Wauw next level sounding...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wauw next level sounding...
Ik hoop geen A, want een A insteken volgt ALTIJD dit patroon:die kabels hebben dus duidelijk niet alleen een jaszak nodig om in de knossel te geraken.
belangrijkere vraag, was het usb-a of usb-c dat hij door het gaatje moest duwen in het begin?
Een lat vertelt niet het hele verhaal. Een deel van de penis zit eigenlijk in de onderbuik. Dus langs de buitenkant kan je nooit de echte lengte meten. Dat is ook hoe ze penisverlengingen doen hè. Ze maken de penis los van het lichaam en trekken hem een stuk naar buiten.Te meten hoe lang zijn penis was, of de usb kabel?
In beide gevallen, is een lat niet beter geschikt?
Klopt, maar daar is een formule voor;Een lat vertelt niet het hele verhaal. Een deel van de penis zit eigenlijk in de onderbuik. Dus langs de buitenkant kan je nooit de echte lengte meten. Dat is ook hoe ze penisverlengingen doen hè. Ze maken de penis los van het lichaam en trekken hem een stuk naar buiten.
Toonvast of vals?De onderbuurman die om 7.45 uit zijn raam stond te zingen.
Vals, maar hij gaat het zich beklaagd hebben dat hij me wakker heeft gemaakt want een half uur later zat ik mee te brullen met Verdammt ich lieb dich en who the fuck is aliceToonvast of vals?
Ik heb ooit een lief gehad wiens hond Du van Peter Maffay kon meehuilen.Vals, maar hij gaat het zich beklaagd hebben dat hij me wakker heeft gemaakt want een half uur later zat ik mee te brullen met Verdammt ich lieb dich en who the fuck is alice
Heb je dat ook met vrouwen?Ik hoop geen A, want een A insteken volgt ALTIJD dit patroon:
- Meerdere keren proberen erin te rammen... "godverdomme dit werkt niet"
- Omdraaien en... meerdere keren proberen erin te rammen... "GODMILJAAR HOE KAN DEES OOK NI WERKEN"
- Terug omdraaien... floep direct vlotjes erin

Vergelijkt ge me nu met de hond van uw liefIk heb ooit een lief gehad wiens hond Du van Peter Maffay kon meehuilen.

Vergelijkt ge me nu met de hond van uw lief![]()
Maar die hing al in de knossel before entry ze, die hing gewoon te bengelen aan een USB poort, hij kreeg een random erectie, toevallig stond zijn rits open en zat hem erin voor hij het wist.die kabels hebben dus duidelijk niet alleen een jaszak nodig om in de knossel te geraken.
Das eigenlijk het begin van een slechte horrorfilm.Maar die hing al in de knossel before entry ze, die hing gewoon te bengelen aan een USB poort, hij kreeg een random erectie, toevallig stond zijn rits open en zat hem erin voor hij het wist.
Zoals dat ding uit de Matrix dat ze uit de navel moesten zuigen? Stel u voor dat ze zo'n zuigkanon op uwe jos moeten zettenDas eigenlijk het begin van een slechte horrorfilm.
Ai die het overneemt, door kwaadaardige USB kabels die je aanvallen via je gaatje en zo tot in je brein komen om daar alles elektronisch te rewiren.

Stel u voor dat ze zo'n zuigkanon op uwe jos moeten zetten![]()