Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik zei gisteren op het werk: ja ons kinderen eten al graag eens een dinoburger.
Een collega reageert daar op: een dinoburger, bestaat dat dinosaurus vlees?
Ja en toen konden we het niet meer laten liggen he. 😁
En dat is echt dinosaurusvlees? Hoe hebben ze dat zo lang bijgehouden, die zijn al zo lang uitgestorven.
Aja in de diepvries he. En nu kunt ge daar stukken van bestellen he.
Is dat niet duur?
Ja tuurlijk, dat is ge-aged vlees. En met die Energiekosten die diepvries koud houden kost ook nogal wat he.

En om er dan echt vingerdik op te leggen dat we ze beet hadden nog begonnen over dinokoeken. Maar die bleef het allemaal geloven 🤣

En dat is echt dinosaurusvlees? Hoe hebben ze dat zo lang bijgehouden, die zijn al zo lang uitgestorven.
Is dat niet duur?
Ja tuurlijk, dat is ge-aged vlees. En met die Energiekosten die diepvries koud houden kost ook nogal wat he.

En om er dan echt vingerdik op te leggen dat we ze beet hadden nog begonnen over dinokoeken. Maar die bleef het allemaal geloven 🤣

Werkt gij in de bewel?
:unsure:

Ik vraag het mij soms af, maar ze zijn allemaal zo erg niet. Maar die die reageerde is wel de top op dat vlak. Die stond denk ik in een andere rij toen het verstand werd uitgedeeld. Ooit heeft ze van een collega een recept gekregen. 3 dagen later: ik heb dat nog niet kunnen gereedmaken. Ik vind in de winkel die kippenblokjes niet, enkel gevogelte vind ik daar. 🤣

Is dat niet duur?

Wtf is een dinoburger?

Bij ons op het werk was er iemand die bij hoog en laag beweerde dat hij echte dinosaurus botten gaf aan zijn honden.

Van de week (samen met mijn zus, want wat ken ik daarvan) gaan kijken voor gordijnen en overgordijnen voor m'n gerenoveerde woonkamer.
Zijn in twee interieurwinkels binnengeweest die op 500m van elkaar liggen en daar bijna exact hetzelfde gekozen, was enkel een klein verschil in prijs van stof. De twee offertes zijn nu binnen en de ene is zo maar even 40% duurder dan de andere.:eek:
Je zou toch verwachten dat winkels die zo dicht bij elkaar liggen en in dezelfde vijver vissen hun prijzen wat op elkaar afstemmen....:wtf:

Van de week (samen met mijn zus, want wat ken ik daarvan) gaan kijken voor gordijnen en overgordijnen voor m'n gerenoveerde woonkamer.
Zijn in twee interieurwinkels binnengeweest die op 500m van elkaar liggen en daar bijna exact hetzelfde gekozen, was enkel een klein verschil in prijs van stof. De twee offertes zijn nu binnen en de ene is zo maar even 40% duurder dan de andere.:eek:
Je zou toch verwachten dat winkels die zo dicht bij elkaar liggen en in dezelfde vijver vissen hun prijzen wat op elkaar afstemmen....:wtf:
Verschil in kwaliteit, afwerking, ophangsysteem, ... ?

Nu eens in de Ikea gaan kijken ;) Wij hadden een offerte voor een gordijn, wel uit 1 stuk, 4 meter brede opening: bijna 1500.
In de Ikea was het 160-200 euro. 160 gordijnen en de rails had ik nog. Ik zou met plezier 2-3 keer zo veel als de ikea betalen, maar 7-8 keer is mij toch te veel van het goede.

de cultuur (of smaak/gewoonte verschillen toch soms bij mijn vrouw en ik.

Zondag moeten wij altijd bij mijn moeder gaan eten.
Ze had 2 gebraden kippen gehaald.

Mijn vrouw peuzelt zoiets werkelijk bijna helemaal op , zonder probleem hé,
dan bedoel ik: als daar es een paar kleine beentjes in zitten, ik hoor haar daar op bijten, en dat allemaal naar binnen spelen.

Ik daarentegen, eet alleen maar vlees van de borst. Ik mag er niet aan denken dat ik op een beentje bijt, mijn goesting zou meteen over zijn
:D Kweet ik ben nogal kieskeurig (en verwend wellicht).

In die armere streken zoals waar zij van komt, zijn ze vaak al blij dat ze eten op de tafel kunnen krijgen.

En volgens haar, is dat af en toe goed, zo'n beentje binnen spelen. Calcium.

dan bedoel ik: als daar es een paar kleine beentjes in zitten, ik hoor haar daar op bijten, en dat allemaal naar binnen spelen.

Ik daarentegen, eet alleen maar vlees van de borst. Ik mag er niet aan denken dat ik op een beentje bijt, mijn goesting zou meteen over zijn

In die armere streken zoals waar zij van komt, zijn ze vaak al blij dat ze eten op de tafel kunnen krijgen.

Tot er eens eentje halverwege haar slokdarm blijft zitten.

Of nog erger een stuk been in haar darm vast zit en haar darm kan perforeren. Heb onlangs eens ergens gehoord of gelezen dat iemand een beentje ingeslikt had en weken buikpijn had na veel onderzoeken hebben ze gezien dat er een beentje vast zat in de darm.

Resultaat: buik open, darmen open leggen, beentje eruit en weer alles terug stoppen.

Tot er eens eentje halverwege haar slokdarm blijft zitten.

Of nog erger een stuk been in haar darm vast zit en haar darm kan perforeren. Heb onlangs eens ergens gehoord of gelezen dat iemand een beentje ingeslikt had en weken buikpijn had na veel onderzoeken hebben ze gezien dat er een beentje vast zat in de darm.

Resultaat: buik open, darmen open leggen, beentje eruit en weer alles terug stoppen.
amai das pretty hardcore dit.

Ok zal het haar eens uitleggen vanavond. hopelijk luistert ze :D

Dat is ook de reden waarom ge honden geen gevogelte knookjes moogt geven, die zijn hol/lichter waardoor ze sneller versplinteren en schade kunnen aanrichten.

Aziaten vinden kipfilet (terecht) gewoon een stuk smaakloos vlees, en verkiezen ingewanden, vleugels en poten (veel meer smaak). Westerlingen eten liever die filets. Meer moet je daar niet achter zoeken.

Aziaten vinden kipfilet (terecht) gewoon een stuk smaakloos vlees, en verkiezen ingewanden, vleugels en poten (veel meer smaak). Westerlingen eten liever die filets. Meer moet je daar niet achter zoeken.

Vleugels en poten zijn idd wel 10 keer beter van smaak. Eigenlijk is dat gewoon droog smaakloos vlees als er niks van saus of veel kruiden op zijn en dan nog.

Ik herinner me een vriend van mijn moeder vroeger.
Als die kwam eten en het was gebraden kieken at die ook alles op tot je nog zo'n klein hoopje restjes op z'n bord zag liggen.
Vel , vet , pezen , knor , alles speelde die naar binnen. Die brak de botten en zoog het merg eruit.
Echt , op die zijn bord lag na afloop enkel een klein hoopje botten.

Zelf ben ik ook nog al 'vies' gevallen. Als ik kipfilet koop snij ik ook alles weg wat me niet aanstaat.
Biefstuk koop ik ook nooit als ik 'witte stukken' zie.:biglaugh:

Ik zal dan ook nooit geen KFC , of andere gepaneerde toestanden bestellen.

Terwijl ik dan net een friet met een Playboy special heb gegeten. En daar wil ik zelfs niet aan denken wat ze daar allemaal indraaien.

Terug
Bovenaan