GETHEZ
Well-known member
Spontaan komt dit naar boven...
Veel Te Mooi:
Wink wink als ge de dubbele verwijzing snapt...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spontaan komt dit naar boven...

geen remsporen zichtbaar. Dan denk je meteen aan de huidige campagne ivm gsm en autorijdenOns miss België die achter op een file is geknald.
![]()
Miss België Chayenne Van Aarle (23) zwaargewond na aanrijding met vrachtwagen: “Missverkiezing zaterdag gaat gewoon door”
Miss België Chayenne Van Aarle (23) is vanmiddag ernstig gewond geraakt bij een zwaar verkeersongeval op de E17 in Kruibeke, dat zegt haar vriend Nicolas Geniets aan onze redactie. Ze reed achteraan in op een vrachtwagen die stond aan te schuiven in de file richting Antwerpen. Ze was er erg aan...www.hln.be
Als je die foto's bekijkt moet die toch gewoon niet geremd hebben.

Ik dacht hetzelfde. Kan bijna niets anders geweest zijn.geen remsporen zichtbaar. Dan denk je meteen aan de huidige campagne ivm gsm en autorijden![]()
Als je er naast zat zal je wel remsporen gehad hebbengeen remsporen zichtbaar. Dan denk je meteen aan de huidige campagne ivm gsm en autorijden![]()
Miss België 2021 had een zwarte doos.Een camera die alles filmt binnenin een wagen en opslaat op een soort zwarte doos om te evalueren na een ongeval.
Fuck die ene met haar hoog libido is precies de rookmevrouw.Ik keek daarnet nog eens naar HLN om bij te zijn met de meest belachelijke nieuwskoppen op het internet toen ik onderstaand pareltje van highbrow vertier zag staan:
https://www.hln.be/tv/moeders-daten...lf-manor-ik-voel-me-weer-een-tiener~a8f48aa1/
geen remsporen zichtbaar. Dan denk je meteen aan de huidige campagne ivm gsm en autorijden![]()
Maat van mij is getrouwd met een gekleurde vrouw. Die zegt dat altijd zelf als ze met een vliegtuig op reis gaat en er komt een persoon naast haar zitten: ge hebt geluk he, als we neerstorten gaan ze u rap gevonden hebben. De zwarte doos is het eerste dat ze zoeken en weer vinden he.Miss België 2021 had een zwarte doos.

Het enige schokkende nieuws is dat die ooit Miss België is geweest. Wa is mich da?Ons miss België die achter op een file is geknald.
![]()
Miss België Chayenne Van Aarle (23) zwaargewond na aanrijding met vrachtwagen: “Missverkiezing zaterdag gaat gewoon door”
Miss België Chayenne Van Aarle (23) is vanmiddag ernstig gewond geraakt bij een zwaar verkeersongeval op de E17 in Kruibeke, dat zegt haar vriend Nicolas Geniets aan onze redactie. Ze reed achteraan in op een vrachtwagen die stond aan te schuiven in de file richting Antwerpen. Ze was er erg aan...www.hln.be
Als je die foto's bekijkt moet die toch gewoon niet geremd hebben.
Het enige schokkende nieuws is dat die ooit Miss België is geweest. Wa is mich da?
Da was ook mijn 1e reactie op haar fotoHet enige schokkende nieuws is dat die ooit Miss België is geweest. Wa is mich da?
Is de foto van voor of na het accident?Da was ook mijn 1e reactie op haar foto
Lelijk is ze niet, maar er moet toch mooier zijn? Soit heel die verkiezing is toch 1 farce, neen? Niemand kijkt daar nog naar.
Ik had eerder iets van ‘23??’ Zonder overdrijven, ik zie er jonger uit dan zij.Het enige schokkende nieuws is dat die ooit Miss België is geweest. Wa is mich da?
Een dikke acht jaar terug werkte ik in een zgz beter hotel in Kortrijk. De Missen-in-spe waren daar te gast, bijna allemaal erg vriendelijke - maar vrij persoonlijkheidsvrije - meisjes. Darline Devos daarentegen is een feeks hors catégorie. Daar ontbrak echt elk beetje menselijkheid, ook al wil die zich profileren als moederkloek. Ik denk dat zij zelfs nog haar missen zou ‘verhuren’ in elke zin van het woord, echt een vreselijke vrouw.Da was ook mijn 1e reactie op haar foto
Lelijk is ze niet, maar er moet toch mooier zijn? Soit heel die verkiezing is toch 1 farce, neen? Niemand kijkt daar nog naar.