Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Boodschappen gedaan, netjes ingeladen in de auto, 200m verder gaat het alarm af dat ik mijn gordel vergeten aandoen ben. Alleen had ik die wel aan? :unsure:
De 12liter melk op de passagiersstoel niet. Vond mijn auto dus niet kunnen...

Was al een dikke poos geleden dat ik nog dacht ‘tiens, zal eens zien om met de kinderen naar Eurodisney te gaan’ (ze zijn nog nooit geweest). Eens kijken voor een niet-vakantie moment, moet toch nog halverwege redelijk zijn van prijs dan. Ja tarara. Ik kan verdorie een week naar Spanje voor de prijs van 1 nachtje (op zijn goedkoopst) en 2 parken (want mits overnachten is 1 park kennelijk geen optie). Toegegeven, er zijn andere parken maar Disney is toch speciaal en nu ze nog ‘kind genoeg’ zijn. F dat dus voorlopig.

Ik ga nu niet zeggen dat IK het per se aanstootgevend vind, maar ik vind het precies toch een beetje bizar dat iemand in onze huidige woke-maatschappij het een goed idee vond om deze website op te richten en er geld me te verdienen :unsure:

Boodschappen gedaan, netjes ingeladen in de auto, 200m verder gaat het alarm af dat ik mijn gordel vergeten aandoen ben. Alleen had ik die wel aan? :unsure:
De 12liter melk op de passagiersstoel niet. Vond mijn auto dus niet kunnen...
Had dat een paar jaar terug ook eens voor met iets dat op de passagiersstoel lag.

Waar is dat stort, hier is dat stort.

Ach, we hebben het allemaal toch al wel eens meegemaakt dat als ge op stap zijt en wat kleingeld uit uw broekzak wilt vissen, ge per ongeluk een koelkast of hometrainer uit uw zak laat vallen zonder dat ge het merkt.

sommige mensen zijn toch echt wel ziek in hun koppeke zulle

Dezelfde? :unsure:

barack-obama-why.gif

Was al een dikke poos geleden dat ik nog dacht ‘tiens, zal eens zien om met de kinderen naar Eurodisney te gaan’ (ze zijn nog nooit geweest). Eens kijken voor een niet-vakantie moment, moet toch nog halverwege redelijk zijn van prijs dan. Ja tarara. Ik kan verdorie een week naar Spanje voor de prijs van 1 nachtje (op zijn goedkoopst) en 2 parken (want mits overnachten is 1 park kennelijk geen optie). Toegegeven, er zijn andere parken maar Disney is toch speciaal en nu ze nog ‘kind genoeg’ zijn. F dat dus voorlopig.

Er zijn rondom het park nog andere hotels (met ontbijt) of huurhuisjes die een stuk goedkoper zijn. En vanuit daar zijn er gratis bussen richting park en terug.

Misschien dat het dan nog meevalt?

Een van de klachten gaat over de sanitaire voorzieningen in de treinen. "De NMBS koopt nu wel treinen met chemische wc's, helaas heeft ze onvoldoende installaties om die ook leeg te zuigen. En aangezien het aantal wc’s beperkt is, het gevolg van een zoveelste besparingsronde, zijn ze niet alleen sneller vuil, maar ook sneller vol. En dan gaat zo'n toilet automatisch dicht. En vinden we in sommige hoekjes van onze trein al gauw onwelriekende verrassingen." :unsure:

---

Maar alle! De NMBS gaat hier in de fout, maar je gaat toch echt gene drol of een plasje doen elders op de trein? :wtf:
En mensen die dat toch doen, denk je dat ze dit niet zouden doen als de WC wel werkt? Yeah right ..

En het is nu niet zo, dat in België een trein urenlang kan rijden zonder ergens ne stop te doen.

Sommige mensen zijn echt vies of denken grappig te zijn.

En het is nu niet zo, dat in België een trein urenlang kan rijden zonder ergens ne stop te doen.
het is nu ook dat die trein gaat wachten tot gij klaar zijt met uw kakske.
meestal staat die niet langer dan 1 of 2 minuten stil. en in stations als Brussel Zuid zijn de WC's gewoon toe voor 7 uur 's morgens.

het is nu ook dat die trein gaat wachten tot gij klaar zijt met uw kakske.
meestal staat die niet langer dan 1 of 2 minuten stil. en in stations als Brussel Zuid zijn de WC's gewoon toe voor 7 uur 's morgens.
Ik stap dan uit en ik laat dan een drol achter, ergens aan de graskant of worst case ergens dichtbij het station. In de trein zelf, vind ik gewoon vies (of viezer hoe je het wil bekijken).

Ik zie al een Marcelleke met zijn broek naar beneden in de trein staan kakken, terwijl ik net langskom om een plaats te vinden in de trein. :tongue:

Ik stap dan uit en ik laat dan een drol achter, ergens aan de graskant of worst case ergens dichtbij het station. In de trein zelf, vind ik gewoon vies (of viezer hoe je het wil bekijken).

Ik zie al een Marcelleke met zijn broek naar beneden in de trein staan kakken, terwijl ik net langskom om een plaats te vinden in de trein. :tongue:
genoeg filmkes on the net van mensen die kakken in de rayon van een winkel en dergelijke. sommige mensen hebben gewoon geen manieren of schaamte.

en in stations als Brussel Zuid zijn de WC's gewoon toe voor 7 uur 's morgens.
Haha hier ook voor gehad in het bos onlangs. Ik ging lopen in de ochtend rond 7u. Ineens moet ik dringend schijten. Ik trek een sprintje richting de WC's in het bos (Ze hebben daar een splinternieuw gebouw gezet en ik wist dus waar de WC's waren)

Ik doe de deur open van de WC's --> Op slot. Blijken de WC's van dat gebouw dus inderdaad ook openings en sluitingsuren te hebben. :unsure:

Allé ja in een bos begrijp ik dat nog. Als ik dit zou aanhalen bij de gemeente krijg ik waarschijnlijk een verbazende reactie als:
"Wie loopt er nu om 7u in een bos rond? :D" (In praktijk meer lopers dan men denkt en ik kan het weten, maar goed ..)

Maar aan een station, zou ik verwachten dat de WC's 24/7 open zijn.

Laatst bewerkt:
Maar aan een station, zou ik verwachten dat de WC's 24/7 open zijn.
Vroeger waren de wc's in grote stations altijd open maar helaas werden die wc's te vaak het slachtoffer van vandalisme, druggebruikers, daklozen, mensen die erin slagen om te kakken op de vier muren en het plafond maar niet in de wc,...
En een goeie wc madam vinden die daar 's nachts wilt zitten voor een schamel loontje is ook niet simpel.

Vroeger waren de wc's in grote stations altijd open maar helaas werden die wc's te vaak het slachtoffer van vandalisme, druggebruikers, daklozen, mensen die erin slagen om te kakken op de vier muren en het plafond maar niet in de wc,...
En een goeie wc madam vinden die daar 's nachts wilt zitten voor een schamel loontje is ook niet simpel.
@kay-gell zie nu wat je gedaan hebt

Squatten op een stukske gras en nadien uw dumpsel met een kakzakske oprapen en dumpen.
Iedereen tevreden. Wel enkel voor mensen zonder gène.

De ‘Fritzza’ … Idd een pizza met frieten. Het zal wel al bestaan, ik ga mij ook niet uitspreken over lekker of niet (na een zware avond?) maar toch.

Terug
Bovenaan