Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Kan natuurlijk ook zijn dat die mensen effectief ziek zijn maar het niet aan jullie neus hangen...

Vroegere collega van mij bvb, blijkt terminale kanker te hebben. 4j ouder dan mij.
Toch staan haar sociale media vol foto's van een lachend gezicht op verlof, uit eten gaan,...
(Genieten nu ze nog kan dus want morgen kan het gedaan zijn)

Kan natuurlijk ook zijn dat die mensen effectief ziek zijn maar het niet aan jullie neus hangen...

Vroegere collega van mij bvb, blijkt terminale kanker te hebben. 4j ouder dan mij.
Toch staan haar sociale media vol foto's van een lachend gezicht op verlof, uit eten gaan,...
(Genieten nu ze nog kan dus want morgen kan het gedaan zijn)

Bij ons verkondigen het in het openbaar dat als ze de vervroegde pensioenen aanpassen dat ze dan gewoon hun ziektedagen gaan opnemen.

Mijn schoonvader aan de gemeente ook. Kan zijn werk niet meer doen wegens reuma, maar aangepast bureauwerk zou wel nog kunnen maar daar heeft hij geen zin in. Ondertussen is hij al 2 jaar thuis met zijn ziektedagen tot hij op pensioen kan volgend jaar.

Bij ons verkondigen het in het openbaar dat als ze de vervroegde pensioenen aanpassen dat ze dan gewoon hun ziektedagen gaan opnemen.

Mijn schoonvader aan de gemeente ook. Kan zijn werk niet meer doen wegens reuma, maar aangepast bureauwerk zou wel nog kunnen maar daar heeft hij geen zin in. Ondertussen is hij al 2 jaar thuis met zijn ziektedagen tot hij op pensioen kan volgend jaar.
Dus hij heeft wél een chronische aandoening waardoor hij zijn huidige werk niet kan doen... 🤷🏼

Jah.. Maar de werkgever had dus aangepast werk voorzien dus kan hij ook gewoon weer gaan werken.
Nu weet ik niet wat hij gewend was, maar:
- zeker die generatie heeft een zekere angst om nieuwe zaken aan te leren
- het is niet omdat de werkgever bureauwerk wél vindt kunnen, dat zijn lichaam dat ook vindt. Zowel naar zijn rug als polsen toe, zal 8u aan een bureau zitten ook geen lachertje zijn.

Nu weet ik niet wat hij gewend was, maar:
- zeker die generatie heeft een zekere angst om nieuwe zaken aan te leren
- het is niet omdat de werkgever bureauwerk wél vindt kunnen, dat zijn lichaam dat ook vindt. Zowel naar zijn rug als polsen toe, zal 8u aan een bureau zitten ook geen lachertje zijn.

Het is vooral de goesting die hij niet heeft. En hij zegt dat zelf ook. Bijna iedereen hier van de 50+ zal thuis blijven vanaf dat ze het gat schoon zien. Dat is toch wel een groot verschil met in de privé. Daar hoorde ik dat nooit. Hier hoor ik dat dagelijks zonder schaamte.

Staat er hen iets niet aan: Hup direct een half jaar thuis omdat ze het mentaal moeilijk hebben. Hoeveel er hier niet thuis zijn, maar hun bijberoep wel nog steeds uitoefenen. Ik kan ze niet op mijn vingers tellen.

:unsure:

In deze Australische nachtclub mogen feestvierders niet meer ‘staren naar anderen’

Met het verbod hoopt de nachtclub, die onlangs zijn 25ste verjaardag heeft gevierd, duidelijk te maken dat er een nultolerantie geldt wat ongepast gedrag betreft. Feestvierders moeten de persoonlijke ruimte van andere aanwezigen, alsook die van de dj, respecteren en mogen niet ‘staren’ naar anderen. Wat juist het verschil zou zijn tussen ‘staren’ en ‘oogcontact maken’ werd niet verduidelijkt.

Bewakers in roze hesjes zullen erop toezien dat de regels worden gevolgd en zullen aanwezigen bijstaan die zich niet op hun gemak voelen of ongewenste aandacht krijgen.

In deze Australische nachtclub mogen feestvierders niet meer ‘staren naar anderen’

Met het verbod hoopt de nachtclub, die onlangs zijn 25ste verjaardag heeft gevierd, duidelijk te maken dat er een nultolerantie geldt wat ongepast gedrag betreft. Feestvierders moeten de persoonlijke ruimte van andere aanwezigen, alsook die van de dj, respecteren en mogen niet ‘staren’ naar anderen. Wat juist het verschil zou zijn tussen ‘staren’ en ‘oogcontact maken’ werd niet verduidelijkt.

Bewakers in roze hesjes zullen erop toezien dat de regels worden gevolgd en zullen aanwezigen bijstaan die zich niet op hun gemak voelen of ongewenste aandacht krijgen.

snowflake.jpg

"Ik wil mij mengen onder het volk maar ze mogen niet staren"

En deze leeftijdscategorie moet dan zogezegd het goede voorbeeld geven.

Recht uit de raaskalderij... nope, real today. Als we zo verder gaan mogen we opgevreten worden door aliens! yes or nope?

Ze kunnen even goed een bord hangen: Flirten verboden.

:rofl:
Paarden zijn natuurlijk duur dus om de inflatie tegen te gaan. Of om niet bestempeld te worden als paardenvolk.

:rofl:
Wanneer een stokpaard je stokpaardje wordt

Die zit in kenia (en is BK geen WK) en heeft al gezegd dat hij het jammer vond dat hij er niet kon bij zijn :p .

Ik heb zware hoogtevrees en vandaag zonder het op voorhand te weten over de “Pont du Normandie” moeten rijden. Een brug van 2 km lang en 59 m hoog, waar ik doodsangsten heb uitgestaan tijdens het rijden. Mijn handen waren vijvers na het oversteken.

83B09283-AF2B-4319-BA3D-77BF57037ABF.jpeg
D38429D5-F87A-41F2-A5E2-36D914A3B511.jpeg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan