Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik vindt eigenlijk dat @Coolguy vanaf nu gewoon ELKE treinbegeleider* moet gaan begroeten als Vrouwtje Theelepel tot'm juist zit....met gepast enthousiasme natuurlijk.

*echt allemaal, M,V,X, maakt allemaal niet uit. Ik zit al lang genoeg op tinternet om te weten dat "vrouwtje" theelepel als nick just niks wilt zeggen

Ik vindt eigenlijk dat @Coolguy vanaf nu gewoon ELKE treinbegeleider* moet gaan begroeten als Vrouwtje Theelepel tot'm juist zit....met gepast enthousiasme natuurlijk.

*echt allemaal, M,V,X, maakt allemaal niet uit. Ik zit al lang genoeg op tinternet om te weten dat "vrouwtje" theelepel als nick just niks wilt zeggen

Zo een theelepeltje in uw borstzak en als ze ticket vragen, theelepel uithalen en zien wat de reactie is. Als je haar kan vinden, is de rit gratis!
Ik vind dat uitstekende ideeën!
Ik kijk al uit naar mijn volgende werkdagen.

ik kan het artikel nu wel niet lezen, maar dat zoiets kan, de dag van vandaag, lijkt me toch wel straf.

Trouwens, de bank bestelde die auto. Dan is dat toch de bank hun probleem?

ik kan het artikel nu wel niet lezen, maar dat zoiets kan, de dag van vandaag, lijkt me toch wel straf.

Trouwens, de bank bestelde die auto. Dan is dat toch de bank hun probleem?
Ik snap niet dat die garage die auto niet gewoon in de toonzaal zet. Met de wachttijden de dag van vandaag voor auto's zijn ze die direct kwijt, toch?

Moet dit bij het eet-topic of mag dit hier?
FA8C8C5B-7639-4586-9A29-85F6C51C9A9B.jpeg

Voor de meesten waarschijnlijk doodnormaal, maar:
Na anderhalf jaar zonder TV (en daarvoor enkel via analoog signaal gekeken), me verbaasd over het aantal zenders dat je zelfs met een gewone Digibox kunt ontvangen...:eek:

Voor de meesten waarschijnlijk doodnormaal, maar:
Na anderhalf jaar zonder TV (en daarvoor enkel via analoog signaal gekeken), me verbaasd over het aantal zenders dat je zelfs met een gewone Digibox kunt ontvangen...:eek:
Geen nood, het is niet alsof die extra zenders meer kwaliteit bieden dus je hebt niks gemist.

Terug
Bovenaan