Forumgebruiker
Banned
En die clip werd dan 50x per dag uitgezonden op MTV waarschijnlijk.Klopt; bij het scrollen door de zenders moest ik op een gegeven moment spontaan aan Bruce Springsteen denken:

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die clip werd dan 50x per dag uitgezonden op MTV waarschijnlijk.Klopt; bij het scrollen door de zenders moest ik op een gegeven moment spontaan aan Bruce Springsteen denken:

Ik zei gisteren op het werk: ja ons kinderen eten al graag eens een dinoburger.
Een collega reageert daar op: een dinoburger, bestaat dat dinosaurus vlees?
Ja en toen konden we het niet meer laten liggen he.
En dat is echt dinosaurusvlees? Hoe hebben ze dat zo lang bijgehouden, die zijn al zo lang uitgestorven.
Aja in de diepvries he. En nu kunt ge daar stukken van bestellen he.
Is dat niet duur?
Ja tuurlijk, dat is ge-aged vlees. En met die Energiekosten die diepvries koud houden kost ook nogal wat he.
En om er dan echt vingerdik op te leggen dat we ze beet hadden nog begonnen over dinokoeken. Maar die bleef het allemaal geloven![]()

Wtf is een dinoburger?Ik zei gisteren op het werk: ja ons kinderen eten al graag eens een dinoburger.
Een collega reageert daar op: een dinoburger, bestaat dat dinosaurus vlees?
Ja en toen konden we het niet meer laten liggen he.
En dat is echt dinosaurusvlees? Hoe hebben ze dat zo lang bijgehouden, die zijn al zo lang uitgestorven.
Aja in de diepvries he. En nu kunt ge daar stukken van bestellen he.
Is dat niet duur?
Ja tuurlijk, dat is ge-aged vlees. En met die Energiekosten die diepvries koud houden kost ook nogal wat he.
En om er dan echt vingerdik op te leggen dat we ze beet hadden nog begonnen over dinokoeken. Maar die bleef het allemaal geloven![]()
Burger in de vorm van.Wtf is een dinoburger?
Awel een burger van vlees van een dinosaurus he. Goed ze.Wtf is een dinoburger?

Bij ons op het werk was er iemand die bij hoog en laag beweerde dat hij echte dinosaurus botten gaf aan zijn honden.
![]()
Dino bot
Het Dinobot is een heerlijk kluifbeen voor jouw hond. Het bot bevat nog kleine stukjes vlees en zal zeker in de smaak vallen.www.hondensport-artikelen.be

Verschil in kwaliteit, afwerking, ophangsysteem, ... ?Van de week (samen met mijn zus, want wat ken ik daarvan) gaan kijken voor gordijnen en overgordijnen voor m'n gerenoveerde woonkamer.
Zijn in twee interieurwinkels binnengeweest die op 500m van elkaar liggen en daar bijna exact hetzelfde gekozen, was enkel een klein verschil in prijs van stof. De twee offertes zijn nu binnen en de ene is zo maar even 40% duurder dan de andere.
Je zou toch verwachten dat winkels die zo dicht bij elkaar liggen en in dezelfde vijver vissen hun prijzen wat op elkaar afstemmen....![]()
Nu eens in de Ikea gaan kijkenVan de week (samen met mijn zus, want wat ken ik daarvan) gaan kijken voor gordijnen en overgordijnen voor m'n gerenoveerde woonkamer.
Zijn in twee interieurwinkels binnengeweest die op 500m van elkaar liggen en daar bijna exact hetzelfde gekozen, was enkel een klein verschil in prijs van stof. De twee offertes zijn nu binnen en de ene is zo maar even 40% duurder dan de andere.
Je zou toch verwachten dat winkels die zo dicht bij elkaar liggen en in dezelfde vijver vissen hun prijzen wat op elkaar afstemmen....![]()
Wij hadden een offerte voor een gordijn, wel uit 1 stuk, 4 meter brede opening: bijna 1500.
Kweet ik ben nogal kieskeurig (en verwend wellicht).de cultuur (of smaak/gewoonte verschillen toch soms bij mijn vrouw en ik.
Zondag moeten wij altijd bij mijn moeder gaan eten.
Ze had 2 gebraden kippen gehaald.
Mijn vrouw peuzelt zoiets werkelijk bijna helemaal op , zonder probleem hé,
dan bedoel ik: als daar es een paar kleine beentjes in zitten, ik hoor haar daar op bijten, en dat allemaal naar binnen spelen.
Ik daarentegen, eet alleen maar vlees van de borst. Ik mag er niet aan denken dat ik op een beentje bijt, mijn goesting zou meteen over zijn
Kweet ik ben nogal kieskeurig (en verwend wellicht).
In die armere streken zoals waar zij van komt, zijn ze vaak al blij dat ze eten op de tafel kunnen krijgen.
En volgens haar, is dat af en toe goed, zo'n beentje binnen spelen. Calcium.
amai das pretty hardcore dit.Tot er eens eentje halverwege haar slokdarm blijft zitten.
Of nog erger een stuk been in haar darm vast zit en haar darm kan perforeren. Heb onlangs eens ergens gehoord of gelezen dat iemand een beentje ingeslikt had en weken buikpijn had na veel onderzoeken hebben ze gezien dat er een beentje vast zat in de darm.
Resultaat: buik open, darmen open leggen, beentje eruit en weer alles terug stoppen.

Dat is ook de reden waarom ge honden geen gevogelte knookjes moogt geven, die zijn hol/lichter waardoor ze sneller versplinteren en schade kunnen aanrichten.de cultuur (of smaak/gewoonte verschillen toch soms bij mijn vrouw en ik.
Zondag moeten wij altijd bij mijn moeder gaan eten.
dan bedoel ik: als daar es een paar kleine beentjes in zitten, ik hoor haar daar op bijten, en dat allemaal naar binnen spelen.
Ik daarentegen, eet alleen maar vlees van de borst. Ik mag er niet aan denken dat ik op een beentje bijt, mijn goesting zou meteen over zijn
Kweet ik ben nogal kieskeurig (en verwend wellicht).
In die armere streken zoals waar zij van komt, zijn ze vaak al blij dat ze eten op de tafel kunnen krijgen.
En volgens haar, is dat af en toe goed, zo'n beentje binnen spelen. Calcium.
Aziaten vinden kipfilet (terecht) gewoon een stuk smaakloos vlees, en verkiezen ingewanden, vleugels en poten (veel meer smaak). Westerlingen eten liever die filets. Meer moet je daar niet achter zoeken.In die armere streken zoals waar zij van komt, zijn ze vaak al blij dat ze eten op de tafel kunnen krijgen.
Aziaten vinden kipfilet (terecht) gewoon een stuk smaakloos vlees, en verkiezen ingewanden, vleugels en poten (veel meer smaak). Westerlingen eten liever die filets. Meer moet je daar niet achter zoeken.
Ik herinner me een vriend van mijn moeder vroeger.Zondag moeten wij altijd bij mijn moeder gaan eten.