D
Deleted member 2145
Guest
Hopelijk moet je de viaduct van Millau , 2460 meter lang en 342 meter hoog over .

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik hoop dat ge gewoon over de weg hebt gereden ?Ik heb zware hoogtevrees en vandaag zonder het op voorhand te weten over de “Pont du Normandie” moeten rijden. Een brug van 2 km lang en 215 m hoog, waar ik doodsangsten heb uitgestaan tijdens het rijden. Mijn handen waren vijvers na het oversteken.
Anders snap ik de zweetpollekes welDe pylonen zijn 215 meter hoog en het brugdek ligt maximaal 59 meter boven de rivier de Seine
Zelfs die 59 meter geeft mij zweetpollekes.Ik hoop dat ge gewoon over de weg hebt gereden ?
Anders snap ik de zweetpollekes wel
Foto gevonden van de beginjaren van je hoogtevrees:Zelfs die 59 meter geeft mij zweetpollekes.
Mag zelfs 10 meter zijn, alles waar er een afgrond of niets naast mij is geeft mij grote angst.
You're not alone! In de winter rij ik via een ommetoer Geraardsbergen binnen omdat ze daar ook een brug hebben die me wat te stijl is... En rijden met uw ogen dicht mag blijkbaar niet..Zelfs die 59 meter geeft mij zweetpollekes.
Mag zelfs 10 meter zijn, alles waar er een afgrond of niets naast mij is geeft mij grote angst.

Ik de zomer minder kans dat ik ga slippen en eraf donder.In de zomer is die plots minder steil? Of heeft die brug gewoon stijl in de winter?
Echt hé. Ik ben in Griekenland ooit eens moeten gaan kruipen op de grond, omdat ik niet meer vooruit durfde door mijn hoogtevrees. De “afgrond” was nochtans 3 meter verder, echter was deze afgrond wel meters naar beneden en zonder railing. In zo situaties kickt mijn angst dus volledig in.Angst houdt geen rekening met ratio.
Mensen die stijl en steil niet uit elkaar kunnen houdenYou're not alone! In de winter rij ik via een ommetoer Geraardsbergen binnen omdat ze daar ook een brug hebben die me wat te stijl is...
Courante praktijken hier op BG.Jaja, Loser heeft het gisteren al op de JUISTE plek gepost.Mensen die stijl en steil niet uit elkaar kunnen houdenCourante praktijken hier op BG.

Ik heb ook zwaar hoogtevrees.Echt hé. Ik ben in Griekenland ooit eens moeten gaan kruipen op de grond, omdat ik niet meer vooruit durfde door mijn hoogtevrees. De “afgrond” was nochtans 3 meter verder, echter was deze afgrond wel meters naar beneden en zonder railing. In zo situaties kickt mijn angst dus volledig in.
Uit een vliegtuig spring je eigenlijk niet, je valt eruit. Moest je eruit springen zou je je hoofd stoten tegen de deurIk heb ook zwaar hoogtevrees.
Ik probeer mezelf af en toe wat te pushen daarin. Zoals vorige week op een reuzenrad kruipen. Of mijn afdak achteraan het huis vernieuwen. Of uit een vliegtuig springen.

Lijkt me niet echt de bedoeling te zijn, tenzij je een doodswens hebt.Zoals vorige week op een reuzenrad kruipen. Of mijn afdak achteraan het huis vernieuwen. Of uit een vliegtuig springen.
Mja, eerlijk gezegd is dat een beetje het probleem van onze relatief softe maatschappij. Als je eens echt een kloothommel hebt die zich van niets iets aantrekt, maar ook slim genoeg is om geen grote strafbare feiten te plegen, dan is het niet eenvoudig daar wat aan te doen. In de tijd van onze grootouders werd dat dan vaak met de vuisten opgelost denk ik, maar als normale burger die wél wat te verliezen heeft is het niet echt aan te raden om daaraan te beginnen.
Uit een vliegtuig spring je eigenlijk niet, je valt eruit. Moest je eruit springen zou je je hoofd stoten tegen de deur![]()
Lijkt me niet echt de bedoeling te zijn, tenzij je een doodswens hebt.
Same, ik ben een tijd geleden 4 meter hoog op een ladder gekropen. Vanaf dat begint te wiebelen is het voor mij gedaan. Vorige week terug gedaan, 4-5 meter hoog, en het ging al véél vlotter.Ik heb ook zwaar hoogtevrees.
Ik probeer mezelf af en toe wat te pushen daarin. Zoals vorige week op een reuzenrad kruipen. Of mijn afdak achteraan het huis vernieuwen. Of uit een vliegtuig springen.
Als hij voor de garage staat kunnen ze altijd naar de politie bellen en hem laten slepen he. Of gewoon de banden plat zetten, het zal vlug gedaan zijn.Mja, eerlijk gezegd is dat een beetje het probleem van onze relatief softe maatschappij. Als je eens echt een kloothommel hebt die zich van niets iets aantrekt, maar ook slim genoeg is om geen grote strafbare feiten te plegen, dan is het niet eenvoudig daar wat aan te doen. In de tijd van onze grootouders werd dat dan vaak met de vuisten opgelost denk ik, maar als normale burger die wél wat te verliezen heeft is het niet echt aan te raden om daaraan te beginnen.
Maar ge hebt toch wel wat van het uitzicht genoten neem ik aan?Ik heb zware hoogtevrees en vandaag zonder het op voorhand te weten over de “Pont du Normandie” moeten rijden. Een brug van 2 km lang en 59 m hoog, waar ik doodsangsten heb uitgestaan tijdens het rijden. Mijn handen waren vijvers na het oversteken.
Bekijk bijlage 12780Bekijk bijlage 12781
Ik heb niet opzij gekeken, want dan zou ik niet meer durven rijden.Maar ge hebt toch wel wat van het uitzicht genoten neem ik aan?