Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Las op fb in de "ge zetj van... " dat em daar redelijk zot aant rijden was (wheelykes)
Kan ik geloven. Ondertussen weet ik al welke idioten er in ons straat passeren. Het zijn altijd dezefde motorrijders en Johnny's met hun VW Golfke's/A3 die te hard en te luid langs ons deur passeren.

In een boetiek in Rijsel waar je al moet wachten tot security de deur open doet en dan voorbij twee security moet om binnen te gaan. Met duidelijk, discreet maar duidelijk, wat kan tellen als een metric fck ton camera’s. Komen twee mannen binnen, op echt nog geen vijf minuten zonder dat iemand het echt door had, hadden die een hele zak gevuld. De veiligheidsman had ze prima in de gaten en er waren ook dingen die alarm gaven als men ze oppakte, mijn wtf was zowel de snélheid, echt geen vijf minuten tussen zij komen binnen en hup in een achterruimte wachten op de politie maar ook hoe je nu denkt dat dat ging lukken? Serieus uit de kluiten gewassen politie ook.

Niet vandaag, afgelopen weekend.

Ga om frietjes naar de frituur, minding my own business. 't Is zaterdagavond, all is good. Uitbater vraagt of ik een pintje wil drinken tijdens het wachten, ba ja, waarom niet.

Plots komen 3 kerels binnen. Waarvan ene die nogal serieus in de pinten gehangen heeft. Voetballers. En dat moest heel de frituur geweten hebben. Na 2 minuten wist ik dat één ervan al veel kampioenschappen gewonnen had en een horloge gekocht heeft met zijn voetbalgeld.

Hun uitlatingen waren aan de arrogante kant. Plots viseren de 3 stoere voetballers een jongen die wilt bestellen en staan hem vanop afstand uit te lachen. Zo fluisterend onder elkaar. Dankzij hun relatief dronken toestand heeft heel de frituur dat door. Weg sfeer, iedereen kijkt voor zich uit.

Ik krijg m'n frietjes en terwijl ik de frituur verlaat begint de meest dronken kerel iets te roepen naar mij. Geen idee wat, want ik probeerde hem volledig te negeren uit schrik voor mezelf.

Wanneer ik de deur toetrok begreep ik: 'en maandag weer gaan werken hé, zoals het gewone volk'. Geen idee waar dat op sloeg.

Ik zal nooit begrijpen waarom iemand zo kan bestaan. Een echte bully. Dat je zo onzeker bent dat je uw omgeving moet terroriseren door een intimiderend beeld van jezelf op te stellen, terwijl dat helemaal niet zo is.

Ga om frietjes naar de frituur, minding my own business. 't Is zaterdagavond, all is good. Uitbater vraagt of ik een pintje wil drinken tijdens het wachten, ba ja, waarom niet.

Plots komen 3 kerels binnen. Waarvan ene die nogal serieus in de pinten gehangen heeft. Voetballers. En dat moest heel de frituur geweten hebben. Na 2 minuten wist ik dat één ervan al veel kampioenschappen gewonnen had en een horloge gekocht heeft met zijn voetbalgeld.

Hun uitlatingen waren aan de arrogante kant. Plots viseren de 3 stoere voetballers een jongen die wilt bestellen en staan hem vanop afstand uit te lachen. Zo fluisterend onder elkaar. Dankzij hun relatief dronken toestand heeft heel de frituur dat door. Weg sfeer, iedereen kijkt voor zich uit.

Ik krijg m'n frietjes en terwijl ik de frituur verlaat begint de meest dronken kerel iets te roepen naar mij. Geen idee wat, want ik probeerde hem volledig te negeren uit schrik voor mezelf.

Wanneer ik de deur toetrok begreep ik: 'en maandag weer gaan werken hé, zoals het gewone volk'. Geen idee waar dat op sloeg.

Ik zal nooit begrijpen waarom iemand zo kan bestaan. Een echte bully. Dat je zo onzeker bent dat je uw omgeving moet terroriseren door een intimiderend beeld van jezelf op te stellen, terwijl dat helemaal niet zo is.
Hoe? En ge hebt Rorschach's scene niet nagespeeld uit "Watchmen"?

Hoe? En ge hebt Rorschach's scene niet nagespeeld uit "Watchmen"?
Haha, neen.

Kost wat kost probeer ik in zo'n situatie de personen in kwestie volledig te negeren, zelfs geen oogcontact. Ik kan het moeilijk laten om weerwoord te bieden. Wat de kans dan weer groter maakt dat één van die kerels, in beschonken toestand, zich niet zal laten doen in front of his buddies.

Hadden ze dat kereltje die aan het bestellen was verder lastig gevallen, ging ik er toch wel iets op gezegd hebben.

En dan begint de schrik te komen. De schrik dat er één van die gasten het in zijne kop haalt om heel dicht te komen en aanstalten maakt om fysiek te worden.

Uiteindelijk zijn dat enkele zatte dwazen die een zielig schouwspel geven, gewoon laten doen.

Klopt volledig. Ik wou dat zo'n dingen niet zo snel onder m'n vel zouden kruipen.

Onveilig heb ik me nooit gevoeld hoor.
Jij misschien niet maar die jongen die wou bestellen kan daar gerust door geïntimideerd geweest zijn. Imo hoort zulk gedrag gewoon niet en moest ik de frituurbaas geweest zijn, ik knalde die 3 buiten.

Jij misschien niet maar die jongen die wou bestellen kan daar gerust door geïntimideerd geweest zijn. Imo hoort zulk gedrag gewoon niet en moest ik de frituurbaas geweest zijn, ik knalde die 3 buiten.
Mss goede klanten en komt gans de voetbalploeg daar als klant.
Soms is dit moeilijk denk ik.
Ik hou ook niet van zulke mensen .
En in groep is het altijd leuk.
Op school waren er vroeger ook zo groepjes,in groep zagen ze je niet staan.
Kwam je 1 v die groep alleen tegen zeiden ze goeiendag,dan had ik ook zoiets van "f.ck .ff"

Ah, op die manier. Ja inderdaad en dat was ook zo. Die kerel was geïntimideerd en durfde niet doorschuiven want dan moest hij naast hen komen staan.
Triestig eigenlijk.

@Vteclover waren geen vaste klanten

Dan loop je risico dat uw vitrine aan diggelen gaat, het is riskant schipperen zo. Lang geleden had een klasgenote van mij het voor dit soort amateur-maar-ook-net-niet voetballers, enorm veel drankoverlast en losse handjes, nie normaal.

Terug
Bovenaan