Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Opgepompte ader?Ik voel onder mijn huid ter hoogte van de binnenkant bicep iets hard, precies een dun stokje van 1 cm en ik kom er een paar keer aan en nu is het weg
Wtf?
Opgepompte ader?
als die hard opgepompt is welGeen idee.. Is dat hard?
Is dat niet gewoon de onderste pees van de biceps?Ik voel onder mijn huid ter hoogte van de binnenkant bicep iets hard, precies een dun stokje van 1 cm en ik kom er een paar keer aan en nu is het weg
Wtf?
Is dat niet gewoon de onderste pees van de biceps?
Gewoon opletten of er kramp bijkomt (kramp zonder specifiek fysiek veel te doen)Ik voel onder mijn huid ter hoogte van de binnenkant bicep iets hard, precies een dun stokje van 1 cm en ik kom er een paar keer aan en nu is het weg
Wtf?
Anticonceptiestaafje.Ik voel onder mijn huid ter hoogte van de binnenkant bicep iets hard, precies een dun stokje van 1 cm en ik kom er een paar keer aan en nu is het weg
Wtf?
Eerder de chip die ingespoten geweest is met het coronavaccin om ons te trackenAnticonceptiestaafje.
Eerder de chip die ingespoten geweest is met het coronavaccin om ons te tracken
Anticonceptiestaafje.
Dat kan ook zomaar, sowieso zou ik geen risico durven nemen en alvast wat aluminiumfolie rond uw biceps wikkelen.Of de 4g antenne
Ik heb al koppels gezien waar de man tijdens de zwangerschap uit solidariteit ook geen alcohol drinkt en dat soort dingen, maar dit gaat wel heel ver!Welja zo voelde het dus wel aan en ook op die plek. Want mijn vrouw heeft er 1.
Ik ben uit solidariteit ook elke keer 15kg bijgekomen. Telt dat?Ik heb al koppels gezien waar de man tijdens de zwangerschap uit solidariteit ook geen alcohol drinkt en dat soort dingen, maar dit gaat wel heel ver!
Ik dronk voor 2. Dat is pas solidair.Ik heb al koppels gezien waar de man tijdens de zwangerschap uit solidariteit ook geen alcohol drinkt en dat soort dingen, maar dit gaat wel heel ver!
De broek van Mr S is gevallen. Jammer genoeg zat Mr S er op dat moment nog in. En zou zijn we een nieuw toilet mogen gaan kopen wegens een grote brok uit.
Ik zou daar eens een vlieg willen zijn. Ik zou nogal ogen trekken denk ik.
Gewoon een vetbolleke? (JA @Str8_6 ZELFS BIJ U KAN DAT)Ik voel onder mijn huid ter hoogte van de binnenkant bicep iets hard, precies een dun stokje van 1 cm en ik kom er een paar keer aan en nu is het weg
Wtf?
Ik ook, al betwijfel ik dat ik er meer van zou snappen.Ik zou daar eens een vlieg willen zijn. Ik zou nogal ogen trekken denk ik.