Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tegenwoordig krijg ik regelmatig reclame op YT over ballen scherenReclame op Youtube over Reptilians op aarde. Da fuck.

Sommige Youtubers worden gesponsord door "manscaping"-bedrijven.tegenwoordig krijg ik regelmatig reclame op YT over ballen scheren![]()
"Ah, chef wat staat er vandaag op de planning?"Leest gij het artikel eigenlijk wel? Er staat duidelijk vermeld dat hun gezegd was van niet de brander te gebruiken, en ze hebben het toch gedaan. Enkel die arbeiders zijn in fout.
Je weet dat die YT reclame target op waargenomen interesses?tegenwoordig krijg ik regelmatig reclame op YT over ballen scheren![]()

Neen ze hebben hun opdracht perfect gedaan."Ah, chef wat staat er vandaag op de planning?"
- "We gaan onkruid wegbranden"
- "Amai en dat met deze droogte en hitte"
- "Tja, het staat op de planning hé, doe het dan maar zonder de gasbrander"
Paar uur later:
"Jos, da's wel moeilijker werken zo met een schoffel"
"Nogal, hé... kom we pakken de gasbrander"
Ze mogen de brander niet gebruiken. Ok maar welk alternatief is aanvaardbaar in deze hitte/droogte?
- mechanisch verwijderen met powertools: nope want die dingen geven ook vonken af (zo'n stalen borstel op een bosmaaier)
- mechanisch verwijderen met handgereedschap: dat zou kunnen maar is verre van efficiënt
- manueel verwijderen: helemaal niet effciënt
Ze hadden die gasten een andere taak moeten geven en dat onkruid even uitstellen.
www.instagram.com
Heeft trump Instagram geïnstalleerd nu hij hier niet meer mag posten?![]()
Astrid Stockman op Instagram : "#hustling #inflatie #energiecrisis #stijgenderente #ikmoetaanmijnpensioendenken #gekuntmaarproberen #erstaatnietbijdoorwiéhijmoetgedragenzijn #gatindebegrotingvullen #voorvorstvoorvrijheid"
9,680 likes, 801 comments - astridstockman op July 20, 2022: "#hustling #inflatie #energiecrisis #stijgenderente #ikmoetaanmijnpensioendenken #gekuntmaarproberen #erstaatnietbijdoorwiéhijmoetgedragenzijn #gatindebegrotingvullen #voorvorstvoorvrijheid".www.instagram.com
Ik rijd met en zonder bel vaak op de koersfiets. Ik kan perfect een belgeluid met mijn stem nadoen. Sommigen vinden dit grappig, eenmaal is iemand enorm kwaad geworden toen ik dit deed…
Het is nog maar de vraag of de andere zijn geweer ook nog heeft kunnen afschieten.![]()
Franse man (46) doodgeschoten door nudist (76) op naaktstrand in de buurt van Lyon
Afgelopen weekend is een ruzie op een naaktstrand in de buurt van Lyon in Frankrijk fataal afgelopen voor een 46-jarige Fransman. De man werd doodgeschoten door een 76-jarige nudist. Het slachtoffer zou de aanwezigen op het naaktstrand lastiggevallen hebben en naar verluidt gemasturbeerd hebben...www.hln.be
En niemand die zich afvroeg hoe die nudist zijn jachtgeweer bijhield?
Die vrouw kon nog bevestigen dat het geen tweeloop was: 1x schieten en gedaan.Het is nog maar de vraag of de andere zijn geweer ook nog heeft kunnen afschieten.

Letterlijk het eerste Google zoekresultaat hier:aanvraag voor iemand verwerken waarbij ik de persoon zijn adres moet doorgeven, twas van op ne scan dus ik check ff of de straat bestaat voor ik het indien..
"rue Michel Zwaab" > ok die straat bestaat.. vage naam.
Is googlen : niks te vinden, behalve de straat.
Wie the fuck is Michel Zwaab en waarom is er een straat in molenbeek naar hem genoemd??
ik steek het op eerste dag na congé te zijn en mijn hersenen nog moesten opwarmenLetterlijk het eerste Google zoekresultaat hier:
Origine du nom : de Michel Zwaab (mort en juin 1916), capitaine quartier-maître de la garde civique puis secrétaire communal à Molenbeek
Het is dus duidelijk wie eerst geschoten heeft![]()
Franse man (46) doodgeschoten door nudist (76) op naaktstrand in de buurt van Lyon
Afgelopen weekend is een ruzie op een naaktstrand in de buurt van Lyon in Frankrijk fataal afgelopen voor een 46-jarige Fransman. De man werd doodgeschoten door een 76-jarige nudist. Het slachtoffer zou de aanwezigen op het naaktstrand lastiggevallen hebben en naar verluidt gemasturbeerd hebben...www.hln.be
Dat geweer kun je gewoon dragen, maar waar bewaarde hij zijn patronen?![]()
Prison wallet tiens. Googlen op eigen risico
Bekijk onze jail prison wallet selectie voor de allerbeste unieke of custom handgemaakte items uit onze shops.