Was EUR 999,99Vraagprijs: 800 euro, voor een voetbaltruitje zo gescheurd als iets![]()
Bespaar EUR 200,00 (20% korting)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was EUR 999,99Vraagprijs: 800 euro, voor een voetbaltruitje zo gescheurd als iets![]()

Wat voor filmpjes kijkt gij?genoeg filmkes on the net van mensen die kakken in de rayon van een winkel en dergelijke. sommige mensen hebben gewoon geen manieren of schaamte.
Tutorials?Wat voor filmpjes kijkt gij?
Scroll daarjuist door Twitter. Filmpje in een operatiezaal. Er wordt ingezoomd op de anesthesist terwijl een operatie bezig is. Deze is bezig met een manipulatie van het hoofd van de patiënt. Het is eerst niet duidelijk wat hij juist aan het doen is. Paar seconden later wordt duidelijk dat hij zijn worst in de mond van de patiënt probeerde te steken (er hing een laken voor het hoofd, dus de rest zag niet wat er gebeurde).
Als je dacht dat je alles al gezien had op het internet...![]()
En dat onderste gaat dan niet over het bovensteWat voor filmpjes kijkt gij?

En edde dan open gedaan of niet?Ik fietste deze morgend van m'n vriendin naar huis, en ik stopte ergens random voor een huis om te antwoorden op een whatsapp. Staat daar toevallig ook een pakjesleverancier (niet van bpost of postnl, want hij had gwn een vieze witte camionette) die al brabbelend vraagt "of ik even kan opendoen".
???????????????????
En edde dan open gedaan of niet?
Er is er in - ik dacht Italië - wel ene voor de rechtbank gesleept omdat hij dat effectief bij een aantal patiënten gedaan heeft, ook bij vrouwen die aan het bevallen waren.Scroll daarjuist door Twitter. Filmpje in een operatiezaal. Er wordt ingezoomd op de anesthesist terwijl een operatie bezig is. Deze is bezig met een manipulatie van het hoofd van de patiënt. Het is eerst niet duidelijk wat hij juist aan het doen is. Paar seconden later wordt duidelijk dat hij zijn worst in de mond van de patiënt probeerde te steken (er hing een laken voor het hoofd, dus de rest zag niet wat er gebeurde).
Als je dacht dat je alles al gezien had op het internet...![]()
Gelukkig kon hij ze niet per ongeluk zwanger maken dan ^^Er is er in - ik dacht Italië - wel ene voor de rechtbank gesleept omdat hij dat effectief bij een aantal patiënten gedaan heeft, ook bij vrouwen die aan het bevallen waren.
om 7 uur heb ik hier schoten gehoord en net de flikken aan de deur gehadik woon wel niet in antwerpen eh
hoe klinken geweerschoten eigenlijk?om 7 uur heb ik hier schoten gehoord en net de flikken aan de deur gehadik woon wel niet in antwerpen eh
ja toch redelijk luid ze,die onderzoekers liepen hier daarna nog rond in die witte pakjes tot 2 uur in de nachthoe klinken geweerschoten eigenlijk?
- zoals in de films tegenwoordig, nl als een halve nucleaire explosie?
- zoals in de films vroeger, nl precies twee pannen die tegen elkaar worden gekletst, met een kortstondige echo?
- totaal anders?
Jij woont ook in Merelbeke dacht ik? Ik las dat er een afstapping was in een woning langs de gaversesteenweg.ja toch redelijk luid ze,die onderzoekers liepen hier daarna nog rond in die witte pakjes tot 2 uur in de nacht
ja was recht tegenover mijn huisJij woont ook in Merelbeke dacht ik? Ik las dat er een afstapping was in een woning langs de gaversesteenweg.
Records dat ik zag: 3 jarige van 35 kg, 6jarige van 50 kg en 10 jarige van 100 kg. Ik vrees niet allemaal genetische oorzaak
Shit man, maak dat mee. Ik vermoed in dit geval dat hij niet teveel eten krijgt, en verwaarloosd wordt, maar dat -een genetisch probleem, aan de oorzaak ligt. Hopelijk kunnen ze hem in het ziekenhuis helpen.