Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Den oudsten komt in van een week kamp en die had dezelfde korte broek en T-shirt aan als in het doorgaan. Wat bleek die heeft 7 dagen en nachten hetzelfde aangedaan inclusief zelfde onderbroek. Met als uitleg dat hij bang was dat hij zijn valies niet meer zou kunnen sluiten op het einde van het kamp. Enkel zijn toiletzak heeft hij uitgehaald en de rest zit nog precies zoals moeder hem klaargemaakt heeft.
Onze oudste is dit jaar 3 dagen op boerderijklas geweest. Mijn vrouw met hem alles van kleren per dag in een zakje gestoken. Hij had 3 schone pakketjes voor elke dag 1. Komt hem de woensdag thuis. 3 dagen hetzelfde aan gehad. Zijn uitleg: ik wist het niet meer zitten 🤔
Ouders content met amper was 🥳
Zouden die leiding dat niet door hebben dan?

Zeker als ge nog met 6 jarige of zo zijt. Dan kijkt ge als leiding toch eens zelf
Dat zou ik ook wel denken 🤔 toch zeker na 7 dagen ravotten.

Doet mij denken aan een vakantie die ik met 2 vrienden heb gedaan toen we 17 waren met brommerkes. Die kwamen bepakt als muilezels en ik had een rugzakje bij en veel cash 😂

Luchtmatras nope, gebruik wel een trui als kussen, extra kleren euhm f*ck vergeten.

Zouden die leiding dat niet door hebben dan?

Zeker als ge nog met 6 jarige of zo zijt. Dan kijkt ge als leiding toch eens zelf
Ik versta dat ook niet. Die lerares moet dat toch ook gezien hebben? Ook al omdat ze er minstens 3x per dag erbij moest zijn wegens zijn "extra zorg" dat hem nodig heeft. Je moet er bij 7 jarigen toch ook nog een beetje op toekijken als ze hun wassen en tanden poetsen, want anders zullen ze het goed doen.

Die hebben nu allemaal compassie met dat kind omdat ze denken dat zijn ouders geen geld hebben voor kleren.
Dan moeten ze dat van heel veel van die kinderen denken hoor.
Dat is echt niet zo uitzonderlijk

En wassen doen die mannen door naar een publiek zwembad te gaan :cool:

7 dagen vind ik nu toch ook wel iets teveel van het goeie, maar 3 dagen op kamp moet toch kunnen :)
Ik kan de keren niet tellen dat ik 20 minuten voor de school begon wakker schoot, snel in mijn kleren van gisteren dook mijn tanden ging poetsen en snel wat water over mijn gezicht goot.

Gelukkig woonde wij maar op 5 min wandelafstand van het school.
Ons mama riep mij 10x wakker alvorens zij naar haar werk vertrok, maar bibi bleef altijd schoon liggen.
Ik voel mij nog altijd schuldig voor de stress ik dat menske elke dag bezorgde of ik al dan niet op tijd in school ging zijn.

2 en halve maand terug een mail gestuurd naar de gemeente en nooit reactie op gehad. Omdat het om geld gaat dat ik terug moet krijgen, gisteren nog eens gemaild om te vragen of ze die mail wel gezien hebben. Vandaag dan het antwoord gezien dat ze gisteren nog stuurden: "Beste, Het komt in orde hoor, misschien moet je gewoon wat meer geduld hebben."

Whut :unsure:

2 en halve maand terug een mail gestuurd naar de gemeente en nooit reactie op gehad. Omdat het om geld gaat dat ik terug moet krijgen, gisteren nog eens gemaild om te vragen of ze die mail wel gezien hebben. Vandaag dan het antwoord gezien dat ze gisteren nog stuurden: "Beste, Het komt in orde hoor, misschien moet je gewoon wat meer geduld hebben."

Geld krijgen van een gemeente die er geen heeft. Je zal idd nog wat meer geduld moeten hebben. 😂 Van welke dienst kwam die mail?

Vandaag gevallen op die kut kasseien en mijn enkel verstuikt.
Thuis had mijn vrouw glas laten vallen en opgeruimd... maar toch nog in een stuk glas gestapt met mijn andere voet. :doh:

Ik blijf in de zetel hangen voor de rest... dat mijn vrouw maar alleen kookt. Ik raak geen mes aan, no way.

Ik zou dat melden. Meeste hebben wel een online klachtenformulier of algemeen emailadres.

Gisteren naar Rijsel geweest. Zo ongelofelijk vuil, zoveel armoede op straat (en dan tel ik nog niet de ‘georganiseerde’ mee). Tien jaar geleden was dat nog zo een leuke stad en dichtbij voor waar wij wonen maar nu, zelfs de deuren van Printemps hingen half uit de hengsels. Macronistan op zijn best.

Gisteren eerste rijlessen gekregen voor mijn BE rijbewijs.

Ik had bij mijn eerste poging om in te parkeren meer dan 15 minuten nodig om auto + aanhangwagen iets of wat fatsoenlijk te krijgen.

Rijinstructeur deed het daarna voor, terwijl hij langs mij zat en alleen gebruik makend van 1 spiegel. WTF gast, was niet echt bemoedigend.

Terug
Bovenaan