Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Binnenkort op de RVA wegens beroepsziekte/arbeidsongevalIk volg meer de piste van de opgepompte ader. Ik had juist een heel eind op een ander zijn tafel geleund met die arm (ambtenaarstyle).
Duidelijk weinig ervaring....Binnenkort op de RVA wegens beroepsziekte/arbeidsongeval

Living the lifeDuidelijk weinig ervaring....
Hij is ambtenaar, die gaat gewoon op vervroegd pensioen met al zijn ziektedagen aan volle pot betaald!
![]()
Duidelijk weinig ervaring....
Hij is ambtenaar, die gaat gewoon op vervroegd pensioen met al zijn ziektedagen aan volle pot betaald!
![]()
kom ik aan in brussel, band van mijn E-step plat. WTF, dat ding moeten sleuren op de bus en nr mijn werk. 56€ om te laten maken.
Volle banden (laten) steken, zegt @kay-gell.
56€ zot zeg. Voor dat geld heb ik 2 fietsbanden.
Goed om te lezen dat het stepprobleem zich vanzelf zal oplossen.Als ge dezelfde stepkes hebt als zijt ge blij dat iemand anders dat voor 56 euro vervangt.
Want na ne namiddag bandjes vervangen hebt ge goesting om dat ding in brand te steken, erna het vuur uit te pissen en de assen rond te strooien in de dichtstbijzijnde beerput.
ik heb het is uitgerekend ik moet nog 40 jaar (ja echt) maar als ik heb er nu 90 en vanaf volgend jaar elk jaar 30 bij.Duidelijk weinig ervaring....
![]()
.Gewoon ter info: dan moet je wel een arts hebben die je zo lang ziek wil schrijven natuurlijk...ik heb het is uitgerekend ik moet nog 40 jaar (ja echt) maar als ik heb er nu 90 en vanaf volgend jaar elk jaar 30 bij.
Gesteld dat ik er bitter weinig nodig heb dan zou ik los meer dan vijf jaar vroeger kunnen gaan..
Als we nu hetzelfde kunnen toepassen op coureurs, zijn we erGoed om te lezen dat het stepprobleem zich vanzelf zal oplossen.
.Gewoon ter info: dan moet je wel een arts hebben die je zo lang ziek wil schrijven natuurlijk...
Onkruid vergaat niet.Als we nu hetzelfde kunnen toepassen op coureurs, zijn we er.
Ik moet toegeven dat ik er toch ook voldoende ken.Ghoja als ik zo bij ons kijk lopen die dokters nog vrij dik.