denk dat de schrijver van deze tekst het concept "carnaval" niet helemaal snapt?

De gemeente waar de dochter naar school gaat (11.000 inwoners) post net op hun fb pagina het verzoek om honden niet los te laten lopen... Omdat er vorig jaar meer dan 200 (!!!) Bijtincidenten door B-post werden gerapporteerd. Wtf?!?
(Maar er zijn idd wekelijks meerdere meldingen van loslopende honden op de lokale fb pagina en het is ruraal gebied, genre "de poort staat dag en nacht open" 🙈)

Terug
Bovenaan