Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook ene en ik moet toegeven dat is uit compensatiedrang.
En heeft die nu recht op pensioen of niet?![]()
Amerikaan zat 43 jaar onschuldig in de gevangenis: Kevin Strickland (62) vrijgesproken
Na liefst 43 jaar in de gevangenis is de Amerikaan Kevin Strickland (62) vrijgesproken voor een moord waarvan hij altijd ontkend heeft er iets mee te maken te hebben gehad. Dat meldt The Washington Post.www.nieuwsblad.be
43 jaar onschuldig in het gevang. fuck zeg, hoe hou je dat vol. Op pensioenleeftijd weer vrij. Als hij wat pech heeft, valt hij morgen dood.
Ik denk dat vooral zijn vrouw daar mee rondrijdt. Zijn firma staat er wel in het 'groot' op...
Niet iedereen ziet zijn auto als symbool voor zijn piemel...
Vrouwen idd niet maar verder?Niet iedereen ziet zijn auto als symbool voor zijn piemel...
Als hij wat pech heeft![]()
Amerikaan zat 43 jaar onschuldig in de gevangenis: Kevin Strickland (62) vrijgesproken
Na liefst 43 jaar in de gevangenis is de Amerikaan Kevin Strickland (62) vrijgesproken voor een moord waarvan hij altijd ontkend heeft er iets mee te maken te hebben gehad. Dat meldt The Washington Post.www.nieuwsblad.be
43 jaar onschuldig in het gevang. fuck zeg, hoe hou je dat vol. Op pensioenleeftijd weer vrij. Als hij wat pech heeft, valt hij morgen dood.

*diepe zucht*Agentschap Zorg en Gezondheid en Kind en Gezin gaan vaccinatiecijfers van kinderen en adolescenten onder de achttien jaar onderzoeken
Groeiend verzet tegen álle vaccins: ouders weigeren nu zelfs prik tegen mazelen
*zucht*
![]()
Kevin Strickland (born June 7, 1959) is an African-American man who was convicted without sufficient evidence by an all-white jury[2] in 1979 of killing three people in Kansas City, Missouri, in a case where no physical evidence linked him to the scene of the crime.[3][4] Strickland was given a life sentence.[5] In 2021, he garnered national attention after former prosecutors in his case said he was innocent and called for his release.[3]
Two men who pled guilty to the murders have said Strickland was not involved, and a fingerprint from the shotgun used in the murders belonged to someone else.[3][4] Cynthia Douglas, the sole eyewitness to the crime, said detectives pressured her into naming Strickland as a perpetrator. She attempted several times to recant her testimony before her death in 2015.[4]
Ook gezien, degoutant.
Van Wiki:
Hoop dat ze die man enkele miljoenen toestoppen. Niet dat dat ook maar iets compenseert, maar goed...
En dan sterven er kinderen aan de mazelen en gaan ze komen zagen over hoe weinig informatie er gegeven wordt over de ernst van zo'n ziekte!Agentschap Zorg en Gezondheid en Kind en Gezin gaan vaccinatiecijfers van kinderen en adolescenten onder de achttien jaar onderzoeken
Groeiend verzet tegen álle vaccins: ouders weigeren nu zelfs prik tegen mazelen
*zucht*
Ik had gelezen in een ander artikel dat hij geen recht had op compensatie want in de staat waar hij veroordeeld was gebeurt dat enkel indien ze met een DNA test kunnen aantonen dat de veroordeling fout was...Ook gezien, degoutant.
Van Wiki:
Hoop dat ze die man enkele miljoenen toestoppen. Niet dat dat ook maar iets compenseert, maar goed...

De loodgieter hier heeft er ook eentje... Zo'n Abarth en da's toch precies een zalig bakske om mee te rijden.
Wie kent nog die filmpjes van Quick en Flupke die vroeger wel eens op BRT2/Ketnet werden uitgezonden?
Awel, die stemmen werden gedaan door Luk Wyns en Mitta Van Der Maat.
![]()
Quick & Flupke (1987-1989) - KinderTV Geheugen
Net als Kuifje zijn Quick en Flupke een creatie van de Belgische striptekenaar Hergé. Op 23 januari 1930 verschijnt Quick voor het eerst in het tijdschrift Le Pwww.kindertvgeheugen.nl
Zou me zo nooit opgevallen zijn, maar eenmaal je het weet, herken je ze wel.
En vooral om snel parking mee te vinden, ni oninteressant als het enkel voor een eerste inspectie ofzo is.De loodgieter hier heeft er ook eentje... Zo'n Abarth en da's toch precies een zalig bakske om mee te rijden.
Hmm 3e lijn, 2e item. Sponsored by the NSDAP.Dacht van de kinderen een Squid Game Adventskalender te kopen. Tis toch niet he-le-maal de Kerstvibe die ik in gedachten had…
![]()