Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Wie pist er nu NIET in zijnen hof? Da's toch het beste wat er is? Fluit laten hangen en gaan. Insecten van mijn omheining pissen, mos en onkruid dood pissen. Geweldig. En dat stinkt totaal niet he. Niet dat ik zó vaak in de hof pis maar toch. Op mijn werk pis ik wel (bijna) altijd buiten :laugh:
welcome-to-jazz-club-fast-show.gif

Het is ook een verrijking voor de bodem.

Ik doe ook al wel is pipi in den hof. Onze honden zelfs bijna uitsluitend.

En een urinoir daar ruikt het nu toch nog niet naar bij ons.

Wie pist er nu NIET in zijnen hof? Da's toch het beste wat er is? Fluit laten hangen en gaan. Insecten van mijn omheining pissen, mos en onkruid dood pissen. Geweldig. En dat stinkt totaal niet he. Niet dat ik zó vaak in de hof pis maar toch. Op mijn werk pis ik wel (bijna) altijd buiten :laugh:
inderdaad. ik pis ook graag buiten.

en met mijn kleine blaas, amai, moest ik al die liters water moeten tellen, telkens ik moet "chassen/doortrekken", amai er zouden veel liters water verloren gaan hoor.

bovendien, is een extra reden om es naar buiten te gaan (tijdens het werk), ja ook daar pis ik buiten. (maar kijk eerst of die 2 paardenverzorgstertjes hier niet staan te loeren)

inderdaad. ik pis ook graag buiten.

en met mijn kleine blaas, amai, moest ik al die liters water moeten tellen, telkens ik moet "chassen/doortrekken", amai er zouden veel liters water verloren gaan hoor.

bovendien, is een extra reden om es naar buiten te gaan (tijdens het werk), ja ook daar pis ik buiten. (maar kijk eerst of die 2 paardenverzorgstertjes hier niet staan te loeren)

Ik zie me hier al staan pissen buiten op het werk in de tuin :rofl:. Zou wel een legendarisch momentje zijn. Eens zien of ik niemand kan opstoken om dat eens te doen.

Ik zie me hier al staan pissen buiten op het werk in de tuin :rofl:. Zou wel een legendarisch momentje zijn. Eens zien of ik niemand kan opstoken om dat eens te doen.
ik vind dit helemaal niet erg. pretty environmental. je moet weten, "buiten pissen", is welgeteld 10 stappen zetten van mijn bureau. ik kijk dus uit op een paardenweide, maar dat wist je al.

wat ik wel meer "awkward" vond, was toen mijn baas hier es binnen kwam, ging gaan kakken op mijne wc, op amper 5 meter van mijn bureau is dit, met de deur op een kier :S .
was wel een WTF momentje.

erger werd het toen hij niet genoeg wc papier had, en ik moest een wc rol geven, door die "kier". eikes. die gedachte opnieuw.

Terug
Bovenaan