Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

43 jaar onschuldig in het gevang. fuck zeg, hoe hou je dat vol. Op pensioenleeftijd weer vrij. Als hij wat pech heeft, valt hij morgen dood.
En heeft die nu recht op pensioen of niet?

Ik heb zo'n 500 een maand als vervangwagen gehad (cabrio én in dat gatlelijk bordeaux-achtig kleur). Als we sowieso maar met 2 personen zouden blijven, en zeker moesten we in de stad wonen, heb je niet meer nodig. Relatief vinnig aan lage snelheden en zuinig. Het is niet dat je elke week grote spullen moet ophalen, en om naar de supermarkt te rijden heeft dat ruimte genoeg.

43 jaar onschuldig in het gevang. fuck zeg, hoe hou je dat vol. Op pensioenleeftijd weer vrij. Als hij wat pech heeft, valt hij morgen dood.
Als hij wat pech heeft :laugh:

Hij is de definitie van een pechvogel.

Agentschap Zorg en Gezondheid en Kind en Gezin gaan vaccinatiecijfers van kinderen en adolescenten onder de achttien jaar onderzoeken

Groeiend verzet tegen álle vaccins: ouders weigeren nu zelfs prik tegen mazelen​

*zucht*

Agentschap Zorg en Gezondheid en Kind en Gezin gaan vaccinatiecijfers van kinderen en adolescenten onder de achttien jaar onderzoeken

Groeiend verzet tegen álle vaccins: ouders weigeren nu zelfs prik tegen mazelen​

*zucht*
*diepe zucht*

Welkom in de eeuw van de sociale media waarin de waarheid en kennis verloren loopt tussen alle onzin, fake news, stemmingmakerij en complotten allerhande.
De overload aan informatie die we in een paar swipes tot onze beschikking hebben is teveel van het goede voor velen onder ons om te bevatten.

(en misschien helpt het ook wel als de wereldwijde politiek eens wat geloofwaardiger wordt)

Ook gezien, degoutant.

Van Wiki:
Kevin Strickland (born June 7, 1959) is an African-American man who was convicted without sufficient evidence by an all-white jury[2] in 1979 of killing three people in Kansas City, Missouri, in a case where no physical evidence linked him to the scene of the crime.[3][4] Strickland was given a life sentence.[5] In 2021, he garnered national attention after former prosecutors in his case said he was innocent and called for his release.[3]

Two men who pled guilty to the murders have said Strickland was not involved, and a fingerprint from the shotgun used in the murders belonged to someone else.[3][4] Cynthia Douglas, the sole eyewitness to the crime, said detectives pressured her into naming Strickland as a perpetrator. She attempted several times to recant her testimony before her death in 2015.[4]

Hoop dat ze die man enkele miljoenen toestoppen. Niet dat dat ook maar iets compenseert, maar goed...

Ook gezien, degoutant.

Van Wiki:

Hoop dat ze die man enkele miljoenen toestoppen. Niet dat dat ook maar iets compenseert, maar goed...

Ik dacht het ook eerst. En ik hoop het uiteraard nog altijd voor hem. Maar dan dacht ik: Hij is op zijn 19 opgesloten en is er nu 62. De kans dat hij ervoor kinderen had is klein. En dat hij ze nu kent, lijkt me nog onwaarschijnlijker. Zijn ouders zullen toch ook al oud of gestorven zijn. Ze hebben echt die man zijn hele leven afgepakt. En die miljoenen zullen hem misschien wel wat helpen, maar jammer genoeg enkel hem want familie en vrienden zal hij toch niet veel meer hebben jammer genoeg.

*zucht*
En dan sterven er kinderen aan de mazelen en gaan ze komen zagen over hoe weinig informatie er gegeven wordt over de ernst van zo'n ziekte!

Ook gezien, degoutant.

Van Wiki:

Ik had gelezen in een ander artikel dat hij geen recht had op compensatie want in de staat waar hij veroordeeld was gebeurt dat enkel indien ze met een DNA test kunnen aantonen dat de veroordeling fout was...

Wie kent nog die filmpjes van Quick en Flupke die vroeger wel eens op BRT2/Ketnet werden uitgezonden?
Awel, die stemmen werden gedaan door Luk Wyns en Mitta Van Der Maat. :eek::eek::eek::eek:

Zou me zo nooit opgevallen zijn, maar eenmaal je het weet, herken je ze wel.

Wie kent nog die filmpjes van Quick en Flupke die vroeger wel eens op BRT2/Ketnet werden uitgezonden?
Awel, die stemmen werden gedaan door Luk Wyns en Mitta Van Der Maat. :eek::eek::eek::eek:

Zou me zo nooit opgevallen zijn, maar eenmaal je het weet, herken je ze wel.

In dezelfde lijn:

Deze stem:

Is dezelfde als deze stem

Dacht van de kinderen een Squid Game Adventskalender te kopen. Tis toch niet he-le-maal de Kerstvibe die ik in gedachten had…
773-F151-B-5629-4-D2-E-92-D7-AA7125488-BDD.jpg

Dacht van de kinderen een Squid Game Adventskalender te kopen. Tis toch niet he-le-maal de Kerstvibe die ik in gedachten had…
773-F151-B-5629-4-D2-E-92-D7-AA7125488-BDD.jpg
Hmm 3e lijn, 2e item. Sponsored by the NSDAP.

Echt helemaal kerstsfeer is het niet echt. Tenzij je er ook nog een treinsetje bijkrijgt met wat slingers rond.

Terug
Bovenaan