Daar gaat het niet over!
Mss ging die mens dat ook thuis opeten met iets anders en waren die curryworsten voor zijn kindjes die het gerecht dat hij klaargemaakt had niet lustten? Of heeft hij dat live opgegeten daar ter plekke?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar gaat het niet over!
Onder de grond gestoken of in vrijheid gelaten?Terwijl de sauzen toch de essentie zijn. Ik heb er gekend die choco aten met hun fritten of mayonaise in hun durum...ze mogen mijn huis niet meer binnen

Idd, is toch ook mijn go-to. Mixed lekker met de rauwe groentjes en past bij het vlees.Mayonaise in durum is nu toch niet zo raar![]()
Hier is het steenvast durum en kebab met cocktailsaus. Voor de rest eet ik nooit cocktail.Idd, is toch ook mijn go-to. Mixed lekker met de rauwe groentjes en past bij het vlees.
Hier ook cocktail erop!Hier is het steenvast durum en kebab met cocktailsaus. Voor de rest eet ik nooit cocktail.
Looksaus is ook wel eens lekker.

Iedereen weet toch dat op kebap pikante looksaus hoort ;-)Idd, is toch ook mijn go-to. Mixed lekker met de rauwe groentjes en past bij het vlees.
Ja maar mijn maag kan niet zo goed tegen pikanterij, dat reserveer ik voor tussen de lakensIedereen weet toch dat op kebap pikante looksaus hoort ;-)
ketter!Ik eet geen saus bij mijn frieten, ook niet bij mijn kebab of durum. Dat pakt toch de smaak helemaal weg.
Als Leopold II langsgeweest is ? afgekapt.![]()
Kickboksavond in Hasselt draait uit op hevige rellen, match van Ben Saddik gaat niet door
Het Glory 80-kickboksevenement in Hasselt is zaterdagavond ontaard in hevige vechtpartijen. Tijdens de voorlaatste kamp tussen Arkadiusz Wrzosek en Badr Hari liep het fout in de tribunes. Stoelen vlogen in het rond, mensen sloegen op de vlucht. De situatie was zo onveilig dat de rest van het...www.hln.be
"Waar zijn die handjeuhs"
Gewoon van donderdag of vrijdag in school. Incubatieperiode remember?Kind 2 is net drie dagen gezond en ligt nu in bed met 38.9°. Hij heeft geen teen buiten gezet dit weekend, waar duikt hij die toch altijd op?
Ah yep. Ipv in te zitten met de rotzooi van kerncentrales zouden ze beter klassen met jonge kinderen afschaffen.Gewoon van donderdag of vrijdag in school. Incubatieperiode remember?
Ik stem tegen!Ah yep. Ipv in te zitten met de rotzooi van kerncentrales zouden ze beter klassen met jonge kinderen afschaffen.

FTFYAh yep. Ipv in te zitten met de rotzooi van kerncentrales zouden ze beter jonge kinderen afschaffen.
Ik pak altijd looksaus of samourai. Als ik ze thuis maak is het looksaus en sriracha.Iedereen weet toch dat op kebap pikante looksaus hoort ;-)
Ik pak altijd looksaus of samourai. Als ik ze thuis maak is het looksaus en sriracha.