Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Deze post:

Screenshot-20211214-212921.png

Zijn bloeddruk is wat hoog na het rukken?
Ik denk dat het eerder getypt is tijdens het rukken.

Een ex-lief stuurde me uit het niets een foto met boodschap “over 6 dagen exact 12 jaar geleden, het kleedje heb ik nog altijd…” :wtf:

Ik hoop wel dat ze het sindsdien gewassen heeft, anders blijft het sowieso rechtstaan 🥸
Een kennis van mijn man is ook zo een Lothario. Die had een moeder en haar dochter binnen, tijdens dezelfde zomer. Alleen was dochter 16 en hij 47. Gij hebt toevallig geen irl voornaam die start met een D?

Een kennis van mijn man is ook zo een Lothario. Die had een moeder en haar dochter binnen, tijdens dezelfde zomer. Alleen was dochter 16 en hij 47. Gij hebt toevallig geen irl voornaam die start met een D?
Neen én hij is ook geen 47 of ouder! 👌

(Over zijn moralteit spreek ik me verder niet uit aangezien hij zelf al meermaals aangaf hier dat die soms wat flou kan zijn.... :unsure: )

Kapper komt met vrouw en kind. Normaal gingen ze vieren met de beste vriend van mijn man en zijn gezin. Maar toen heeft de beste maat dus mijn man er bij betrokken. Dus is het bij ons. Waardoor ik het gevoel heb dat ze mijn man wat gejosd hebben is: de beide andere koppels zijn (apart) op reis tot de dag ervoor. Alle kook-en voorbereidingswerk valt dus op ons. Zij betalen weliswaar hun aandeel in de boodschappen (er is expliciet gevraagd om kaviaar, foie etc *massive eye roll*) maar hebben dus maar aan te schuiven na een vakantie aan een reveillon die hun veel minder zal kosten dan een resto of traiteur. Nee, ik ben niet onder de indruk van hun plan.

mijn ergernis dit weekend.....

Mijn vrouw komt goed overeen met een andere vrouw, dus ik nodig die andere vrouw uit om mijn vrouw te plezieren. zo kunnen ze wat bij praten en dergelijke.....Uiteraard brengt die haar man mee, en ik vind dit een ongelofelijke kwal.

Die kerel had al eens gezegd dat hij zijn speciale recept "stoofvlees" ging maken bij mij.
ik zeg ok, breng maar alles mee dat je nodig hebt, ik betaal ons deel wel. (in de veronderstelling dat wij het onze gingen betalen, en hij het zijne, dus prijs in 2 leek me fair). Meneer geeft het kasticketje af, laat mij de volle pot betalen, en ondertussen heel de middag mijn wijn & bier opgedronken.
Sommige mensen zijn toch echt de schaamte voorbij, ik was eigenlijk beschaamd in zijn plaats.

en dan de hele middag zo'n elitaire praatjes, (mijn vrouw poetst in een recreatie domein, was volgens hem minderwaardiger, want zijn vrouw werkt in een hospitaal waar ze ook poetst.... LOL zijn vrouw heeft vroege en late shifts en weekend, de mijne mooie dag uren. toen ik hem daar op wees zei hij, niet erg , ik werk zelf in ploegen...

De beste moest dan nog komen.
meneer heeft een reisje geboekt naar gran canaria. echter zijn vliegtuig is al om 7.30 smorgens. normaal nemen ze steeds de trein naar de luchthaven. maar zo vroeg zijn er nog geen treinen (moet al om 5.30 inchecken). ik hoorde hem al komen....
ik zo kei serieus: "dat moet je toch bij je boeking al door hebben hé, dat je zo vroeg geen treinen hebt, waarom boek je dan zo'n vliegtuigen zo vroeg". Had hij geen antwoord op, natuurlijk omdat hij uit gierigheid zo vroege vliegtuig wou boeken. Hij waagde het dan niet meer verder, om te vragen of wij hem gingen voeren.

Achteraf een kort gesprekje gehad met mijn vrouw. Vanaf nu spreken zij maar met elkaar (de vrouwen onderling) af in stad,
ik wil die kwal echt niet meer zien. Ik voel me eigenlijk gebruikt als zo iemand over de vloer komt bij me (zowel mijn tijd of de eten/drank die ik aan zo'n pummels spendeer. straks denken die nog dat ze uitgenodigd worden omdat ze zo sympathiek zijn)
Ik zie een patroon. :thinking:

Het wordt nog beter. Beide dames wisten van elkaar en vonden het ok zolang hij idd niet de ene boven de andere verkoos. De dochter was ook de bff van zijn dochter.
Doet me denken aan een keer dat ik op café zat en een 45 jarige (met jeans bodywarmer zonder iets eronder) hoorde een poging doen om een 18 jarige te versieren.

Plots zei ze: "Ben jij niet de vader van Nick?" hij bevestigde waarop hij een OH MY God terug kreeg.

Blijkbaar hadden zowel vader als zoon een poging gedaan.

Diezelfde 45 jarige had dan een relatie met een meisje die nog in het middelbaar zat, in hetzelfde jaar van zijn dochter maar een andere richting. Ze wisten dus van elkaars bestaan niet af tot het na een jaar uit kwam.😂

Ik heb 'm al 's gebruikt vandaag, maar:

Yep, maar het milieu is er ook wel naar. Best te beschrijven zijn het mensen die ok hun brood verdienen maar voor de rest echt wel marginaal zijn. Binnen heel die groep zijn er relaties, huwelijken, kinderen etc en dat blijft altijd allemaal binnen dat bepaald groepke. Ik zeg dat van het brood verdienen erbij omdat dat in de ogen van buitenstaanders veel dingen ‘ok’ maakt die het eigenlijk écht niet zijn. Als dat enigszins logisch is? Beetje zoals een rijke vent die zijn vrouw slaat maar omdat hij rijk is kijken velen de andere kant op.

Yep, maar het milieu is er ook wel naar. Best te beschrijven zijn het mensen die ok hun brood verdienen maar voor de rest echt wel marginaal zijn. Binnen heel die groep zijn er relaties, huwelijken, kinderen etc en dat blijft altijd allemaal binnen dat bepaald groepke. Ik zeg dat van het brood verdienen erbij omdat dat in de ogen van buitenstaanders veel dingen ‘ok’ maakt die het eigenlijk écht niet zijn. Als dat enigszins logisch is? Beetje zoals een rijke vent die zijn vrouw slaat maar omdat hij rijk is kijken velen de andere kant op.
Ik snap het volledig, geld hebben maakt niet dat ge niet marginaal kunt zijn, geen geld hebben maakt niet dat ge wel automatisch marginaal bent. Maar toch vooral een dikke WTF.

nee zeker dat het een D was en dat ge de leeftijden correct hebt?

PS: nog niet gebeurd hier helaas ze :( .

Terug
Bovenaan