Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik weet niet meer wie er "last" had van de vrouwen hun fitnesskledij onlangs, maar ik zie nu pas het probleem! 🙈 Gigantisch verschil met 's morgens komen fitnessen in elk geval.
Voor de mensen die er zich een beeld van willen vormen: enkele jonge dames hier lopen rond met kledij die ik best kan omschrijven als "heel nauw aansluitend thermisch ondergoed met ingebouwde string". Laat ongeveer even veel aan de verbeelding over als een kleine bikini.
Ze zijn van enkel tot pols volledig bedekt dus op zich absoluut niet onzedig of zo. Maar ik snap nu plots waarom het absoluut voor heel veel afleiding zorgt. 🙈
Zwijgt er mij van.

Door zo'n toestanden ga ik nu 5x trainen in de week i.p.v. de respectievelijke 2x. Jongens toch.

Dat zal op kosten van de verzekering hersteld worden he. Op zich scheelt er niet veel aan dat huis. Op een paar dagen kan dat hersteld zijn. Alleen jammer dat het authentieke karakter verloren zal gaan.
Op een paar dagen hersteld? Echt? Die gevel is voor een deel weg, vloer van de verdieping is weg, dak is ook geraakt...

Ah mijn pa noemt dat ook soms 'ne golf'.

Dat zal op kosten van de verzekering hersteld worden he. Op zich scheelt er niet veel aan dat huis. Op een paar dagen kan dat hersteld zijn. Alleen jammer dat het authentieke karakter verloren zal gaan.
Paar dagen zal wel serieuze onderschatting zijn, maar lijkt me niet erg. Ik denk niet dat deze woning bewoond werd, aan de staat van het interieur te zien. Duidelijk met een renovatie bezig. Aan de ramen te zien lijkt het me dat ze nieuw schrijnwerk gestoken hebben (de metalen dorpels steken 10cm uit) met de bedoeling de gevel toch in een crepi in te pakken. Dus zal het wel niet zo'n groot verlies van 'authenticiteit' zijn in vergelijking met de oorspronkelijke renovatieplannen.

Het is vooral te hopen dat de rest van het gebouw nog bewoonbaar is na structurele analyse. Mogelijks heel de voorwand en dakstructuur vervangen. Denk dat het vooral zonde is van dat nieuwe schrijnwerk in dat geval.

Ik stond daarstraks (op de middag) te wachten aan de keuring.
Op een bepaald moment beslist de persoon die op dat moment op de derde plaats staat (dus nog 2 auto's voor hem) plots om terug te vertrekken. Toch raar als je al ee hele rijd hebt staan aanschuiven en als je bijna aan de beurt bent, om dat te beslissen om weg te rijden.

Op een bepaald moment beslist de persoon die op dat moment op de derde plaats staat (dus nog 2 auto's voor hem) plots om terug te vertrekken. Toch raar als je al ee hele rijd hebt staan aanschuiven en als je bijna aan de beurt bent, om dat te beslissen om weg te rijden.
Misschien hoe dichterbij hoe meer angst dat ze zijn zender gingen verzetten?

Er was mss een grote boodschap aan't duwen. :poop:

Beginnen zoeken achter de nodige documenten en plots zien dat hij iets niet heeft?

Het woepsiepoepsiemoment van de dag: vertrokken met de auto om 7u30 en de voordeur wagenwijd open laten staan.

Shiiiiiieeeet.
Ik mijzelf buitengesloten. Kinderen in de auto gezet. Voorruit ijs beginnen krabben, maar ijs was sterker dan ik op had. Ik zal vlug in de garage nog het ontdooimiddel nemen. Garagepoort was al dicht en batterij van bakje was heel plat. Ik zal mijn huissleutel uit mijn werkkabas nemen, aaah die staat nog in de garage. En dat net op de dag dan mijn vrouw ook eens naar kantoor was. Dan maar ijs verder weggekrabd zonder ontdooimiddel en gaan werken dan maar zonder kabas, zonder eten, zonder portefeuille. Deze avond toch maar al die batterij van dat bakje vervangen 😆

Ik verkoop een koffiegrinder via 2dehands en krijg de vraag hoeveel gram er in de beker gaat.
Ik antwoord 70gr en doe er foto van de verpakking bij ter bevestiging. Alles ok en we spreken af voor verkoop.
Krijg ik even later volgend bericht 🤪

Sorry ik heb me verwart ik dacht dat er iets meer dan een halve kilo in kon maar ik vroeg het net aan mijn docht een ze legde uit dat het veel minder is 70g is weinig dus ik heb het niet nodig maar toch bedankt sorry voor het storen

Ja sorry ik dagt dat 50g een halve kilo was

Ik verkoop een koffiegrinder via 2dehands en krijg de vraag hoeveel gram er in de beker gaat.
Ik antwoord 70gr en doe er foto van de verpakking bij ter bevestiging. Alles ok en we spreken af voor verkoop.
Krijg ik even later volgend bericht 🤪

Sorry ik heb me verwart ik dacht dat er iets meer dan een halve kilo in kon maar ik vroeg het net aan mijn docht een ze legde uit dat het veel minder is 70g is weinig dus ik heb het niet nodig maar toch bedankt sorry voor het storen

Ja sorry ik dagt dat 50g een halve kilo was
Voor mij 100g preparé ajb. Boy, was she surprised. Hoe sommigen door het leven kunnen wandelen.

Paar dagen zal wel serieuze onderschatting zijn, maar lijkt me niet erg. Ik denk niet dat deze woning bewoond werd, aan de staat van het interieur te zien. Duidelijk met een renovatie bezig. Aan de ramen te zien lijkt het me dat ze nieuw schrijnwerk gestoken hebben (de metalen dorpels steken 10cm uit) met de bedoeling de gevel toch in een crepi in te pakken. Dus zal het wel niet zo'n groot verlies van 'authenticiteit' zijn in vergelijking met de oorspronkelijke renovatieplannen.

Het is vooral te hopen dat de rest van het gebouw nog bewoonbaar is na structurele analyse. Mogelijks heel de voorwand en dakstructuur vervangen. Denk dat het vooral zonde is van dat nieuwe schrijnwerk in dat geval.

Dat is redelijk dicht bij mij in de buurt, volgens beter geïnformeerde mensen dan mij ging de (nieuwe?) eigenaar er binnenkort na wat verdere renovatie in trekken.
Ben er nog niet gepasseerd, het is nu ook niet dat ik de ramptoerist ga spelen, maar op de foto zag het er niet goed uit...

Er was mss een grote boodschap aan't duwen. :poop:
Zijn er op de keuring geen toiletten?
(Ik zou het eigenlijk niet weten, ik heb het nooit nodig gehad)
Beginnen zoeken achter de nodige documenten en plots zien dat hij iets niet heeft?
Zou goed kunnen, ik zet die altijd klaar van thuis voordat ik vertrek naar de keuring.
Of zoals gisteren, aan de garage, want ben na het onderhoud ineens doorgereden naar de keuring.
Auto vergeten.
Of misschien met de verkeerde auto daar, dat zou ook nog kunnen :laugh:
Heb da ook al gehad. Dat ik van Dendermonde naar Gent stapte en halverwege dacht "shit.. ik ben vergeten instappen"
En dan komt hem thuis en denkt hel gvd, ik zal heel den tijd al in mijnen auto.
Is zoiets gelijk uwe bril / muts / hoed / ... zoeken terwijl je hem op hebt :laugh:

Terug
Bovenaan