Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moeilijk kiezen tussen"Dag kapper en beste vriend van man,
wij eten met oudejaar altijd veganistisch. We gaan dat nu niet veranderen. Jullie kunnen ons niet jullie beestenbeul-gewoonten opdringen. Zint jullie dit niet, staat het jullie vrij oudejaar ergens anders te vieren.
Squish-squish, bitch.
Liefs,
Squid"

en 

Dan gebruik je Tinder niet... daar zijn meer specifieke platformen voorMisschien hebben ze een open relatie? Tegenwoordig komen zo een dingen steeds meer en meer voor.

I know, maar wij zijn toch al een koppel tegengekomen dat zo te werk gingDan gebruik je Tinder niet... daar zijn meer specifieke platformen voor![]()

Wij bekijken samen het menu met onze vrienden en kiezen dan samen en delen gewoon de kosten. De mannen zijn meestal rap content zolang er Duvel is.Als je mensen ontvangt, dan bepaal jij uiteindelijk toch wat de pot schaft?
elke post van jou, doet me denken aan een ex-collega die het leven ook door een zwarte bril zag.Kapper komt met vrouw en kind. Normaal gingen ze vieren met de beste vriend van mijn man en zijn gezin. Maar toen heeft de beste maat dus mijn man er bij betrokken. Dus is het bij ons. Waardoor ik het gevoel heb dat ze mijn man wat gejosd hebben is: de beide andere koppels zijn (apart) op reis tot de dag ervoor. Alle kook-en voorbereidingswerk valt dus op ons. Zij betalen weliswaar hun aandeel in de boodschappen (er is expliciet gevraagd om kaviaar, foie etc *massive eye roll*) maar hebben dus maar aan te schuiven na een vakantie aan een reveillon die hun veel minder zal kosten dan een resto of traiteur. Nee, ik ben niet onder de indruk van hun plan.
Dan gebruik je Tinder niet... daar zijn meer specifieke platformen voor![]()
I know, maar wij zijn toch al een koppel tegengekomen dat zo te werk ging![]()
Ik was even in de warWij bekijken samen het menu met onze vrienden en kiezen dan samen en delen gewoon de kosten. De mannen zijn meestal rap content zolang er Duvel is.
Je bent al te laat. Staat ook al in uit de context getrokken...Ik was even in de war

Het is idd nogal vrij somber altijd.. Dat mijn kapper komt zou me eigenlijk niks kunnen schelen. Het zijn feestdagen, dan ga ik me gewoon vol stoppen met eten en drinken en me amuseren met degene waarmee ik me op dat moment kan amuseren.elke post van jou, doet me denken aan een ex-collega die het leven ook door een zwarte bril zag.
Ik draag lenzen.elke post van jou, doet me denken aan een ex-collega die het leven ook door een zwarte bril zag.
Ik draag lenzen.
Geen toostje met zalm?Het is idd nogal vrij somber altijd.. Dat mijn kapper komt zou me eigenlijk niks kunnen schelen. Het zijn feestdagen, dan ga ik me gewoon vol stoppen met eten en drinken en me amuseren met degene waarmee ik me op dat moment kan amuseren.
En als zij kaviaar en zulke shit willen dan moeten ze het zelf maar mee brengen of betalen. Dan ga ik wel mijn toastje met prepare eten en het zal ook smaken.
Nee, van die gerookte zalm moet ik kokhalzen. Als het echt chique moet zijn wil ik nog garnaalsla doen.Geen toostje met zalm?
En beenhespOf een Orvalleke?