Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

De muizenproblematiek geraakt hier niet opgelost.

Ondertussen nog eentje extra "stoemeling" in de val gesukkeld toen hij wegsprintte voor mijn vrouw (en omgekeerd) en losweg een val binnen liep maar ik hoor nog wat af en toe en er zit dus minstens nog 1.

Vallen extra geplaceerd die toch verdomd fijn staan afgesteld. Kwakje pindakaas er in en die beestjes zijn daar inderdaad verlekkerd op. Alleen is iedere morgen de pindakaas weg en staat die val nog open. Als ik dan eens test met een potlood en een minimaal duwtje geef op die drukplaat dan schiet die val toe. Geen idee hoe die fuckers er in slagen om het aas op te eten en de val niet te doen afgaan.
Pinda kaas is te zacht die kunnen dat eten zonder de val te triggerren. Ik gebruik altijd goud kleurige wrap, bvb van die Ferrero Rocher pralines. Ze zijn daar zot van en je kan dat in een hard balletjes rollen waardoor ze moeten werken omdat te eten en dan trigger je de val.

Andere optie is pellet gun, in 1 nacht eens 8 afgeknald.

Misschien geen populaire mening maar als ik die kerel zie ben ik er persoonlijk wel voorstander van om als maatschappij gewoon meer te gaan "aanvaarden" dat er mensen zulke gevoelens hebben en er als maatschappij voor te zorgen dat mensen die met die gevoelens worstelen daar makkelijker er over durven praten en professionele begeleiding kunnen krijgen vóór het te laat is. Want die kerel komt over als iemand die mentaal nogal simpel is en de nodige sociale vaardigheden niet heeft om vlot te zijn met anderen en zeker niet met vrouwen. Als zo iemand dus gewoon relatief makkelijk ergens terecht kan om er over te praten dan zou dat zulke situaties kunnen voorkomen. En zelfs al is het maar 1 op de 10 personen die daardoor niet overgaat tot actie, dan dat is toch weer één kind extra dat van veel leed gespaard blijft.

Misschien geen populaire mening maar als ik die kerel zie ben ik er persoonlijk wel voorstander van om als maatschappij gewoon meer te gaan "aanvaarden" dat er mensen zulke gevoelens hebben en er als maatschappij voor te zorgen dat mensen die met die gevoelens worstelen daar makkelijker er over durven praten en professionele begeleiding kunnen krijgen vóór het te laat is. Want die kerel komt over als iemand die mentaal nogal simpel is en de nodige sociale vaardigheden niet heeft om vlot te zijn met anderen en zeker niet met vrouwen. Als zo iemand dus gewoon relatief makkelijk ergens terecht kan om er over te praten dan zou dat zulke situaties kunnen voorkomen. En zelfs al is het maar 1 op de 10 personen die daardoor niet overgaat tot actie, dan dat is toch weer één kind extra dat van veel leed gespaard blijft.

Je ziet wel dat het iemand is die geen baat zou hebben met een gevangenisstraf maar eerder thuis hoort in een psychiatrische instelling. Wat hopelijk zal gebeuren. Wel frappant om te zien dat hij echt niet beseft dat zoiets niet OK is.

Je kan die gevoelens misschien hebben, maar als je niet beseft dat zoiets totaal niet kan dan ben je toch een gevaar voor de maatschappij waardoor ze hem best uit de maatschappij halen maar dan wel in een psychiatrische instelling.

En natuurlijk zijn er weer marginalen die zijn adres op Facebook aan het delen zijn.. Precies of dat veel gaat helpen.

Pinda kaas is te zacht die kunnen dat eten zonder de val te triggerren. Ik gebruik altijd goud kleurige wrap, bvb van die Ferrero Rocher pralines. Ze zijn daar zot van en je kan dat in een hard balletjes rollen waardoor ze moeten werken omdat te eten en dan trigger je de val.

Andere optie is pellet gun, in 1 nacht eens 8 afgeknald.
Voor standaard vallen , stukjes Snickers. Zijn ze zot van. :cool:

De bel gaat net. Ik doe open en ze duwen mij een boeket bloemen in mijn handen: ik moest hier een boeketje komen leveren.
En voor ik kan zeggen: aja van wie dan wel? Zit die weer in haar auto en weg.
Nu is de vraag van wie komt dat. Geen kaartje of zo aan buiten van de bloemenwinkel zelf. Heb ik een geheime aanbiedster of loopt er ene achter mijn vrouw? 🤨

De bel gaat net. Ik doe open en ze duwen mij een boeket bloemen in mijn handen: ik moest hier een boeketje komen leveren.
Nu is de vraag van wie komt dat. Geen kaartje of zo aan buiten van de bloemenwinkel zelf. Heb ik een geheime aanbiedster of loopt er ene achter mijn vrouw? 🤨
Ik had dit 2 jaar geleden ook. Bleek een bedankje van Smartphoto te zijn. Kopen jullie toevallig bij Smartphoto?

Of je hebt een geheime aanbidder?

Reclame op Fb en ik zie foto nr 2.. vond dat nu wel een heel erg fake zwangerschapsfoto... Klik ik het open, blijkt zelfs niet eens de bedoeling te zijn zwanger te lijken! 🤣

@Str8_6 De leggings zijn een evolutie aan het doormaken! Sentience in 3…2…
CC34A1CD-EB06-4979-8783-91B11833F265.jpeg

Jawatte ik hoor hier ne knal van kgaan u gaan hebben, ik dacht eerst nen blikseminslag ofzo...

Ik kijk naar buiten, mijnen buur zijne wagen was binnen in de garage omdat ze hem op reis hadden aangereden, rijden ze toch niet zijne vervangwagen aan...

I feel bad for him, hoeveel pech kunde hebben...

Kerel is een sjans toch gestopt... Verzekering enal, maar WTF, en wa ne knal...

Meisje dat deze morgen in de trein van haar sus draaide.
Enkele seconden weg en als een lappenpopje voorover ineenzakken.

Gelukkig had de mevrouw erover het op tijd gezien en haar kunnen opvangen.

"Hebt gij epilepsie? Suikerziekte? Zwanger? Als ik u was zou ik direct de trein naar huis nemen en de dokter bezoeken in plaats van te gaan werken."

Op een doods moment op HLN aan het surfen (ik weet het) en op Nanoe Vaesen gekomen.
Even Googlen en op haar site terecht gekomen, nieuwsgierig haar 'shop' eens geopend.
Wie betaald daar nu in hemelsnaam voor, gebruikte kledij, maandelijkse bedrag om haar whatsapp te krijgen,...? Te zot voor woorden.

Op een doods moment op HLN aan het surfen (ik weet het) en op Nanoe Vaesen gekomen.
Even Googlen en op haar site terecht gekomen, nieuwsgierig haar 'shop' eens geopend.
Wie betaald daar nu in hemelsnaam voor, gebruikte kledij, maandelijkse bedrag om haar whatsapp te krijgen,...? Te zot voor woorden.
Ze geeft ook cursussen.

Misschien kan het marketingteam van BeyondGaming er wel iets va...

Of nee, laat maar.

Terug
Bovenaan