Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Scroll daarjuist door Twitter. Filmpje in een operatiezaal. Er wordt ingezoomd op de anesthesist terwijl een operatie bezig is. Deze is bezig met een manipulatie van het hoofd van de patiënt. Het is eerst niet duidelijk wat hij juist aan het doen is. Paar seconden later wordt duidelijk dat hij zijn worst in de mond van de patiënt probeerde te steken (er hing een laken voor het hoofd, dus de rest zag niet wat er gebeurde).

Als je dacht dat je alles al gezien had op het internet... :wtf:

Scroll daarjuist door Twitter. Filmpje in een operatiezaal. Er wordt ingezoomd op de anesthesist terwijl een operatie bezig is. Deze is bezig met een manipulatie van het hoofd van de patiënt. Het is eerst niet duidelijk wat hij juist aan het doen is. Paar seconden later wordt duidelijk dat hij zijn worst in de mond van de patiënt probeerde te steken (er hing een laken voor het hoofd, dus de rest zag niet wat er gebeurde).

Wat voor filmpjes kijkt gij?
En dat onderste gaat dan niet over het bovenste 🤔

Ik fietste deze morgend van m'n vriendin naar huis, en ik stopte ergens random voor een huis om te antwoorden op een whatsapp. Staat daar toevallig ook een pakjesleverancier (niet van bpost of postnl, want hij had gwn een vieze witte camionette) die al brabbelend vraagt "of ik even kan opendoen".

???????????????????

Ik fietste deze morgend van m'n vriendin naar huis, en ik stopte ergens random voor een huis om te antwoorden op een whatsapp. Staat daar toevallig ook een pakjesleverancier (niet van bpost of postnl, want hij had gwn een vieze witte camionette) die al brabbelend vraagt "of ik even kan opendoen".

???????????????????
En edde dan open gedaan of niet?

Er is er in - ik dacht Italië - wel ene voor de rechtbank gesleept omdat hij dat effectief bij een aantal patiënten gedaan heeft, ook bij vrouwen die aan het bevallen waren.

om 7 uur heb ik hier schoten gehoord en net de flikken aan de deur gehad :unsure: ik woon wel niet in antwerpen eh
hoe klinken geweerschoten eigenlijk?
- zoals in de films tegenwoordig, nl als een halve nucleaire explosie?
- zoals in de films vroeger, nl precies twee pannen die tegen elkaar worden gekletst, met een kortstondige echo?
- totaal anders?

hoe klinken geweerschoten eigenlijk?
- zoals in de films tegenwoordig, nl als een halve nucleaire explosie?
- zoals in de films vroeger, nl precies twee pannen die tegen elkaar worden gekletst, met een kortstondige echo?
- totaal anders?
ja toch redelijk luid ze,die onderzoekers liepen hier daarna nog rond in die witte pakjes tot 2 uur in de nacht

Terug
Bovenaan