Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Het was lang stil rond Oudejaar maar nu is de kogel door de kerk en komt er volk. Oudejaar met onder andere de kapper van mijn kinderen. Who TF viert er nu met de kapper van zijn kinderen? Maar geen probleem, ik haal mijn donkerste eyeliner uit en ik zoek een kleed dat zodanig veel glitter heeft dat zelfs de Gay Pride het wat veel zou vinden.

**Daarna zal ik wel niet aanspreekbaar zijn tot half mei.**

Het was lang stil rond Oudejaar maar nu is de kogel door de kerk en komt er volk. Oudejaar met onder andere de kapper van mijn kinderen. Who TF viert er nu met de kapper van zijn kinderen? Maar geen probleem, ik haal mijn donkerste eyeliner uit en ik zoek een kleed dat zodanig veel glitter heeft dat zelfs de Gay Pride het wat veel zou vinden.

Ik vind het wel een mooi gebaar als die kapper anders die avond alleen zit.

Beter plan: je gaat op 31 december in de namiddag in je glitterkleedje naar de kapper. Je spreekt over het feit dat je al 3 dagen bezig bent met de menu en dat het een top-feest wordt.

's avonds verkleed je je in werkkledij en neem je de gehuurde paintballoutfit aan en laat je domino's pizza toekomen nét op het moment dat hij/zij ook toekomt in vol ornaat, klaar om tegelijk de pizzzabezorger en de kapper onder vuur te nemen.

De reactie zet je natuurlijk hier online en je lacht ermee tot half mei.

Daarna ga je niet naar de kapper voor de rest van je leven.

Ik zou mijn coiffeuse wel durven uitnodigen maar ik denk dat ik dan bij mijn madam beeld zonder klank heb :lol:

Ik vind het wel een mooi gebaar als die kapper anders die avond alleen zit.
Kapper komt met vrouw en kind. Normaal gingen ze vieren met de beste vriend van mijn man en zijn gezin. Maar toen heeft de beste maat dus mijn man er bij betrokken. Dus is het bij ons. Waardoor ik het gevoel heb dat ze mijn man wat gejosd hebben is: de beide andere koppels zijn (apart) op reis tot de dag ervoor. Alle kook-en voorbereidingswerk valt dus op ons. Zij betalen weliswaar hun aandeel in de boodschappen (er is expliciet gevraagd om kaviaar, foie etc *massive eye roll*) maar hebben dus maar aan te schuiven na een vakantie aan een reveillon die hun veel minder zal kosten dan een resto of traiteur. Nee, ik ben niet onder de indruk van hun plan.

Kapper komt met vrouw en kind. Normaal gingen ze vieren met de beste vriend van mijn man en zijn gezin. Maar toen heeft de beste maat dus mijn man er bij betrokken. Dus is het bij ons. Waardoor ik het gevoel heb dat ze mijn man wat gejosd hebben is: de beide andere koppels zijn (apart) op reis tot de dag ervoor. Alle kook-en voorbereidingswerk valt dus op ons. Zij betalen weliswaar hun aandeel in de boodschappen (er is expliciet gevraagd om kaviaar, foie etc *massive eye roll*) maar hebben dus maar aan te schuiven na een vakantie aan een reveillon die hun veel minder zal kosten dan een resto of traiteur. Nee, ik ben niet onder de indruk van hun plan.
Wat een dwaze regeling voor jullie, lijkt me inderdaad dat jullie gewoon in het zak zijn gezet. De vraag voor kaviaar en foie gras heeft voor mij ook een redelijk hoog cringe-gehalte.

"Dag kapper en beste vriend van man,
wij eten met oudejaar altijd veganistisch. We gaan dat nu niet veranderen. Jullie kunnen ons niet jullie beestenbeul-gewoonten opdringen. Zint jullie dit niet, staat het jullie vrij oudejaar ergens anders te vieren.

Squish-squish, bitch.
Liefs,
Squid"

Sowieso bestaan er plantaardige alternatieven voor beiden dus als dit jullie zo wordt opgelegd zou ik dat al gewoon kopen als passief-agressief signaal.

En niet naar kappertjes in elk gerecht?

1639488412306.png

Terug
Bovenaan