Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Hmm 3e lijn, 2e item. Sponsored by the NSDAP.

Echt helemaal kerstsfeer is het niet echt. Tenzij je er ook nog een treinsetje bijkrijgt met wat slingers rond.
Of een ster. Een Kerstster natuurlijk.
Dan doe je heel die kalender open en op 25/12 komt er een blonde met blauwe ogen al je kadootjes stelen.

Het is in lijn met de geboorte van jezus. Herodes heeft toen ook een hoop kindjes afgemaakt en de drie wijzen waren oorspronkelijk ingehuurd om jezus te vinden zodat hij ook afgemaakt kon worden.
Violence and bloodshed all around

Wie kent nog die filmpjes van Quick en Flupke die vroeger wel eens op BRT2/Ketnet werden uitgezonden?
Awel, die stemmen werden gedaan door Luk Wyns en Mitta Van Der Maat. :eek::eek::eek::eek:

Zou me zo nooit opgevallen zijn, maar eenmaal je het weet, herken je ze wel.
Was mij ook nog nooit opgevallen.

Vooral het geluidje na elke sketch is zo herkenbaar!

Luc Beaucourt​

73 jaar. RIP.
Bedankt voor de inspanningen om de wegen veiliger te maken (niet dat ik zeker ben dat zijn techniek werkte)

Wel een rijk gevuld leven gehad. Chapeau.

Tzal in elk geval gedaan zijn met belletje trek.

ik las scholiere eerst als voliere

maar ik begrijp zijn frustratie wel. Heb dat als kind/tiener ook een paar keer meegemaakt, maar in plaats van door te rijden, stopte de buschauffeur gewoon aan de halte en weigerde hij nog te vertrekken tot de belleketrekkers van de bus stapten.

Geen idee wat die 2de link moet voorstellen 😁

Maar is niet uitzonderlijk hoor, voor mensen die bij bewustzijn zijn. Vaak is de huisarts dichterbij, kunnen die direct een ECG afnemen om de toestand op dat moment te bekijken en wordt spoed hiervan op de hoogte gebracht, of in geval van kantooruren: bellen ze rechtstreeks met een cardioloog om hem er direct tussen te nemen.

Ik denk vooral dat "hartstilstand" hier verkeerd gebruikt wordt.

Ik vind dit eigenlijk enorm grappig :shy:, hoe een deel daar oprecht ligt te freaken, een deel niet, en de filmer maar monotoon "oh my gad" blijft zeggen gelijk ne metronoom :laugh:.

Respect voor die mensen die met heel die bus onnozele pubers moeten rond rijden. Ik denk dat ik dagelijks zo een flip momentje zou hebben.

Respect voor die mensen die met heel die bus onnozele pubers moeten rond rijden. Ik denk dat ik dagelijks zo een flip momentje zou hebben.
Dat ligt voor een deel aan de chauffeur ook. Wij waren vroeger met een groep van 8 die met de bus van Maaseik naar Hasselt reden om daar naar school te gaan. Wij waren rumoerig zonder echt storend te zijn, en met de dag voor kerstverlof hadden we allemaal versiering bij om onze bus te versieren met slingers en lampjes etc. Dat werd enorm geapprecieerd door de chauffeurs. Het waren eerder de medepassagiers die zich van hun minst tolerante kant lieten zien op zo een momenten. 1 moment herinner ik me nog levendig; Einde examens, allemaal gedronken, en hadden plezier. Passagier ging klagen, chauffeur kwam kijken, vroeg een pintje , en reed verder. De rest van de bus strike van het lachen.

Dat ligt voor een deel aan de chauffeur ook. Wij waren vroeger met een groep van 8 die met de bus van Maaseik naar Hasselt reden om daar naar school te gaan. Wij waren rumoerig zonder echt storend te zijn, en met de dag voor kerstverlof hadden we allemaal versiering bij om onze bus te versieren met slingers en lampjes etc. Dat werd enorm geapprecieerd door de chauffeurs. Het waren eerder de medepassagiers die zich van hun minst tolerante kant lieten zien op zo een momenten. 1 moment herinner ik me nog levendig; Einde examens, allemaal gedronken, en hadden plezier. Passagier ging klagen, chauffeur kwam kijken, vroeg een pintje , en reed verder. De rest van de bus strike van het lachen.
Ja zal idd wel aan de chauffeur liggen en je moet er ook gewoon mee om kunnen of anders ga je die job nooit doen. Maar zou echt niks voor mij zijn.
Ik kom al onnozel met die 2 van mij langs achter in een gewone auto.

Met zo een belbusje rond cruisen lijkt me wel nog chill.

Ja zal idd wel aan de chauffeur liggen en je moet er ook gewoon mee om kunnen of anders ga je die job nooit doen. Maar zou echt niks voor mij zijn.
Ik kom al onnozel met die 2 van mij langs achter in een gewone auto.

Met zo een belbusje rond cruisen lijkt me wel nog chill.
Enkel al die handtastelijke bomma's als ze van de markt komen na hun zoveelste Hasseltse koffie te hebben binnengekapt 🤔

Bron: een oud-collega heeft nog met de belbus rondgereden

Terug
Bovenaan