Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wishes-from-africa.com
Had dat een paar jaar terug ook eens voor met iets dat op de passagiersstoel lag.Boodschappen gedaan, netjes ingeladen in de auto, 200m verder gaat het alarm af dat ik mijn gordel vergeten aandoen ben. Alleen had ik die wel aan?
De 12liter melk op de passagiersstoel niet. Vond mijn auto dus niet kunnen...
![]()
KIJK. Achtergelaten zetels, hometrainers en koelkasten: zo groot is de afvalberg van Aalst Carnaval
Na drie dagen feest op Aalst Carnaval worden niet enkel de laatste feestvierders naar huis gejaagd, ook de gigantische afvalberg moet worden opgeruimd. Alhoewel die berg in vergelijking met de vorige editie een kwart minder is, 75 ton in plaats van 100 ton. Toch blijven er ook dit jaar...www.hln.be
Waar is dat stort, hier is dat stort.
sommige mensen zijn toch echt wel ziek in hun koppeke zulle![]()
Voorbijganger steekt hand in paard op filmset in Leuven: "Mijn cliënt is dierenvriend" | VRT NWS Nieuws
Een man uit Leuven moet zich verantwoorden voor de rechtbank omdat hij een paard zou gepenetreerd hebben met zijn hand. De feiten speelden zich af op de filmset van een televisiereeks, op het Ladeuzeplein.www.vrt.be

![]()
Paard slaat op hol op Garnaalfeesten nadat toerist vingers in neus had gestoken: drie gewonden
Tijdens de druk bijgewoonde Garnaalfeesten in Oostduinkerke vielen zondagavond drie gewonden toen een paard even op hol sloeg. Een toerist zou het paard gepest hebben door de vingers in het neusgat te steken, waardoor het dier wild om zich heen stampte.www.standaard.be
![]()
Was al een dikke poos geleden dat ik nog dacht ‘tiens, zal eens zien om met de kinderen naar Eurodisney te gaan’ (ze zijn nog nooit geweest). Eens kijken voor een niet-vakantie moment, moet toch nog halverwege redelijk zijn van prijs dan. Ja tarara. Ik kan verdorie een week naar Spanje voor de prijs van 1 nachtje (op zijn goedkoopst) en 2 parken (want mits overnachten is 1 park kennelijk geen optie). Toegegeven, er zijn andere parken maar Disney is toch speciaal en nu ze nog ‘kind genoeg’ zijn. F dat dus voorlopig.
Het paard is ondertussen aan de betere hand.sommige mensen zijn toch echt wel ziek in hun koppeke zulle![]()
Voorbijganger steekt hand in paard op filmset in Leuven: "Mijn cliënt is dierenvriend" | VRT NWS Nieuws
Een man uit Leuven moet zich verantwoorden voor de rechtbank omdat hij een paard zou gepenetreerd hebben met zijn hand. De feiten speelden zich af op de filmset van een televisiereeks, op het Ladeuzeplein.www.vrt.be

het is nu ook dat die trein gaat wachten tot gij klaar zijt met uw kakske.En het is nu niet zo, dat in België een trein urenlang kan rijden zonder ergens ne stop te doen.
Ik stap dan uit en ik laat dan een drol achter, ergens aan de graskant of worst case ergens dichtbij het station. In de trein zelf, vind ik gewoon vies (of viezer hoe je het wil bekijken).het is nu ook dat die trein gaat wachten tot gij klaar zijt met uw kakske.
meestal staat die niet langer dan 1 of 2 minuten stil. en in stations als Brussel Zuid zijn de WC's gewoon toe voor 7 uur 's morgens.

genoeg filmkes on the net van mensen die kakken in de rayon van een winkel en dergelijke. sommige mensen hebben gewoon geen manieren of schaamte.Ik stap dan uit en ik laat dan een drol achter, ergens aan de graskant of worst case ergens dichtbij het station. In de trein zelf, vind ik gewoon vies (of viezer hoe je het wil bekijken).
Ik zie al een Marcelleke met zijn broek naar beneden in de trein staan kakken, terwijl ik net langskom om een plaats te vinden in de trein.![]()
Haha hier ook voor gehad in het bos onlangs. Ik ging lopen in de ochtend rond 7u. Ineens moet ik dringend schijten. Ik trek een sprintje richting de WC's in het bos (Ze hebben daar een splinternieuw gebouw gezet en ik wist dus waar de WC's waren)en in stations als Brussel Zuid zijn de WC's gewoon toe voor 7 uur 's morgens.

" (In praktijk meer lopers dan men denkt en ik kan het weten, maar goed ..)Vroeger waren de wc's in grote stations altijd open maar helaas werden die wc's te vaak het slachtoffer van vandalisme, druggebruikers, daklozen, mensen die erin slagen om te kakken op de vier muren en het plafond maar niet in de wc,...Maar aan een station, zou ik verwachten dat de WC's 24/7 open zijn.
@kay-gell zie nu wat je gedaan hebtVroeger waren de wc's in grote stations altijd open maar helaas werden die wc's te vaak het slachtoffer van vandalisme, druggebruikers, daklozen, mensen die erin slagen om te kakken op de vier muren en het plafond maar niet in de wc,...
En een goeie wc madam vinden die daar 's nachts wilt zitten voor een schamel loontje is ook niet simpel.