Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik heb zo ooit de fantastische combinatie préparé met speculoos naar binnengewerkt. Puur uit noodzaak btw. Ik ben diabeet en moet elke maaltijd mijn koolhydraten tellen en had nog zin in een boterham met préparé en 1 met speculoos. Maar 2 boterhammen ging te veel zijn dus het maar op 1 boterham te samen gelegd wat wel nog binnen mijn aantal kon. Was nog zo slecht niet hoor. 😁

Oesje, *boem* Een Russisch raam is toch gevaarlijk. Net zoals hun liften, parkeer garages en paraplu’s…

Ik heb zo ooit de fantastische combinatie préparé met speculoos naar binnengewerkt. Puur uit noodzaak btw. Ik ben diabeet en moet elke maaltijd mijn koolhydraten tellen en had nog zin in een boterham met préparé en 1 met speculoos. Maar 2 boterhammen ging te veel zijn dus het maar op 1 boterham te samen gelegd wat wel nog binnen mijn aantal kon. Was nog zo slecht niet hoor. 😁
Je weet dat zonder koffie zo'n speculoos hard blijft en je dat ook zonder brood kan eten?

Oesje, *boem* Een Russisch raam is toch gevaarlijk. Net zoals hun liften, parkeer garages en paraplu’s…
Hoeveel ongeluk kan je hebben😊

Er heeft juist een jong meisje op de trein VLAK NA HET OPSTAPPEN(!) meer dan 20 dosissen parfum gespoten. :unsure: Haar armen waren compleet nat van het parfum. Ik ben een wagon verder gaan zitten, en zelfs daar was de geur een minuutje later fel aanwezig.

Er heeft juist een jong meisje op de trein VLAK NA HET OPSTAPPEN(!) meer dan 20 dosissen parfum gespoten. :unsure: Haar armen waren compleet nat van het parfum. Ik ben een wagon verder gaan zitten, en zelfs daar was de geur een minuutje later fel aanwezig.
Een bijna sociaal aanvaarde manier om de hele coupé voor jezelf te hebben dus.

Mss om de visgeur in die bepaalde periode van de maand tegen te gaan?
:unsure:

Als de vrouwen in uw leven elke maand een visgeur verspreiden klopt er iets niet hoor.
Adam en Eva liepen door het paradijs, en Eva had ineens goesting om te zwemmen.
Ze loopt naar het water en springt er in in haar blote.
Ineens komt God naar beneden gevlogen op zijn trontinette
Begint hij te roepen "ja lap, die geur krijg ik nooit meer uit mijn vissen"

Adam en Eva liepen door het paradijs, en Eva had ineens goesting om te zwemmen.
Ze loopt naar het water en springt er in in haar blote.
Ineens komt God naar beneden gevlogen op zijn trontinette
Begint hij te roepen "ja lap, die geur krijg ik nooit meer uit mijn vissen"
Amai, wat een kutmop.

Terug
Bovenaan