Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Dit is toch redelijk WTF imo.
Dat lijkt WTF, tot je beseft dat 1 op 3 boomers waarschijnlijk elk weekend zat naar huis rijdt.

Dat lijkt WTF, tot je beseft dat 1 op 3 boomers waarschijnlijk elk weekend zat naar huis rijdt.
De cijfers lijken nochtans anders te zeggen:

vias.png

De grootste groep zijn de jonge papa's en mama's.

En veel van de zatte boomers kunnen sowieso al niet meer deftig per auto rijden :evil:

Morgen ophaling glas. Zie ik net iemand op een Blue Bike doodleuk alle glasbakken doorzoeken, ik vermoed op zoek naar iets met statiegeld?

Weetewa? Zeg uw blue Bike abbo op, dat levert meer op.

Morgen ophaling glas. Zie ik net iemand op een Blue Bike doodleuk alle glasbakken doorzoeken, ik vermoed op zoek naar iets met statiegeld?

Bij ons was dat vroeger een zatte marginaal met een trolley die altijd zijn ronde deed :unsure:
En ondertussen roken als een schoorsteen!

Stoppen zou ook meer opgeleverd hebben.

/EDIT: Dezelfde marginaal die ooit doodleuk vanop onze hof kwam gewandeld met onze oude uitgebroken spoelbak onder zijn arm

Ik gooi zelf niet snel bv. glazen bokalen weg omdat ik die kan hergebruiken als voorraadpotten.

Misschien iemand met een DIY projectje?

think again, er zijn redelijk wat mensen die een blue bike abo hebben voor gelijk 1 euro

Euh ja, om dan in alle glasbakken in de straat te gaan snuisteren? Want ge weet nooit dat iemand het verlegd heeft?

Iemand anders had iets van die persoon weggegooid en was niet bijster behulpzaam qua locatie?

Ik dacht dat glasbakken best wel afgesloten waren en dus niet vanzelfsprekend om in te snuisteren?

De drie deuren van ons tuinhuis stonden volledig open. (Ons tuinhuis moet ooit een opslag of koelhuis of iets geweest zijn, het is een stenen gebouw van best wel een omvang en met twee verdiepen). Die deuren kunnen niet meer op slot maar wel stevig in het slot. Het is onmogelijk dat die zomaar - en dan zeker alle drie - helemaal open staan.
Nu, behalve brandhout in de ene en een kapotte tuintafel in de andere staat er niks in maar ik vind het toch een akelig idee. Er waren in de eindejaarsweek vijf inbraken in de buurt.

De drie deuren van ons tuinhuis stonden volledig open. (Ons tuinhuis moet ooit een opslag of koelhuis of iets geweest zijn, het is een stenen gebouw van best wel een omvang en met twee verdiepen). Die deuren kunnen niet meer op slot maar wel stevig in het slot. Het is onmogelijk dat die zomaar - en dan zeker alle drie - helemaal open staan.
Nu, behalve brandhout in de ene en een kapotte tuintafel in de andere staat er niks in maar ik vind het toch een akelig idee. Er waren in de eindejaarsweek vijf inbraken in de buurt.
Dienen van DHL die zijn pakje kwam zoeken?

Met de verhuis van oma naar WZC bezig. Ik kan een groothandel is religieuze bedeltjes beginnen, als er geen honderd zijn mag ik groen uitslaan. Nee, serieus, ze zitten allemaal in 1 doosje en ze krijgt het later vandaag mee maar echt hoeveel jong…

Terug
Bovenaan