Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

https://www.hln.be/woon/luxueus-won...el-van-nauwelijks-een-zakdoek-groot~ad7308bc/

Luxueus wonen met een zwembad en jungletuin? Hier kan het op een perceel van nauwelijks een zakdoek groot

Voor wie het zich mocht afvragen wat je nog kunt aanvangen op een klein stukje grond van nauwelijks meer dan 300 m² kan Casa Aviv tellen qua inspiratie

Tamelijk wereldvreemd, volgens mij zijn er tegenwoordig toch veel percelen die maar +-3a zijn
Sowieso is dat gewoon copy/paste/vertaald van iets Amerikaans of Mexicaans, waar grote stukken land op veel plaatsen nog goedkoop zijn. Hier in de grote bebouwde kom die Vlaanderen is denk ik dat veel nieuwbouwwoningen op nieuwe verkavelingen het met zoiets of minder moeten stellen.

Heel die tekst is gewoon dwaas:

De nieuwbouwvilla uit 2020 is omringd door planten en bomen die zo dicht bij de woning staan - en ook vanuit elke kamer te zien zijn – dat je het gevoel krijgt middenin de uitgestrekte jungle te toeven.
Ja ik denk dat dit gevoel vooral komt omdat je in fucking Tulum woont, wat in de jungle is.

Ventje van 11-12j. oud die ei zo na onder een auto loopt, mijn bevel to stoppen negerend.
Wandelt doodleuk verder, enkel een droge "sorry".
5minuten later, een automobilist die kwaad was omdat hij van mij mocht doorrijden.

h6k7aPG.jpg

Vandaag geregistreerd en al geband :wtf:.
Is 't omdat ie op een donderdag geregistreerd is? :unsure:

In de zomer van 2021 trok de West-Vlaamse tandarts en ultraloper Karel Sabbe naar de Alpen voor een reis die hem vanuit het oosten van Italië tot in Monaco zou leiden, dwars door het gebergte. Dertig dagen lang liep hij er twee marathons per dag. Met 2.650 kilometer en 150.000 hoogtemeters in de benen leverde Sabbe het equivalent van een beklimming van de Mount Everest, maar dan maal zeventien.

In de zomer van 2021 trok de West-Vlaamse tandarts en ultraloper Karel Sabbe naar de Alpen voor een reis die hem vanuit het oosten van Italië tot in Monaco zou leiden, dwars door het gebergte. Dertig dagen lang liep hij er twee marathons per dag. Met 2.650 kilometer en 150.000 hoogtemeters in de benen leverde Sabbe het equivalent van een beklimming van de Mount Everest, maar dan maal zeventien.
Da's mijne tandarts! 😁 heeft ook een kleintje van ongeveer 1j nu en een heel aangename tandarts! Maar niet moeilijk dat hij vanaf het begin al een patiëntenstop had, pakt verdorie meer verlof dan de mensen met schoolgaande kinderen! 🤪😉

Ja hallo zeg, met moeite 16u05, 15-16j.
Ladderzat of knetter stoned, men mag kiezen.
:eek: :eek:
En rond15u45 enen die de weg vroeg naar het bordeel.
:eek: :eek:

en waar was dit juist? asking for a friend.
Sint-Niklaas ja.
Ik heb al toch wat meer info verkregen via via, het zou op de hoek van de Stationsstraat en de Houtbriel zijn.
In het gebouw wat vroeger hotel De Spiegel was.
Nu ik het bedenk, dat gaat wel meer raar volk naar binnen.
Juffrouw "bodem van de fles" was misschien ook daar naar op zoek, wie weet.

Nu ik moet zeggen in Herentals naast een niet nader genoemde nachtwinkel onlangs exact t zelfde gezien, kerel die duidelijk op zoek was naar een adres klopt daar aan aan een huis er vlak naast, doet er een dame open met betrekkelijk weinig kleding aan net toen ik voorbij wandelde. Mijn geslacht eraf als dat geen betaald plezier was :p .

+ Swiss Army Men is nen hilarische film boy and girl, ruftende lijken ftw.

Vannacht gedroomd dat er een okapi in onze straat rondliep en dat ik het kwam posten in deze thread. 1 van de 2 is al uitgekomen. Ben nu aan het wachten op de okapi.

1639906984344.gif

Terug
Bovenaan